Dubtes amb el meu petit de 5 mesos
Dubtes amb el meu petit de 5 mesos
No sé si està obret algun post sobre aquest tema, si es així que algú m'ho faci saber (gràcies!).
Doncs, el meu petit ara fa uns dies ha fet 5 mesos.
És un bebe que durant el dia fa migdiades curtes d'un hora o una mica més.
D'un temps cap a aquí hem volgut (jo i el meu home) començar a establir una rutina per dormir, però de moment ha estat un fracàs total!!!
. volem pensar que amb aquest calor es impossible establir res res!.
Però el que em tè una mica mosca i es per això que he creat aquest post, és que a les nits em desespera!
Un cop hem aconseguit dormir al nostre petit (ultimament enganxat al meu pit de peu i passejant per casa), fins a les 8 del matí no és torna a despertar, però CADA HORA em demana pit!.Ell no es desperta , però fins que no li poso el pit no para de fer sorollets, i moure's. Al principi li posava el xumet i de vegades es quedava tranquil una estona (10 min.), o li canviava de posició, el gronxava una mica, ...
però solament em va funcionar pocs dies. El que vol ell es pit.
Al principi de la nit ell esta a la seva cuna (a la nostra habiatció), però un dels cops que ell remuga jo marxo amb ell i m'el poso al nostre llit.Així no cal cada hora aixecar-me del llit .
A la nit semblo un ventilador . No sempre vol menjar del mateix pit, així, que cada dos per tres em tinc que canviar i a ell també. Per sort ell no es desperta, però fins que no li canvio de pit no para de queixar-se. I si per mala sort es desperta doncs, l'hem cagat!!! perquè fins dos o tres hores mes tard no aconsegueix dormir-se.
Després de tot aquest rollo, voldria saber si el que em pasa a mi li pasa a més gent, es normal i si a qui li pasa com ho porta i si hi ha alguna manera de millorar les nits.
Les iaies em diuen que quan comenci la AC el petit no em demanar tant pit a les nits. Vosaltres opineu igual??
també agrairia si em donguessiu algun tipo de consell per establir rutines de son. Com ho feu, canteu?poseu música?
gràcies per endavant! i ho sento per aquest rollo que us he pegat
Doncs, el meu petit ara fa uns dies ha fet 5 mesos.
És un bebe que durant el dia fa migdiades curtes d'un hora o una mica més.
D'un temps cap a aquí hem volgut (jo i el meu home) començar a establir una rutina per dormir, però de moment ha estat un fracàs total!!!
Però el que em tè una mica mosca i es per això que he creat aquest post, és que a les nits em desespera!
Un cop hem aconseguit dormir al nostre petit (ultimament enganxat al meu pit de peu i passejant per casa), fins a les 8 del matí no és torna a despertar, però CADA HORA em demana pit!.Ell no es desperta , però fins que no li poso el pit no para de fer sorollets, i moure's. Al principi li posava el xumet i de vegades es quedava tranquil una estona (10 min.), o li canviava de posició, el gronxava una mica, ...
però solament em va funcionar pocs dies. El que vol ell es pit.
Al principi de la nit ell esta a la seva cuna (a la nostra habiatció), però un dels cops que ell remuga jo marxo amb ell i m'el poso al nostre llit.Així no cal cada hora aixecar-me del llit .
A la nit semblo un ventilador . No sempre vol menjar del mateix pit, així, que cada dos per tres em tinc que canviar i a ell també. Per sort ell no es desperta, però fins que no li canvio de pit no para de queixar-se. I si per mala sort es desperta doncs, l'hem cagat!!! perquè fins dos o tres hores mes tard no aconsegueix dormir-se.
Després de tot aquest rollo, voldria saber si el que em pasa a mi li pasa a més gent, es normal i si a qui li pasa com ho porta i si hi ha alguna manera de millorar les nits.
Les iaies em diuen que quan comenci la AC el petit no em demanar tant pit a les nits. Vosaltres opineu igual??
també agrairia si em donguessiu algun tipo de consell per establir rutines de son. Com ho feu, canteu?poseu música?
gràcies per endavant! i ho sento per aquest rollo que us he pegat
Re: Dubtes amb el meu petit de 5 mesos
Hola, m`agradaria donar-te la fòrmula màgica però molt em temo que no existeix. El meu fill el primer estiu debia ser com el teu i es podia despertar com 15 vegades, vam acabar posant el bressol enganxat al llit i almenys estavem més comodes. Lo de la AC a mi no em funciona, el meu fill té 28 mesos i encara es desperta uns quants cops i menja moltissim! Cada nadó és un món, per altra banda penso que és massa petit per establir rutines, més encara si feu pit exclusiu. Molts ànims!
