Collit amb dos

Els hàbits de dormir.
RAPUNZELL
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Collit amb dos

EntradaAutor: RAPUNZELL » dt. abr. 01, 2014 1:33 am

Doncs volia conèixer experiències i maneres fer de mares que facin collit amb dos.
Tinc nen de 3 anys que dorm amb nosaltres (tenim bressol collit, però dorm dins el nostre tota la nit), al juny neix la meva filla, fare LME, i el seu germà fa 5 minuts de pit per dormir però suposo que en farà mês quan sorti a dotjo.
Ell dorm la nit sense ni un despertar i ara tinc tot de dubtes.
La petita despertarà el gran?
M'els poso cada un a un cantó?
Experiències???
Sòc conscient que tot una mica sobre la marxa eh? Però m'encantaria saber com ho porteu...gràcies!!!
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Collit amb dos

EntradaAutor: currita » dt. abr. 01, 2014 8:14 am

Hola RAPUNZELL, així estava jo tot just fa un any, amb mil dubtes sobre el collit amb dos i les nits.
Exactament igual que tu, teniem la cuna sidecar muntada i feia temps que el Martí, el gran, dormia al mig nostre.Quan va nèixer el Mario, el petit, va començar a dormir a la cuna sidecar i encara dorm. Les nits van força bé, si un es desperta rarament desperta a l'altre, aixó si, quan passa és un drama, perquè els dos ploren o reclamen a la vegada. Però ja et dic, com a molt ens ha passat un parell de cops. Jo dormo al mig dels dos i estic bé. El currito si que es queixa una mica més, perquè diu que caurà del llit :-D ell dorm a la punta. Però és el primer al que li agrada que dormim junts.
Per mi el moment que pot ser més difícil és el moment d'anar a dormir, però ara, vull dir al principi genail, perquè el peque s'adormia de seguida i no s'entereva de res. Però ara quan un vol juerga, anima una mica a l'altre, sort que no és sempre aixó!
Ja ens explicaràs la teva experiència a veure que tal :-)
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dt. abr. 01, 2014 10:10 am

Moltes gràcies currita x la teva experiència! Bueno es que estic tercer trimestre i ja ho veig a sobre jejeje, segur que sobre la marxa et vas acoplant...
Em quedo.més tranqui!!! :))
gemma08
:: tigre
:: tigre
Entrades: 761
Membre des de: dc. feb. 27, 2008 5:29 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemma08 » dt. abr. 01, 2014 6:11 pm

Hola!
Aqui uns altres pares que fem collit amb els 2.
El gran té 5 anys ara i el petit 2 anys i 9 mesos.
Abans de tenir el petit estava igual que tu...el meu gran dorm com un soc i el petit es passa la nit enganxat al pit...primer dormia el petit al llitet sidecar tot seguit jo,el gran i el papa.
Ara dormim igual pero amb un llitet enganxat al nostre per nen de l'ikea que son petites.
I estem perfectes!
Per mi és una experiència fantastica!
Ja ens explicaràs com va!!
Imatge
Imatge
Imatge
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dt. abr. 01, 2014 10:00 pm

Gràcies Gemma! Doncs ara ens estem plantejant acoplar un llit de 90 a l'altre costat (quedaria el bressol collit a un cantó i ell llit de 90 a l'altre del llit gran), perque ja amb la panxota i el nano creuat el pare queda "al filo de lo impossible ;) ).
RAPUNZELL

EntradaAutor: RAPUNZELL » dl. jul. 28, 2014 12:28 am

Hola noies doncs la meva petita ja té dos mesos i dormim el meu fill de 3 i mig la nens i jo al llit tots 3, el pare dorm exiliat i tots dormim de conya. Com em veu dir no es desperten i extraordinàriament la petita fa un despertar en tota la nit i barra libre perquè dormo sense samarreta amb lo qual gairebé dormim tots 3 del tirón. És un plaer immens i espero que duri!!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::