Es posa boca terrosa

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Es posa boca terrosa

EntradaAutor: nivalis » dj. març 13, 2014 10:22 am

Hola noies!

El meu nen de 10 mesos, des que va néixer el vam posar a dormir de costat, ja que així és com ens ho van aconsellar a l'hospital on el vam tenir. Però ara, que ja es mou, el que més li agrada és dormir de boca terrosa i s'hi posa sempre. Jo intento donar-li la volta, però al cap d'un moment s'hi torna a posar. El meu marit diu que el deixi. a més, hi ha vegades que al donar-li la volta el desperto i ja la tenim muntada.
Jo crec que ara ja no és perillós, perquè ja no és un recent nascut, però no sé... Tampoc no pus estar vigilant-lo tota la nit, més que res per que ja fa 5 mesos que dorm a la seva habitació.
A vosaltres us passa?
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: ada_bcn » dj. març 13, 2014 11:07 am

El meu fill petit es gira desde els 2,5 mesos i es posa panxa a terra... Quan es desperta pq té gana el giro però sempre es torna a girar... ara té 8 mesos i ves... el poso de costat per dormir-se però el 90% del cops s'adorm de panxa i dorm així tota la nit... Lo de quina postura és més recomenble ho van canviant de tant en tant així que, si no hi ha forma no hi ha forma...
Avatar de l’usuari
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: Nusol » dj. març 13, 2014 1:14 pm

El meu petit també es gira de boca terrosa des dels 5 mesos, els primers dies si que el girava però amb un moment tornava a estar girat. Ara que té 12 mesos quasi bé sempre es gira panxa avall quan el poso a dormir. Jo crec que no hi ha problema en que dormi així, si així està còmode!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: la_rodri » dj. març 13, 2014 1:16 pm

El risc d'ofegament es baix quan ja saben voltejar-se, a mes amb 10 mesos probablement ja sap arrosegar-se, o gatejar, o pisar-se dempeus.... Estigues tranquila i deixal. Les recomanacions de l'hospital don per quan el bebé en cas d'ofegament per vomit o apnea, no te capacitat per canviar de postura.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: martina13 » dj. març 13, 2014 2:12 pm

el meu nebot de 2anys sempre ha dormit boca terrossa...jo crec k.no hi ha dhaver problema amb 10 mesos
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: nivalis » dv. març 14, 2014 10:14 am

Moltes gràcies noies per les respostes! Doncs el deixaré que dormi tranquil i com vulgui :-)
Arigalma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 701
Membre des de: dj. ago. 29, 2013 3:26 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: Arigalma » dj. juny 26, 2014 4:04 am

Hola
el meu fill de quasi 5 mesos porta 3 nits que es posa panxa avall per dormir.... I jo vinga a girar-lo.... però clar, avui per exemple se m'ha despertat i juerga nocturna.... però em fa molta por que pugui passar algo si el deixo panxa avall.... no sé que fer....
Imatge

Imatge
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: nanablau » dl. jul. 14, 2014 9:43 pm

Hola noies, el nostre fill feia igual des de ben petit, nosaltres desesperats ens vam passar fins als 8 mesos llevant-nos per canviar-lo de postura cada cop que sentíem grinyolar la fusta de la cuna... Però així ens quedàvem tranquils. Però amb 10 mesos ja no hi ha perill, si vol dormir boca terrosa que ho faci pobret... Ara el nostre té 18 mesos i sempre dorm així!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: martina13 » dt. jul. 15, 2014 9:12 pm

la meva filla té ara 8 mesos i fa bastant que durant la nit es posa boca terrossa.vam pensar que si es posava aixi era pq estava més comode...
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: Mum15 » ds. ago. 01, 2015 2:21 pm

Pujo post! Noies el meu petit te un mes i una força impressionant.

El cas es q despres d'un mes que es despertava super enfadat i durant el dia no dorm quasi quan el poso al moises... ja se que li passa!

Ell vol dormir boca terrossa. Aquesta nit lhe posat amb el cap de cantó clar (tot i que ell el va girant cap el cantó q vol) i sols sha despertat un cop. Lhe tornat al bressol i lhe intentat posar cap per amunt i res... granate de tan plorar, el poso de costat i desesperat... total q altre cop panxa abaix amb cap de costat i ell el va aixecant fins q troba la pose... ja se q aqsta posicio no es la correcta pero q faig? Algu shi ha trobat?? Ell es feliç aixi... mare meva
Imatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: ragi » dt. ago. 11, 2015 9:48 am

La meva filla te 3 mesos, i desde els 2 mesos si la fico boca terrossa per dormir dorm molt, en canvi si la fico de cara cap a dalt no hi ha manera que dormi, fins i tot al cotxet vol anar de boca terrossa, pateixo molt i em desperto per vigilarla, pero es la manera que dorm més bé! Espero que no ens passi res, perque patim molt.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: Halia » dt. ago. 11, 2015 10:54 pm

Ma sogra, ma mare i tothom em diuen el mateix: abans, aconsellaven dormir boca terrossa i no passava res, ara cap amunt.
Sempre que els vigilem, podem dormir com vulguin...

La meva va haver-hi una època que dormia boca terrossa i ara dorm millor panxa amunt... :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
denali
:: papallona
:: papallona
Entrades: 108
Membre des de: dl. feb. 10, 2014 9:24 am

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: denali » dl. ago. 31, 2015 10:29 am

la nostra a partir dels 7 mesos q va començar a voltar, i alguna estona dorm bocaterrosa i se la veu tranquila. com q dorm amb noslatres vam mirar q respires bé i ara que ja volta jo no li veig perill. si no hi ha coixins, massa flassada...
de fet a nosaltres només ens ha vomitat una vegada des de que va neixer i ho va fer una nit al moment de deixar-la al llit boca amunt. sort q estava amb nosaltres al cuarto pq si no no se si ho explica... no sé jo això de dormir boca amunt. però cal fer el q diu el metge suposo...
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: Es posa boca terrosa

EntradaAutor: Halia » dl. ago. 31, 2015 1:19 pm

La Dafne va vomitar a l'hospital una mica de llet i estava panxa amunt. Més d'un cop a casa ha tret llet estant panxa amunt però sempre, sempre, ha girat el cap!

Ara torna a dormir millor boca terrossa, li agrada més perquè no mou les mans tant!

Jo crec que ningú sap perquè es moren els nens de mort sobtada del lactant i van provant... si moren menys nens posant-los panxa amunt, doncs boca terrossa és dolent. Si fos al revés, seria un altre tema.... Sempre que els anem vigilant... :ok: :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::