Dormir sense el pit de la mama!
Dormir sense el pit de la mama!
Hola noies!
la meva filla gairebé té 6 mesos i sempre s'ha adormit utilitzant el meu pit com a xumet. A no ser que anem de passeig amb el cotxet o amb el cotxe.
Em preocupa que sempre necessiti del meu pit. Voldria que sapigués dormir-se amb el xumet (que no l'ha volgut mai) o fent pipa amb el seu dit (que a vegades ho fa). Potser quan ja no vulgui el meu pit l'anyoraré perquè veuré que s'està distanciant.
Com ho heu fet vosaltres si us heu trobat en la mateixa situació? No sóc capaç de deixar-la al bressol i sentir-la plorar.
la meva filla gairebé té 6 mesos i sempre s'ha adormit utilitzant el meu pit com a xumet. A no ser que anem de passeig amb el cotxet o amb el cotxe.
Em preocupa que sempre necessiti del meu pit. Voldria que sapigués dormir-se amb el xumet (que no l'ha volgut mai) o fent pipa amb el seu dit (que a vegades ho fa). Potser quan ja no vulgui el meu pit l'anyoraré perquè veuré que s'està distanciant.
Com ho heu fet vosaltres si us heu trobat en la mateixa situació? No sóc capaç de deixar-la al bressol i sentir-la plorar.
Re: Dormir sense el pit de la mama!
Bacilos, jo després de més d'un any i mig encara no he trobat la manera, però no em queixo eh, m'encanten aquests moments tan nostres
El meu nen tampoc ha volgut gairebé mai el xumet i no el fa servir gens des dels 10-11 mesos, tampoc fa la pipa, al cotxet no hi va gairebé mai i al cotxe s'hi adorm si té molta son i prou.
El meu nen tampoc ha volgut gairebé mai el xumet i no el fa servir gens des dels 10-11 mesos, tampoc fa la pipa, al cotxet no hi va gairebé mai i al cotxe s'hi adorm si té molta son i prou.
Vaja... doncs el millor serà concienciar-me... jejeje
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Hehe, ets la primera persona q sento que vol que la nena s'acostumi a fer la pipa o xumet!
Llavors al cap d'un temps obriries un post preguntant com desacostumar-la de la pipa...
Jo et recomanaria agafar paciència i gaudir del temps que s'adorm amb el pit, que no és pas molt llarg... Un % de temps molt petit de la seva vida...
Llavors al cap d'un temps obriries un post preguntant com desacostumar-la de la pipa...
Jo et recomanaria agafar paciència i gaudir del temps que s'adorm amb el pit, que no és pas molt llarg... Un % de temps molt petit de la seva vida...
sandrajuli ha escrit:Hehe, ets la primera persona q sento que vol que la nena s'acostumi a fer la pipa o xumet!
jejeje sí sandrajuli, ningú està d'acord amb el què té, oi? Sé que he de canviar el xip i ho intento fer des d'ahir, que vaig fer un pensament, i he de gaudir, com tu bé em recomanes, el temps que vol estar amb mi.
Hola noies! Recupero aquest post... Bacilos, com ha anat el tema?
El meu fill només dorm amb el pit fent de xumet. Ni xumets, ni pipa ni papa ni res!! Ara té 8 mesos i a mi no m'importa que s'adormi així, però voldria escoltar experiències.
Em faig diverses preguntes.. I quan jo no hi sigui? Com l'adormiran? Perque sol impossible!!! En fi..
El meu fill només dorm amb el pit fent de xumet. Ni xumets, ni pipa ni papa ni res!! Ara té 8 mesos i a mi no m'importa que s'adormi així, però voldria escoltar experiències.
Em faig diverses preguntes.. I quan jo no hi sigui? Com l'adormiran? Perque sol impossible!!! En fi..
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
rela ha escrit:Hola noies! Recupero aquest post... Bacilos, com ha anat el tema?
Impossible t'ho sembla a tu jejeje. Quan no hi siguis, s'adormirà. Segur, tots ho fan. Al principi, potser li costi, però després s'adormen. Això sí, quan tornen a recuperar la mare, altre cop al pit.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
Bacilos ha escrit:Hola noies!
