despertars en caaada canvi de fase del son

Els hàbits de dormir.
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: despertars en caaada canvi de fase del son

EntradaAutor: Rossinyola » dv. maig 03, 2013 10:23 pm

Margoia ha escrit:Hola noies
Volia escriure un nou tema,pero m'he sentit totalment identificada amb aquest.El meu fill te 2 mesos i mig i durant la nit es desperta cada 2 hores com a molt i a partir de les 7 cada hora. Nosaltres fem collit des del primer dia,pero jo no li puc donar el pit estirada ja que en aquesta posicio em fan mal els mugrons. Suposo k es pq no s'agafa be,pero no se com solucionar-ho.
Durant el dia li costa molt adormir-se (nomes s'adorm amb el pit) i es desperta al cap de mitja hora,pero ell temes son i l'he de tornar a posar al pit.aixi que ens passem tot el dia enganxats al pit. Tinc un foulard i a vegades em funciona (com ara) pero moltes vegades no.
L'altre tema son les hores d'estar al llit. Nosaltres anem al llit cap a les 9 i ens llevem tambe cap a les 9 generalment. Com que a partir de les 7 demana mes sovint no se si ēs pq ja es voldria llevar. Com ho veieu? Algun consell?
Si que és veritat que ajuda el veure que no ets la unica que te aquests "problemes" amb el son.
Gracies

Has provat d'anar a un grup de recolzament a la lactància? Donar el pit estirada no t'hauria de fer mal!Si pots anar-hi segur que t'ajudaran a corregir el problema, i així pots adormir-te mentre mama :ok: Pel que fa a les hores al pit, la meva filla també feia com el teu a aquesta edat, tooooot el dia al pit. Paciència i temps, que encara és molt petitet!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MamaMón
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
Ubicació: Barcelona-Sants
Contacta:

Re: despertars en caaada canvi de fase del son

EntradaAutor: MamaMón » dj. maig 09, 2013 10:19 am

Hola a totes!!
nosaltres també fem collit desde que va nèixer el Món (ara té gairebé 11 mesos). En termes generals ens ha anat força bé malgrat hem provat les mil i una per procurar que dormís al seu llitet i poder descansar una mica. Ara comença a fer les primeres tirades ( 2-3 hores màxim) sol i després ja me'l poso al llit. El nostre collit és relatiu i aixó a mi em sap greu, ja que el pare no pot dormir amb nosaltres per que es desvetlla i em notat que quan dormim els tres el nen està més intranquil i es mou molt més....durant les nits últimament el trobo molt inquiet..no para quiet...vol tenir la teta a la boca tota la nit però a la vegada sembla que s'emocioni i no pugui dormir...no ho sé! a vegades penso que té terrors nocturns o que no troba como posar-se....li costa molt tornar agafar la son amb el pit i tot. No són totes les nits igual però si que sovint i em té una mica preocupada el tema...la migdiada ara també la fa sol al seu llitet i si després me'l poso amb mi al llit s'esvera i vol jugar en comptes de relaxar-se com feia abans.
Tendim a pensar constantment en el que em fet malament, ja que el tema del dormir ho arrossegem desde que va nèixer com un aspecte que en ocasions "ens supera". Jo vaig cansada i amb molt mal d'esquena, la qual cosa fa que no tingui el mateix humor i la mateixa energia per estar després tot el dia amb ell amb un gran somriure i plena de vitalitat i aixó també em sap greu!! per que vull estar al 100% jugar, riure, estimular-lo...però em sento que si no descanso una mica més i millor no puc tirar del carro...

Sabem que és quelcom maduratiu i que tot és temps i paciència....malgrat em preocupen aquestes nits que el veig "patir" per que no aconsegueix dormir ni amb teta!!

A alguna li ha passat alguna cosa similar??

Gràcies
Tata Inti: criança, joc i creativitat
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: despertars en caaada canvi de fase del son

EntradaAutor: Inda » dj. maig 09, 2013 11:25 am

Hola MAMAON, és possible que estigui aprenent a anar a quatre grapes o a caminar? Diuen que en períodes de evolució de motricitat les hores de son poden veure's afectades. Jo ho vaig notar fa 3 mesos quan començava a gatejar...i ara porta uns dies que sembla que es vol deixar anar dels mobles i
i caminar sol, i tornem a tebir nits dolentes...es desperta de sopte plorant, o tot zombi s'aixeca, seu, va aquatre grapes pel llit, se'm fira a sobre....aquesta
nit ha sigut moooolt moguda, ni el pit el relaxava....al
final le posat a sobre meu i s'ha anat calmant.

No sé si el teu deu estar passant per això també...
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MamaMón
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dj. maig 02, 2013 2:16 pm
Ubicació: Barcelona-Sants
Contacta:

Re: despertars en caaada canvi de fase del son

EntradaAutor: MamaMón » dj. maig 09, 2013 2:28 pm

Gràcies Inda!

em tranquilitza saber que no sóc la única. La veritat és que quan va començar a gatejar (als 7 mesos) ja ho vaig notar que a les nits no parava i ho vaig relacionar sense problemes ja que es notava que necessitava moure's :-)(-: . Després ja vam tornar a les nits més o menys tranquiles... Ara comença a agafar-se pels mobles i voler estar molt dret malgrat encara no el veig segur de voler caminar però si que a les nits es mou molt tot canviant de postura constantment s'asseu, se'm puja a sobre...el que comentes! i gemega i es queixa...aixxx
llavors tindrem paciència a veure si s'acaba aquesta etapa i s'estabilitzen les nits!!

mil gràcies
Tata Inti: criança, joc i creativitat

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::