molts despertars, descans suficient?

Els hàbits de dormir.
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

molts despertars, descans suficient?

EntradaAutor: Margoia » dl. maig 27, 2013 2:57 pm

Hola mames,

El tema del dormir és la nostra creu. En Nil es desperta moltes vegades a la nit, cada hora i mitja aproximadament. Nosaltres fem collit des del primer dia i generalment quan es desperta el poso al pit i es torna a adormir prou ràpid. Però el meu dubte és si amb tants despertars ell arriba a descansar suficient, perquè quan ens llevem està mitja horeta o tres quarts despert i bé però després ja comença a rondinar perquè té son. Per cert, en Nil té 3 mesos i ens passem 12 hores al llit. Després durant el dia també li costa adormir-se, normalment ho fa al pit i ja no em moc del sofà perquè no es desperti, però com a molt dorm una horeta. Sinó s'adorm amb el pit el poso al folard i passegem perquè dormi. Em podríeu explicar quin és el ritme de son-vigília dels vostres fills? Creieu que descansen bé tot i despertar-se tant sovint?
Per cert, un altre tema és que com he dit fem collit, però en Nil no vol dormir estirat al llit, sinó a sobre meu i sense moure'l gaire després de mamar, així que a mi m'acaba agafant un mal a les espatlles... A alguna de vosaltres li ha passat? Heu pogut aconseguir que vulgui dormir al llit? Com ho heu fet?

Moltes gràcies noies,

Petons
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: molts despertars, descans suficient?

EntradaAutor: jllt » dl. maig 27, 2013 6:48 pm

Hola Margoia,

Et podria fer ara un llarguíssim escrit amb les meves experiències i altres de conegudes però crec que no et serviria de gran cosa. Més que res perquè només té tres mesos, el teu angelet!!! Jo he tingut dos criatures, i els seus primers mesos van ser fins i tot de menys dormir que el teu, tant de nit com sobretot de dia. També em plantejava si dormien prou (com que anem amb el xip erroni que els nadons mengen i dormen, mengen i dormen...), però amb el temps van anar canviant els patrons i a necessitar menys braços, per dir-ho d'alguna manera. De totes formes, la nena és a punt de fer 3 anys, i des de l'estiu passat va trencar la rutina de dormir tota la nit i es desperta cada matinada. L'única manera que torni a dormir és que noti que me'n vaig a dormir amb ella. Doncs sí, una altra etapa. No toca més que acceptar-ho i anar intentant possibles millores. Però amb tres mesets, encara és molt tendre per parlar d'hàbits ni rutines. Sí que hauries de provar que s'acostumi a dormir al teu costat, no a sobre teu, perquè jo també tinc el record que era terrorífic per a l'esquena!

Ànims!
addme
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 11:27 am

Re: molts despertars, descans suficient?

EntradaAutor: addme » dl. nov. 04, 2013 11:44 am

Jo penso el mateix. Ara hem d`aprofitar de dormir amb ells. Jo amb 2 anys i no hem passat cap nit separats, ni m`ho plantejo!
leather jackets http://www.ileatherjackets.org.uk
leather jackets leather jackets for women
000-007 practice test 000-007 practice test
sat prep courses sat prep courses
novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Re: molts despertars, descans suficient?

EntradaAutor: novella » dl. nov. 04, 2013 12:56 pm

Ai Margoia! Jo tinc un nen que ara farà 13 mesos, i la meva experiència potser et servirà, no per millorar res, però potser per no capficar-te massa!
El meu xic feia com el teu Nil. De dia dormia poquíssim, de tant en tant es passava de voltes i aleshores somicava molt, així que, ben aviat em vaig acostumar a relaxar-lo al pit i a coll, i feia totes les migdiades al pit, a coll meu o del seu pare (o a la motxilleta ergonòmica, beneïda sigui!!). Les nits no eren pas millors que les teves. També fèiem collit i es despertava moooolt sovint!! I també volia dormir a coll! És terrible, ho sé!! A poc a poc, però, ell mateix va començar a reclamar dormir estirat, i cap als 3-4 mesos ja demanava estar estirat, enganxat a mi, o a la teta, això si, però almenys jo també podia dormir estirada! Vaig poder començar a donar-li el pit tot estirada, amb lo qual els despertars (meus i seus) eren més curts.

Jo també em preocupava si descansava lo suficient, perquè no arribava a les hores de mitjana que em deien que havia de dormir, però penso que cada nen és un món, i no tots necessiten el mateix.

A dia d’avui, el meu fill ha agafat una bona rutina de migdiades (el teu encara és petit per les rutines!!!) i ell mateix sap adormir-se quan li cal. A les nits, no t’enganyaré, encara es desperta molt sovint, però tinc clar que descansa perquè de dia està de bon humor i ple d’energia!!!

Ànims! no descansar és molt dur, i aquests petits ens foten molta canya!!! ;-)
Imatge
Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: molts despertars, descans suficient?

EntradaAutor: Nineta22 » dl. nov. 04, 2013 8:15 pm

Bones!!! La meva petita no té encara els 3 mesos peró també és una nena de molts braços!! En intentar que dormís a un altre lloc que no fos sobre nostre es despertava!!!
He fet dues coses per millorar, una ha estat posar-la a dormir panxa avall (si li agrada la posició de granoteta estant a sobre teu, podries provar-ho com a mínim a les migdiades que així el pots vigilar), i l'altre que m'ha ajudat l'ha fet ella i ha estat començar a acceptar el xumet!!!

Amb això hem aconseguit que dormi més estones i que no sigui sempre sobre nostre!!!

A la nit ja és un altre tema, perquè jo no tinc valor per deixar-la dormir panxa avall encara, però suposo que com ja t'han dit, tot són etapes...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::