Hi ha un sistema d'Elisabeth Pantley que diu que, abans que s'adormi, li has de treure el mugró de la boca, perquè deixi de relacionar mugró amb dormir. Si protesta, li tornes a donar el pit però abans que s'adormi li treus de la boca, i així successivament. Al principi ho hauràs de fer 300 vegades (hi ha molta gent abandona perquè és un pal), però se suposa que acaba funcionant.
Per aconseguir que dormin al bressol, seria el mateix. Deixar-lo mig dormit, però encara despert. Si plora, l'agafes però el deixes abans de que s'adormi del tot. I així 1000 cops fins que quedi adormit sense braços.
Com dic, és bastant pal, però almenys no ploren.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Doncs sí, segur que s'adormirà sol rateta, no li quedarà més opció!!! Jijijij
smile! ;)
Hola!
Doncs jo tinc un fill de 26 mesos i encara s'adorm només amb el pit de la mama!!! Alguna nit que no hi he sigut, al final s'ha adormit per esgotament als braços del pare, però quan jo hi sóc, no hi ha manera.
Fins fa molt poc, estava encantada amb la situació i no em feia res (és una manera molt senzilla i fantàstica de fer-lo dormir, hehe), però té càries a les dents del davant i, tot i que no són causades únicament per la lactància materna (m'he informat molt per estar-ne segura), sí que hi afecta, o sigui que voldria mirar de desacostumar-lo de fer teta a la nit. De fet, no només s'adorm amb el pit, sinó que es mig desperta tres o quatre cops durant la nit per fer més teta i, si no li'n dono, no para fins que es desperta del tot i plora...
No sé com fer-ho perquè ho deixi, la veritat. L'hem de deixar plorar i plorar fins que s'adormi per esgotament? A mi se'm trenca el cor, la veritat.
Bé, ja ho veieu, he aprofitat per desfogar-me una mica... però si algú em pogués ajudar, m'aniria tan bé!!! Em fa molta pena deixar-lo plorar i no sé com fer-ho, la veritat. També podríem continuar amb la lactància materna nocturna i després de cada presa netejar-li les dents, però ho he provat i és gairebé impossible.
Fins aviat!
Doncs jo tinc un fill de 26 mesos i encara s'adorm només amb el pit de la mama!!! Alguna nit que no hi he sigut, al final s'ha adormit per esgotament als braços del pare, però quan jo hi sóc, no hi ha manera.
Fins fa molt poc, estava encantada amb la situació i no em feia res (és una manera molt senzilla i fantàstica de fer-lo dormir, hehe), però té càries a les dents del davant i, tot i que no són causades únicament per la lactància materna (m'he informat molt per estar-ne segura), sí que hi afecta, o sigui que voldria mirar de desacostumar-lo de fer teta a la nit. De fet, no només s'adorm amb el pit, sinó que es mig desperta tres o quatre cops durant la nit per fer més teta i, si no li'n dono, no para fins que es desperta del tot i plora...
No sé com fer-ho perquè ho deixi, la veritat. L'hem de deixar plorar i plorar fins que s'adormi per esgotament? A mi se'm trenca el cor, la veritat.
Bé, ja ho veieu, he aprofitat per desfogar-me una mica... però si algú em pogués ajudar, m'aniria tan bé!!! Em fa molta pena deixar-lo plorar i no sé com fer-ho, la veritat. També podríem continuar amb la lactància materna nocturna i després de cada presa netejar-li les dents, però ho he provat i és gairebé impossible.
Fins aviat!
- Rossinyola

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
peicas ha escrit:Hola!
Fins aviat!
La meva filla només s'adormia amb mi i al pit, de fet encara ara si l'adormo jo és només al pit, però amb el seu pare hem aconseguit que s'adormi també. Vam utilitzar el "pla pare", no sé si l'has sentit anomenar, però es tracta que el pare sigui l'encarregat de la rutina de dormir i dels despertars nocturns, no pas alguna nit de tan en tan, sinó cada nit. Jo pensava que seria impossible, doncs estava molt enganxada a mi i al peu pit, però va ser molt més fàcil i ràpid del que ens pensàvem. Sí que va plorar una mica les primeres nits, però el seu pare explicant-li contes, cantant-li i bressolant-la molt la va aconseguir calmar-la, fins i tot es va passar algunes nits adormida damunt del meu home. Ara ja han passat 4 mesos, i encara demana per mi alguna nit, però en general el papa l'aconsegueix adormir
I també hem notat que com que l'encarregat dels despertars notcurns és el papa, ella cada cop es desperta menys. Les primeres setmanes li oferia aigua o llet, però ara si es desperta la torna a bressolar i prou.Re: Dormir sense el pit de la mama!
Hola!!!
La mateixa nit que us vaig dir en aquest fòrum que no sabia com fer-ho perquè el meu fill s'adormís sense fer teta i perquè no es despertés tantes vegades a la nit també per mamar, vaig explicar-li que durant la nit no faríem tanta teta, que les nits són per dormir i que al matí, quan es despertés, ja li'n donaria.
Doncs, per increïble que sembli, aquella mateixa nit només es va despertar una vegada i, les nits següents, també ha dormit molt bé. Jo, a més, ho reforço dient-li que estic molt contenta, que ara dormim millor... La nit passada, ell mateix va fer teta i abans d'adormir-se la va deixar i es va quedar abraçat a mi mentre li explicava un conte fins que es va adormir.
Estic tan contenta!!! A veure com anirà evolucionant, tot plegat, però se'm fa ben evident, una vegada més, que amb molt d'amor i sense deixar-los plorar s'acaba arribant allà mateix que amb altres "mètodes"...
Gràcies per l'ajuda i una abraçada ben forta!!!
La mateixa nit que us vaig dir en aquest fòrum que no sabia com fer-ho perquè el meu fill s'adormís sense fer teta i perquè no es despertés tantes vegades a la nit també per mamar, vaig explicar-li que durant la nit no faríem tanta teta, que les nits són per dormir i que al matí, quan es despertés, ja li'n donaria.
Doncs, per increïble que sembli, aquella mateixa nit només es va despertar una vegada i, les nits següents, també ha dormit molt bé. Jo, a més, ho reforço dient-li que estic molt contenta, que ara dormim millor... La nit passada, ell mateix va fer teta i abans d'adormir-se la va deixar i es va quedar abraçat a mi mentre li explicava un conte fins que es va adormir.
Estic tan contenta!!! A veure com anirà evolucionant, tot plegat, però se'm fa ben evident, una vegada més, que amb molt d'amor i sense deixar-los plorar s'acaba arribant allà mateix que amb altres "mètodes"...
Gràcies per l'ajuda i una abraçada ben forta!!!
- Rossinyola

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Això vol dir que ells solets ja saben quan fer-ho, no? Cadascun va al seu ritme. La meva que té 7 mesos també es dorm al pit i amb nosaltres al llit i després la paso a la seva minicuna o a la seva habitació perquè ja no es desperta tantes vegades però quan es desperta de matinada si que ja fem collit perque sino no puc aixecar-me a l'endemà a les 6 del matí per anar a treballar. És més comoditat meva que d'ella.
A mi no em preocupa que es dormi amb la teti, no veig que faci malament, es dorm i ja està. Suposo que encara no ha arribat la seva hora i ja està. A més, s'ha format un vincle molt espècial i una relaxació única, és el nostre moment. No hi faig cas del que diuen però si que a vegades penso que potser estigui acostumada i després ho passi malament però crec que encara és petita...
A mi no em preocupa que es dormi amb la teti, no veig que faci malament, es dorm i ja està. Suposo que encara no ha arribat la seva hora i ja està. A més, s'ha format un vincle molt espècial i una relaxació única, és el nostre moment. No hi faig cas del que diuen però si que a vegades penso que potser estigui acostumada i després ho passi malament però crec que encara és petita...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |