Neguit de matinada

Els hàbits de dormir.
ems2012
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1004
Membre des de: dt. juny 26, 2012 11:09 am

Neguit de matinada

EntradaAutor: ems2012 » dg. març 02, 2014 8:30 am

Hola, tinc una petita de gairebé 3 messos. Dorm de 5 - 7 hores del tiron el primer tram de la nit, pero en quant li dono el bibe i es torna a dormir ja no para quieta fins q ens llevem! Ja no la torno al moises perque es desperta, la poso al meu costat i es queda "dormida" pero no para de rondinar, bellugar-se, estirar-se... I esclar ni descansa ella ni jo. M'agradaria saber q li pasa o si puc fer algo x canviar-ho.

Gracies
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg :cnena:
03/08/2018 TE + :cnena: :cnen:
31/10/2018 Ets una :cnena: ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL! :cnen:
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Neguit de matinada

EntradaAutor: rela » dj. març 13, 2014 5:46 pm

Ostres ems! Quina sort que tens! Ja m'hagués agradat a mi que el meu fill dormís tant amb 3 mesos! Ara en té 8 i es desperta de 5 a 12 vegades per nit. Bellugant-se, etc. tot el que expliques tu, vaja! Crec que és normal! Els bebès no han d,aprndre a dormir, ja en saben, però si han d,aprendre a enllaçar fases del son.. Tot això que expliques és normal.

Et recomano un llibre que es diu dormir sin lágrimas, de la Rosa Jové, que explica moltes coses sobre el son infantil. Però ja et dic que la teva petita dorm molt i molt bé! :content:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dt. abr. 01, 2014 12:42 am

La meva filla dormia a l'estil locomotora, de tan petita. No parava de fer sorolls i moure's... però dormia. Jo no, però ella sí. Un bon dia ho va deixar de fer i ara sembla una estàtua. Fixa't que tenim sidecars però ella dorm al llit amb nosaltres (el nen sí que es queda al seu bressol, necessita espai) i jo mai m'he despertat per cap cop o mala postura. On la poses, es queda. :ok:

Rela :--/)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
June
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 28, 2012 11:55 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: June » dt. abr. 22, 2014 10:11 am

El meu petit farà sis mesos demà i per anar a dormir no tenim cap problema. Bany, bibe, rotet, petons de bona nit i es queda tan tranquil al bressol amb el llum apagat zz:-) , sol a la seva habitació des dels 3 mesos i mig. Passats tres o quatre minuts, ja està k.o.

Ara, de matinada, comença a remoure's de banda a banda, dormit, però de tant de moure's s'acaba per despertar. Li poses la pipa, es torna a dormir, però passats cinc o sis minuts, una altra vegada es torna a remoure tant que s'acaba despertant...i així un parell o tres d'hores ben bones, fins que al final torna a adormir-se profundament...

No sé pas de què deu ser... :-:)
Eri84
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 5:26 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Eri84 » dj. maig 08, 2014 7:46 pm

wolaaa donçs la meva baldufa dissabte ja fa 11 mesos i be xDD de dormir seguit ... el record va ser una nit que va dormir 6 hores seguides! pero reee desde petitona que de nit es desperta cada 4 hores o axi i ara que ja es mes grandeta es mou que dona gust buff no para quieta en tota la nit i es desbriga cada dos per tres. I a la nit no t'escapes de llevar-te entre 2 a 5 cops tot va a dies. ^^ I a vegades quan ja son alla a les 6 del mati es posa a cantar a la seva manera o a crida nen o nena ajajajaja aixi que be... unes bone juergues :-)(-:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
montsejoel
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

EntradaAutor: montsejoel » dv. maig 09, 2014 8:20 am

Jo també recomano el llibre de la Rosa Jové, el que expliqueu és totalment normal, molta paciència!!!
Martina20
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dg. maig 11, 2014 9:09 pm

June, el meu fill té el mateix que el teu, 6 mesos i fa uns dies que fa el mateix que el teu. El primer tram de la nit bé però llavors es desperta rondinant, lidonem la pipa i s'adorm per 5 minuts i tornem-hi. L'acabem posant al llit nostre però fa el mateix. Doncs avui he vist que les dos primeres dentetes despuntaven i penso que potser és aquesta la raó, que per la nit potser li fa mal o li molesta i li inquieta pq fins fa poc dormia la mar de bé.
kittie
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dv. maig 16, 2014 11:24 pm