Ufffff, crec que cada nen es diferent. El nostre te 13 mesos, continuem fent pit a demanda, de dia i de nit, i t'he de dir, que ara es quan comencem a dormir una mica mes. Igualment, com es despertava tant, també vam posar la seva cuna enganxada al nostre llit, una cuna tàndem, i a mi em va molt be, ja que li vam treure un dels laterals i ja nom he d'aixecar per agafar-lo, i la meva esquena ho agraeix.
I aixo que amb la AC dormirà mes, que vinguin a mi i mho expliquin, perque el meu menja moltíssim des dels 6 mesos, i la seva teti per les nits no li treu ningú.
Dóna-li temps al teu petit, els primers mesos son durs, i hem de tindre paciència. Ànims!!!
I aixo que amb la AC dormirà mes, que vinguin a mi i mho expliquin, perque el meu menja moltíssim des dels 6 mesos, i la seva teti per les nits no li treu ningú.
Dóna-li temps al teu petit, els primers mesos son durs, i hem de tindre paciència. Ànims!!!
Gràcies pels comentaris noies!
Ja veig que no sóc la única que està passant per això, i per mi es un consol, perquè no sé si m'ho sembla a mi però estic rodejada de mares que els seus petits dormen de maravella
Aquest cap desetmana probarem de possar la cuna enganxada al nostre llit, a veure si tots plegat ho portem millor,
Gràcies un altre cop!
Ja veig que no sóc la única que està passant per això, i per mi es un consol, perquè no sé si m'ho sembla a mi però estic rodejada de mares que els seus petits dormen de maravella
Aquest cap desetmana probarem de possar la cuna enganxada al nostre llit, a veure si tots plegat ho portem millor,
Gràcies un altre cop!
abans que res.....anims!!!!nomes les mamis amb "ojeras" sabem el que es despertar-se 15 vegades cada nit....i et diré una cosa jo tambe he acabat dient a tohom que la meva filla dorm de meravella....estava farta (fartissima) dels consells de la gent i arriba a pensar que era culpa nostra que no dormi....aixi que totes aquells que presumeixen que el seu fill dorm tan be, potser no es tan cert
(i si ho es que aprofitin que tenen un tresor jejeje)
amb aixo vull dir que nosaltes despres de 20 mesos hem arribat a la conclusio que cada nen te el seu proces maduratiu i al igual que apendre a caminar, treure el bolquer, parlar etc etc...aprendre a dormir tambe te el seu temps de maduresa. Aixi que no li donis voltes a que si es culpa del pit, dels braços del xumet, si no fas be la rutina........ es dur de dir pero son etapes que s'han de passar (i com costen per cert
)
nosaltes al final hem optat per seguir el sentit comu i donar-li el que necessita, pit, companyia....tan de dia com de nit. Seria ilogic pensar que els tenim en braços tot el dia i quan arriba lamnit estan desatesos.....es una opinio vaja.........total que encara dormim amb el bressol en sidecar perque tots dormirm millor.
aixi que res, proposo que segueixis el teu instint i oblidat dels dormilegues que tens al voltant, al final ningu millor que tu saps el que te a casa. MOlts anims ia veure si passa rapid!!!!
(i si ho es que aprofitin que tenen un tresor jejeje)amb aixo vull dir que nosaltes despres de 20 mesos hem arribat a la conclusio que cada nen te el seu proces maduratiu i al igual que apendre a caminar, treure el bolquer, parlar etc etc...aprendre a dormir tambe te el seu temps de maduresa. Aixi que no li donis voltes a que si es culpa del pit, dels braços del xumet, si no fas be la rutina........ es dur de dir pero son etapes que s'han de passar (i com costen per cert
)nosaltes al final hem optat per seguir el sentit comu i donar-li el que necessita, pit, companyia....tan de dia com de nit. Seria ilogic pensar que els tenim en braços tot el dia i quan arriba lamnit estan desatesos.....es una opinio vaja.........total que encara dormim amb el bressol en sidecar perque tots dormirm millor.
aixi que res, proposo que segueixis el teu instint i oblidat dels dormilegues que tens al voltant, al final ningu millor que tu saps el que te a casa. MOlts anims ia veure si passa rapid!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |