Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

Els hàbits de dormir.
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: elimama » ds. gen. 04, 2014 11:01 pm

Hola, el meu fill ara farà un any, fem collit i pit I a les nits es desperta entre 5-10 vegades (mes cap a la matinada). El problema es que ultimament cada vegada que es desperta ì li dono pit (res, fa una xuclada i s'adorm molt rapid) ara ja no es vol desenganxar i el vol per seguir dormint. A la que intento ferli el canvi amb el xumet s'enfada i plora. Total, que com que la son apreta, cedeixo I als matins m'aixeco feta un quatre de dormir de costat tota la nit.
Aixo em planteja varies coses:
-I si per qualsevol motiu no soc amb ell a la nit? Com s'ho farà el seu pare?ja no sortim mai sols enlloc per no deixar aquest panorama a ningu...
-Aviat voliem anar en busca d'un germanet@ pero...tant dependencia del meu pit, m'imagino situacions com ara jo amb una mega panxa I de canto tota la nit...jo a l'hospital, o jo amamantantlo a ell I tambe a un bebe ?...Uffff...el cansament esta fent estragos en mi I en el meu cap psicologicament tambe...
Em fa plantejar solucions drastiques, com destetar...durlo a la seva habitacio...pero la veritat es que crec que serè incapaç de mantenirme ferma amb cap daquestes dues opcions...
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

Re: Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: jambina » ds. gen. 04, 2014 11:15 pm

Nosaltres no vam destetar, només vam treure el pit a la nit. Vam començar a adormir-lo sense teta per allà als 15 mesos. Només a partir de les 6-7 de la matí no tornava a donar pit. Dues nits i ja va començar a reduir els despertars a saco. Durant el dia pit a demanda.
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

Re: Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: arlet78 » dg. gen. 05, 2014 8:48 am

Hola Elimama,

No et puc ajudar gaire perquè sembla que aquest missatge l'hagi escrit jo, estem exactament igual. Però almenys et puc dir que no estàs sola, nosaltres estem passant la mateixa fase i t'entenc perfectament. Hi ha dies que t'aixeques amb tan mal d'esquena de dormir del mateix costat que dic, s'ha acabat li trec el pit jaaa, llavors m'imagino les nits sense pit i m'entra pànic jajajaja.
A part el meu fill, que també està apunt de fer l'any, de dia està molt irritable pq encara li costa més dormir, i el dia que anem a dinar a fora (sopar ja tenim asumit que no hi tornarem a anar fins que sigui molt més gran) ens dóna el dinar pq té son i no sap adormir-se amb el xivarri. Llavors ve la part pitjor, quan li expliques a la gent que està irritable pq li costa dormir, tothom et recomana l'estivill i et prenen per boja per no fer-lo, fins i tot a vegades em fan dubtar i penso ho estarè fent bé??

Jambina gràcies, provaré això de donar-li més pit de dia, ja que ara casi no en fem i potser sí que ho troba a faltar i per això de nit no es vol separar del pit.

Ànims
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: Rossinyola » dg. gen. 05, 2014 9:22 am

Hola noies,
Jo estava com vosaltres fa unes setmanes. La meva filla de 19 mesos demanava teta dia i nit constantment. Aprofitant les vacances vam decidir aplicar el pla pare, que consisteix en que sun pare la porta a dormir i s'encarrega d'ella durant els despertars nocturns. Doncs ens està anant molt bé, i només portem una setmana! La primera nit va plorar una miqueta demanant per mi, però el meu home va aconseguir adormir-la de seguida, i va aguantar tota la nit amb ell... gairebé no m'ho creia, 10 hores sense tenir la nena a sobre meu!! També cal dir que el meu home està molt implicat en la criança de la nena, quan arriba de treballar se n'encarrega totalment ell, i crec que aquest vincle ha facilitat aquest procés. Cada cop que es desperta li ofereix aigua o llet, li canta i la balanceja i es torna a dormir. Les primeres nits dormia a sobre del meu home tota la nit, però justament aquesta nit ha començat a dormir més hores tota sola al nostre llit, i s'ha despertat menys. Jo, mentre que ens adaptem, estic dormint a una altra habitació per no interferir en el procés. La veritat que ara ens plantegem també el deslletament total, ja que m'he tornat a quedar embarassada i no vull fer tàndem. De dia encara demana molta teta, però a vegades amb el got de llet aconsegueixo distreure-la, encara que no sempre funciona, almenys veig un progrés per les nits que ja és molt!

us passo aquest enllaç, a nosaltres ens va animar http://criatures.ara.cat/somlallet/2013/06/12/migmig/
Sort!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bila
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 7:13 pm

Re: Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: Bila » dg. gen. 05, 2014 6:28 pm

Hola Elimama,

Cada nen és diferent i les coses que funcionen per uns no sempre funcionen per altres, però t'explico la meva experiència per si et pot servir. El meu nen farà un any la setmana que ve i just aquest nadal hem començat a destetar-lo durant les nits. De dia, continuem amb la teta però també em plantejo deixar-la en els propers mesos per poder buscar un germanet. Ara per ara continuo sense regla i tot i que la teoria és que et pots quedar embarassada, a la pràctica no és tan fàcil...

He de dir que deixar de donar pit a la nit està funcionant bastant bé. Ara per anar a dormir ja no hi ha teta, només biberó. I si abans no dormia més de 2 o 3 hores seguides i es despertava reclamant teta, ara en fa 7 o 8 de seguides. I quan es desperta després de les 7 o 8 hores, li donem un altre biberó. Hi ha nits que ja de matinada es torna a despertar i per cansament acabo donant-li la teta però la nostra idea és intentar no donar-li el pit en cap moment de la nit, només de dia. I jo també sóc de les que me l'emportava al llit quan no podia més :love: Però ara, amb el 'destete' nocturn, hem decidit no portar-lo més al llit. El meu fill no ha tingut cap problema per canviar de teta a biberó per dormir però he de de dir que ja estava acostumat al biberó perquè a la llar d'infants li donen una presa amb biberó des dels 9 mesos. L'únic que fem és intentar que li doni sempre el pare, però algun dia li he donat jo i tampoc he tingut cap problema.

Molta sort!
turuleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

Re: Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: turuleta » dg. gen. 05, 2014 8:33 pm

tb el podria haver escrit jo aquest post...excepte pel tema d'estar enganxat molta estona. ell es desperta 6-12 vegads a la nit. normalment sadormia amb un parell de xuclades, ara fa uns dies que després de uclar dona voltes gateja...i a vegades l'he hgut de bressolar...però res simbólic pq de seguida cau i tot és bastant ràpid i anem tots adormits mentre ho fem.
igual que tu, només el puc adormir jo i amb la teta, però a més passejant...pq si ho fem estirats triga 1h mínim!!!
jo crec que als 2 anys em plantejaré fer algun canvi...per si volem un germanet, que tampoc vull fer tandem!
en fi, que cp consell...només suport moral!
Imatge
Imatge
elimama
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dt. març 19, 2013 2:52 pm

Re: Quasi un any,despertars i dependència de la mama per dormir

EntradaAutor: elimama » dg. gen. 05, 2014 10:12 pm

Gràcies per les respostes noies!! No m’esperava que passés això a tantes mamis!

JAMBINA: Aviam, biberó no n’hi puc donar perque no n’ha volgut mai, però clar, entenc que cap a les 6 ja vulgui pit per gana, ja que es l’unic cop que quan s’enganxa ho fa amb ganes evidents “ de que raji”. Ho faré d'aquesta manera però amb la teta, tot i que tinc por que li pugui ser una mica contradictori, no donar-n’hi en tota la nit i a les 6-7 si?? ho faré així, aviam com va. Gràcies! :ok:
ARLET78: tan sols puc empatitzar amb tu, en tot, inclús en això que dius de surtir a dinar o sopar a fora, acabem dient “ mai mes, nosaltres no podem, no li va bé i nosaltres tampoc disfrutem”, lo que dius del xivarri…bufff…es posa a mil per hora, pobret. :-o00m
ROSSINYOLA gracies per l’enllaç i per la teva aportació! :ok:
BILA el mateix, gràcies pel teu comentari :-()-) , llàstima que lo del biberó el meu fill no l’accepta…
TURULETA gràcies pel suport moral reina. Per cert, el meu des que gateja (li ha costat) passa unes nits de voooooltes, cap aquí, cap allà... :-)(-: de quatre grapes, de costat….està com intranquil…per això justament crec que esperaré a fer el destete nocturn a que es calmi una mica. No em veig massa temps mes aguantant aquesta situació, mes que res que també pateixo per ell, perque sembla que no descansa dormint amb un ull obert pendent de mi, de si em te allà amb la teta a punt o la tinc tapada… neujor:-)

En fi...merci maques!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::