Hola, la nostra nena té 2 mesos i també dorm del tirón des de les 22h fins a les 5h més o menys. Alehores cap a les 5h comença a moure's i a fer sorollets. Llavors la agafem del bressol i ens la posem al llit fins les 6h que ja és la nostra hora de llevar-nos i que és quan li donem el bibe. Quan la posem al nostre llit normalment ja es queda tranquileta i es torna a dormir fins que la despertem. Em sorgeix el dubte si fem bé en portar-la cap el nostre llit doncs no voldria que s'hi acostumi i no vulgui dormir al seu bressol, tot i que per ara no ha passat. Però per altr banda, d'aquesta manera aconseguim dormir els 3 tota la nit practicament sense interrupció.
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » ds. maig 17, 2014 1:28 am

Els nens s'acostumen a tot, sigui bo o dolent. Per tant, si no vols que s'hi acostumi, no l'hi posis. Si vols dormir, posa-l'hi i aprofita per adormir-te amb el seu alè a l'orella i per contemplar-la a un pam de distància. Vigila, perquè, al final, la que s'hi acostumarà seràs tu. :love: :love: :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Martina20
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

EntradaAutor: Martina20 » dl. maig 19, 2014 9:02 am

Si si si Mara!! Vaig posar al meu fill fa uns 15 dies a la seva habitació perquè ja dormia força bé totes les nits. I la gent em deia, com ho porta? I jo deia ell de conya, la que m'he d'adaptar a que dormi a l'habitació del costat sóc jo. :r)
krisgcha
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 07, 2014 4:44 pm

EntradaAutor: krisgcha » dt. maig 20, 2014 2:48 pm

Algo la deu inquietar...les dents ho dubto pq només té 3 mesos o potser està aprenent a dormir-se sola entre cicle i cicle de son... Amb aquests peques no saps mai i canvien d'un dia x l'altre... Aixi q segur q qualsevol.dia ho deixa de fer, no pateixis... La meva de 10 mesos porta unes setmanetes que dorm força bé...fins i tot algun dia del tirón! (amb 3 mesos em pensava q aixo no arribaria mai...jeje!) i de cop i volta ahir nit a partir de les 4 es va despertar cada 20-30min aixi q no hem dormit quasi res ni ella ni jo...i avui he vist q li esta sortint una de les dents de dalt! :-) tot té la seva explicació!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dg. maig 25, 2014 2:59 pm

kittie ha escrit:Hola, la nostra nena té 2 mesos i també dorm del tirón des de les 22h fins a les 5h més o menys. Alehores cap a les 5h comença a moure's i a fer sorollets. Llavors la agafem del bressol i ens la posem al llit fins les 6h que ja és la nostra hora de llevar-nos i que és quan li donem el bibe. Quan la posem al nostre llit normalment ja es queda tranquileta i es torna a dormir fins que la despertem. Em sorgeix el dubte si fem bé en portar-la cap el nostre llit doncs no voldria que s'hi acostumi i no vulgui dormir al seu bressol, tot i que per ara no ha passat. Però per altr banda, d'aquesta manera aconseguim dormir els 3 tota la nit practicament sense interrupció.

Hola,

Et recomano que llegeixis Omple‘m de petons del Carlos Gonzalez. Veuras que posar-lo a dormir amb tu ea el millor que pots ferbpel teu fill, doncs som animals amb necessitat de.contacte fisic, i aquest contacte li donara seguretat i evitara problemes psicologics en el futur. Jo tambe pensava com tu abans de tenir la.meva filla, doncs la gent et dona consells desde la ignorancia i aixo fa molt de mal.
No ho dic jo, ho diuen pediatres i psicolegs infantils. Voler que un nen dormi sol es anar contra natura ja que.ell se sentira abandonat. Si s acostuma, es.perque sap que els seus pares no li faran cas i es resigna, no perque estigui be sol.
Quan tenim fills hem de.pensar en el que es millor per ells, no en la nostra.comoditat.
T ho dic no per criticar, si no com a consell perque esta demostrat, i desde la meva experiencia com a mare, i com a filla que no van voler "malacostumar".
kittie
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

EntradaAutor: kittie » dj. maig 29, 2014 3:19 pm

Gràcies Gusiluz, buscaré el llibre.

Mara17 ha escrit: Vigila, perquè, al final, la que s'hi acostumarà seràs tu. :love: :love: :love:

Mara17, tens raó!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::