De canxondeo a l'hora d'anar a dormir..
De canxondeo a l'hora d'anar a dormir..
Hola!
La peque acaba de 9 mesos i fins ara MAI ens havia donat una mala nit. Fins ara.
Fem collit i sempre anem a dormir tots alhora, ens posem al llit i llesto, coma a molt 10 minutets de gira cap a aquí, ara roda cap allà i ja està.
Però ara és arribar a l'habitaci´i posar-se a plorar de mala manera... I fins passats tres quarts d'hora ni pensar-hi de dormir... i mira que està cansada la nena, per que ara começa a gatejar i a posar-se de peus, vull dir es mou més i cansa més que mai.
Si la posem estirada, s-ho pren com un joc de "m'aixeco, m'estires" i així anar fent..
Què ho fa que hagi canviat tant la cosa?
Algú s'hi ha trobat?
La peque acaba de 9 mesos i fins ara MAI ens havia donat una mala nit. Fins ara.
Fem collit i sempre anem a dormir tots alhora, ens posem al llit i llesto, coma a molt 10 minutets de gira cap a aquí, ara roda cap allà i ja està.
Però ara és arribar a l'habitaci´i posar-se a plorar de mala manera... I fins passats tres quarts d'hora ni pensar-hi de dormir... i mira que està cansada la nena, per que ara começa a gatejar i a posar-se de peus, vull dir es mou més i cansa més que mai.
Si la posem estirada, s-ho pren com un joc de "m'aixeco, m'estires" i així anar fent..
Què ho fa que hagi canviat tant la cosa?
Algú s'hi ha trobat?
Re: De canxondeo a l'hora d'anar a dormir..
Hola Samsung, moltes vegades just en el moment en que comencen a gatejar o a moure's més per ells mateixos fan aquests canvis, no és que no estiguin cansats però clar han descobert que es poden fer moltes més coses que dormir!
Doncs això, que gateja i es posa dreta, que és més interessant que dormir. Ànims, que passarà!
Merci noies!
És que sempre ha dormit i menjat tant i tan bé que ara de cop i volta aquest canvis ens tenen ben desorientats...
És que sempre ha dormit i menjat tant i tan bé que ara de cop i volta aquest canvis ens tenen ben desorientats...
Samsung estic igual k tu!!
Nose k li passa a ma filla xo cada dia triga mes a dormir-se i es desperta mil vegades quan sempre havia fer tirades de 8-9h minim!!
Jo estic k no maguanto de peu, desmoralitzada i sense saber k fer...
Nose k li passa a ma filla xo cada dia triga mes a dormir-se i es desperta mil vegades quan sempre havia fer tirades de 8-9h minim!!
Jo estic k no maguanto de peu, desmoralitzada i sense saber k fer...
Martina13 pel que ens comenten les altres mamis això passarà... Per tant, crec que no més tenim l'opció de prendre paciència i portar-ho tant bé com es pugui :-
També has notat canvi amb el tema menjar? Aquí sembla que la gana s'ha esfumat i, en tot cas, la fruita s'ha convertit en un martiri xino....
També has notat canvi amb el tema menjar? Aquí sembla que la gana s'ha esfumat i, en tot cas, la fruita s'ha convertit en un martiri xino....
Si si menjar terrible tot i k hiha dies k millor
I la fruita re en compota com kuan tenia 5 mesos sino reee
I la fruita re en compota com kuan tenia 5 mesos sino reee
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |