Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: Essuca » dj. maig 23, 2013 8:14 pm

Bones,
Avui amb la meva parella ens ha sorgit un dubte sobre l'hora d'anar a dormir.
De moment nosaltres no tenim una hora molt clara de portar en Quim a dormir, normalment menja una vegada entre 7 i 8.30 i aquesta presa és la que considerem "sopar", després de sopar, el deixem jugar fins que mostra algun símptoma de son, que sol ser un rondineig. Pràcticament sempre abans de les 9 dorm.
Fins ara, normalment l'he adormit jo i casi sense voler he establert un hàbit, ja que li canto sempre les 3 mateixes cançons, fent en cada canço una cosa, la primera el tinc en braços, la segona el deixo al moises el tapo, el col·loco... i a la tercera li canto sense tocar-lo.
Total, que ara tambè s'ha posat a dormir-lo la meva parella, la qüestió que ens preguntem és, ell cal que faci aquesta mateixa rutina? pot crear-ne un ell on es senti còmode? Per una banda creiem que és bo sempre fer el mateix per acostumar-lo, però per atra banda els nens són prou llestos per saber que fan amb cadascú (l'exemple típic del canvi de comportament a casa, a casa una àvia o a casa una altra àvia).
Així doncs que creieu, és igual si cadascú crea una dinàmica diferent? o perjudicarem l'hàbit de son d'en Quim?
oschel
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dj. maig 23, 2013 9:06 pm

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: oschel » dj. maig 23, 2013 9:28 pm

Hola, m' estreno al forum. La meva nena té tb 4 mesos. La dormo jo amb el pit sobre les 21-22h. Precisament aquesta nit m'han trucat per telefon i li he dic a la meva parella que la agafes en braços porque estava rondinant. 15minuts mes tard quan he penjat el tlf estava dormideta! La adormit el papa! Així que jo crec que l' important és que ells es sentin acompanyats , estimats i segurs. Cadascun tenim una forma de fer i jo crec que als petits els hi encanta anar descobrint la manera de fer de la mama, del papa...
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: xirimoia » dj. maig 23, 2013 9:38 pm

Estic d'acord amb l'oschel.
A la meva l'hem adormit de mil maneres diferents, però sempre s'adorm acompanyada. Crec que l'únic que necessita un bebè és amor, tranquil·litat i contacte.
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: cuski » dv. maig 24, 2013 1:20 am

completament d'acord. Ells ja van diferenciant les maneres diferents de fer de cada un!
nargemsa
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: nargemsa » dv. maig 24, 2013 12:12 pm

Buf...com em frustra aquest post... el meu nen tb té 4 mesos, però no tenim cap rutina ni cap hora... el nen no s'adorm fins que no hi vaig jo a dormir, i a vegades ni aixi..que als 30 minuts es desperta, i si estem mirant la tele es posa a plorar i només si el passejo i li canto es torna a adormir...durant el dia és el mateix drama...a la teta no se m'hi adorm i l'he de passejar i cantar (si no canto plora) i trigo una mitja de 20 miunts en adormir-lo pq dormi un maxim de 45 minuts... el tema dormir a mi em té esgotada la veritat... no m'ho pensava que fos tan difícil això de que els nens descansin...
ah i l'altre comentari de el deixem jugar... com juga sol un nen de 4 mesos? el meu va rondinant tota l'estona si s'està sol...clar que tb rondina quan el tinc en graços...uf no sé... mal dia suposo...
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: Mara17 » dv. maig 24, 2013 3:12 pm

Nargemsa, és que un nen de quatre mesos no juga sol!!!! Vaja, crec jo, eh? Si amb prou feines agafen res!!! La meva filla sí que és capaç d'estar-se una estona a la manta fent voltes i de vegades (molt poques) la trobo adormida (perquè a ella li agrada dormir bocaterrosa), però el nen... ni de conya! El nen és dependent total! Jo ho tinc molt assumit i no m'estressa gaire, això. Nosaltres al vespre ens n'anem a l'habitació amb ells i s'adormen relativament ràpid sense gaires històries (fem collit amb dos bressols en sidecar). I durant el dia a gandulejar com bojos! Quan es freguen els ulls, gandula, i els gronxo a tots dos i s'acostumen a adormir (però la broma dura relativament poc :content: :content: :content: ). No sé, jo vaig fent, però no sé quan dormen de dia, perquè no sempre dormen alhora. De nit, sí.

Ah, i sobre el tema del post: jo crec que mentre s'adormi tant és com ho faci. Jo els adormo de dia sola, però molts cops, de nit, fins i tot quan van passadíssims de voltes, el meu home s'encarrega d'adormir-los i ho fa molt de pressa... :r) No sé com s'ho fa (bé, una mica sí, perquè llavors hi som tots dos i només ha d'estar per un perquè jo m'encarrego de l'altre!) però passen de 100 a 0 en un minut. I la veritat, a mi mentre dormin bé, perfecte!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: Essuca » dv. maig 24, 2013 7:35 pm

Ok! Simplement dubtàvem si seria més efectiu fer sempre el mateix, que quan sigués més gran i volguessim que anès a dormir a una hora, tenir una cosa ja molt establerta, perquè clar, ara és una mica quan ell vol. Si que l'Essuco el dorm tambè, però cada vegada ho fa diferent i dubtavem de començar un hàbit més fixe.

Ostres Nargemsa, no et volia frustrar :P si et serveix de cònsol en Quim els dos primers mesos no dormia de dia mai, i quan dic mai vull dir que jo el veia cansat l'intentava dormir i desprès de 30 minuts aconseguia que dormis 10 minuts i a coll. I tot el dia rondinant. Mica en mica va anar dormint més, i ara em millorat força, espero que la teva faci un canvi aviat tambè!

Goga he rigut molt, apa demà totes a provar l'omppa omppa hahahah ;-)

Per cert Nargemsa, pots passar-te per aquí viewtopic.php?f=17&t=34226 que trobaràs suport moral i et podràs desfogar a gust
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: Mara17 » ds. maig 25, 2013 8:53 am

Goga, m ho van ensenyar l'altre dia i ho vaig fer. Resultat: es pixaven de riure!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
nargemsa
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: nargemsa » ds. maig 25, 2013 10:25 am

Gràcies Goga i Mara pels ànims, tot i no ser un post meu de socors...però qualsevol oportunitat és bona per a mi...
i essuca, ara mateix em llegeixo el post! merci!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Dos hàbits per adormir a un nadó de 4 mesos el pot marejar?

EntradaAutor: Essuca » ds. maig 25, 2013 12:03 pm

Jo he probat l'ompaa ompaa i el resultat ha estat:petar-se de riure :) :) :) hem passat una bona estona

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::