Amb articles així... Anem bé!
Amb articles així... Anem bé!
Avui a la xarxes socials he llegit aquest article. La veritat és que la dona que el signa no sé quins coneixements té, o quina professió, però es queda a gust.
Ja sé que n'hem parlat molt de tot això, però és que m'ha fet pensar que es publiquin coses així, com sí "científicament" sigui cert....
A veure què n'opineu nois i noies!
http://m.guiainfantil.com/blog/salud/su ... -a-tu-bebe
Ja sé que n'hem parlat molt de tot això, però és que m'ha fet pensar que es publiquin coses així, com sí "científicament" sigui cert....
A veure què n'opineu nois i noies!

http://m.guiainfantil.com/blog/salud/su ... -a-tu-bebe
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: Amb articles així... Anem bé!
Doncs igual que el famós "estudio Dodot": s'inventen dades, dónen per cert alguns mites...
El pitjor és que la gent s'ho creu i llavors troba que tenen un problema perque el bebé de 2 mesos no dorm 6 hores seguides...
En fi...és molt trist que estem bombardejats continuament de falsetats del món infantil, sense base científica ni res...
El pitjor és que la gent s'ho creu i llavors troba que tenen un problema perque el bebé de 2 mesos no dorm 6 hores seguides...
En fi...és molt trist que estem bombardejats continuament de falsetats del món infantil, sense base científica ni res...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Em sembla lamentable aquest tipus de divulgació. Els nadons tenen necessitats bàsiques que no podem passar per alt.
Hi ha coses k diu k tampoc estan malament...mexplico...jo ma filla va neixer am 4kg i si k els 1rs dies li donava pit mes sovint pero al cap de res ja feia el una mica diu l'article k no la despertava per menjar i em dormi fins a 8-9h seguides ( fins als 6 mesos despres ja re)
X tant en el meu cas aplicar el k diu article doncs no es tant horroros...co pq ma filla tenia molt pes i dormia molt i mai havia dormit al nostre llit sempre lhem "acostumat" a dormir al moises o ara ja al seu bressol
Xo en canvi entenc k el k diu article no pot ser aplicable a nens doncs prematurs o k han nascut am molt poc pes xq aleshores si k crec k necessiten alimentarse mes sovint
cada nen i cada cas te el se què.
Xo tampoc veig aquest article tant desafonamentat hi ha nens k dormen 6 hores al 1r mes ja i bebes k re fins 2 anys
X tant en el meu cas aplicar el k diu article doncs no es tant horroros...co pq ma filla tenia molt pes i dormia molt i mai havia dormit al nostre llit sempre lhem "acostumat" a dormir al moises o ara ja al seu bressol
Xo en canvi entenc k el k diu article no pot ser aplicable a nens doncs prematurs o k han nascut am molt poc pes xq aleshores si k crec k necessiten alimentarse mes sovint
Xo tampoc veig aquest article tant desafonamentat hi ha nens k dormen 6 hores al 1r mes ja i bebes k re fins 2 anys
"Si eres de las que te quejas al afrontar otro lunes sin haber descansado, ponle remedio. A dormir también se aprende. Y es que si a tu bebé le da igual que sea fin de semana o día de diario, no os deja dormir en toda la noche, tiene despertares y te desvela hasta que se duerme es posible que no le hayas enseñado bien desde el principio."
És que ja només falta que els nadons neixin sabent quan és cap de setmana per favor!!!!
El problema és que tot ha de ser a la nostra mida.
És que ja només falta que els nadons neixin sabent quan és cap de setmana per favor!!!!
El problema és que tot ha de ser a la nostra mida.
martina13 ha escrit:Hi ha coses k diu k tampoc estan malament...mexplico...jo ma filla va neixer am 4kg i si k els 1rs dies li donava pit mes sovint pero al cap de res ja feia el una mica diu l'article k no la despertava per menjar i em dormi fins a 8-9h seguides ( fins als 6 mesos despres ja re)
Xo tampoc veig aquest article tant desafonamentat hi ha nens k dormen 6 hores al 1r mes jta i bebes k re fins 2 anys
Les necessitats basiques que te un nado acabat de neixer no tenen res a veure amb el pes que aquest tingui al neixer, van molt mes enlla del pes...
Doncs x aixo mateix dic jo k dormir tb es una necessitat mes enlla del menjar no??? Tant horrible es doncs k dormi 6h seguides i no despertar al bebe si esta dormint ??? I si dorm placidament al seu bressol dic jo k no cal posarlo al llit dels pares no???
Crec k a vegades porteu les coses massa a extrem...
Perdoneu la ignorància...però jo no entenc que té de escandalós aquest article. No tinc experiència doncs de moment només em guio per sentit comú...i sincerament no em sembla malament deixar dormir un nadó i no despertar-lo per donar-li el pit (amb les excepcions mencionades) e igualment no em sembla malament intentar que dormi al moisés o al bressol. Suposo que hi ha de tot, i potser hi haurà nadons amb els quals és mes difícil aconseguir tot això, i cadascú és deixarà guiar pel seu instint...però no veig com aquest article pot ser ofensiu o insensat. A mi em sembla que dona suggerències generals i força coherents però sense ser massa estricte o jutjant ningú. 

Completament d'acord 0blanca0!!!!!
Per mi , el més important de l'article, no és si deixar o no dormir un nen, ni on sinó l'enfocament que hi fa. Deixa de banda totalment les necessitats d'un nadó, per centrar-se totalment en les dels pares.
Suposo que cadascú l'interpreta a la seva manera, lògicament, però vaja, contacte zero recomana i perdoneu, però ho trobo fora de lloc. Un nadó, necessita contacte a totes hores, i més si ho reclama......ho trobo molt egoïsta. És com si tu a la nit vols que t'abracin, pel que sigui, i el teu marit et dona un copet a l'espatlla i ale... No sé, així ho veig jo.
"Si ves que se despierta, puedes acudir a ver si tu bebé está bien, ponle el chupete si lo usa y si tiene que volver a dormirse, cámbiale de postura y deja que lo haga el solito, sin brazos y sin llevarlo a tu cama. Coloca a tu bebé boca arriba o de costado para evitar el síndrome de la muerte súbita del lactante y disfruta de tu bebé cuando esté despierto. Cógele en brazos, arrúllale, mécele, juega con él y dale todo tu amor cuando tenga los ojos abiertos para que pueda sentirlo. El momento de dormir tiene su rutina, enseñasela."
Suposo que cadascú l'interpreta a la seva manera, lògicament, però vaja, contacte zero recomana i perdoneu, però ho trobo fora de lloc. Un nadó, necessita contacte a totes hores, i més si ho reclama......ho trobo molt egoïsta. És com si tu a la nit vols que t'abracin, pel que sigui, i el teu marit et dona un copet a l'espatlla i ale... No sé, així ho veig jo.
"Si ves que se despierta, puedes acudir a ver si tu bebé está bien, ponle el chupete si lo usa y si tiene que volver a dormirse, cámbiale de postura y deja que lo haga el solito, sin brazos y sin llevarlo a tu cama. Coloca a tu bebé boca arriba o de costado para evitar el síndrome de la muerte súbita del lactante y disfruta de tu bebé cuando esté despierto. Cógele en brazos, arrúllale, mécele, juega con él y dale todo tu amor cuando tenga los ojos abiertos para que pueda sentirlo. El momento de dormir tiene su rutina, enseñasela."
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Jo tb estic d'acord amb la blanca i la martina. Ara com plantegen el primer paràgraf tampoc em sento l'opció més encertada. No crec que el "problema" hagi de ser segons el dia de la setmana que és. Però si que el rerefons (no desperar-lo si te un pes correcte al vespres/nits,...) ho comparteixo.
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
I lo de """prohibit""" agafar-lo tampoc hi estic d'acord...
martina13 ha escrit:Doncs x aixo mateix dic jo k dormir tb es una necessitat mes enlla del menjar no??? Tant horrible es doncs k dormi 6h seguides i no despertar al bebe si esta dormint ??? I si dorm placidament al seu bressol dic jo k no cal posarlo al llit dels pares no???
Perdona pero tampoc m'he pronunciat al respecte de l'article, nomes deia que no depenia del pes com TU havies dit. No crec que s'hagi de despertar un nado que dorm pero no estic d'acord amb altres coses que hi diu.
Jo el k crec esk sesta instaurant una moda molt hippie molt maca molt idilica pero k no es correspon ni ala realitat ni es pot adaptar ala realitat
Els pares shan d'adaptar al ritme dels crios?? Si. Al 300% No. Jo no vull k la meva vida kedi anulada.vull dir evidentment k thas de sacrificar ma filla avui mateix a 5:30 tava dempeus i es diumenge...xo com pot ser dolent marcarli unes pautes o rutines i ensenyarli certes coses si aixo li comporta un bé a ella i als pares???
Sha de ser mes pragmatic
I criar un nen en una realitat tant idilica com la k moltes dieu en diferents fils i posts és x mi ehhh és una opinio, és deixarlos exposats al "perill social" (l'ambient exterior vaja) quan tard o d'hora els hagueu de deixar
Els pares shan d'adaptar al ritme dels crios?? Si. Al 300% No. Jo no vull k la meva vida kedi anulada.vull dir evidentment k thas de sacrificar ma filla avui mateix a 5:30 tava dempeus i es diumenge...xo com pot ser dolent marcarli unes pautes o rutines i ensenyarli certes coses si aixo li comporta un bé a ella i als pares???
Sha de ser mes pragmatic
I criar un nen en una realitat tant idilica com la k moltes dieu en diferents fils i posts és x mi ehhh és una opinio, és deixarlos exposats al "perill social" (l'ambient exterior vaja) quan tard o d'hora els hagueu de deixar
martina13 ha escrit:Jo el k crec esk sesta instaurant una moda molt hippie molt maca molt idilica pero k no es correspon ni ala realitat ni es pot adaptar ala realitat
Sha de ser mes pragmatic
Martina, tu dius que se'ls ha d'ensenyar unes rutines, i això ningú ho posa en dubte, les rutines ajuden l'infant a anticipar i sentir-se més segur. Però això no té res a veure amb que es desperti més aviat un dia o més tard, el fet de dormir no és matemàtic, és a dir, nosaltres podem fer les rutines que siguin cada dia però no sempre ens adormim a la mateixa hora, i alguns dies ens despertem a les 5h del matí i no podem tornar a dormir. Si això ens passa a nosaltres que suposadament ja sabem dormir, com no els ha de passar als infants?
La moda hippie i idíl·lica que dius actualment hi ha moltes famílies que la fan servir, i jo et puc dir que fa la vida més fàcil, és qüestió d'adaptar-se a les etapes dels petits. Tenir un fill et canvia la vida, si li vols marcar rutines has de deixar de fer la teva en molts casos. Ja arribarà el moment en què puguem fer altres coses "de grans", tot són etapes i el millor és gaudir-les!
Ah, i dius que no vols que la teva vida quedi anulada, la meva no ho està, la meva vida ara són els meus fills, ara és quan més em necessiten, abans de tenir-los ja havia fet la meva durant molts anys, ara toca dedicar-me a ells i més endavant segurament tornaré a fer la meva,i tot i així de tant en tant faig escapades de "soltera"...

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Mira, simplement pel fet que l'article diu que als 2 mesos ja poden dormir 5/6 hores seguides,ja no podem esperar res bo de l'article ja se que no s'està basant en res!!!
Que hi ha infants que ho dormen? Si.
Que hi ha infants que no ho dormen? També.
I tots dos tipus són NORMALS!!
Però si t'han venut la moto que un infant ho dorm i resulta que el el teu no ho dorm, qué?
I té un to "adultocentrista", obvia les necessitats del nadó, que no només són físiques si no també emocionals. I el contacte és una d'elles!! Ens agrdi o no, i no és qüestió de ser hippie!!! És de seguir l'instint.
Que hi ha infants que ho dormen? Si.
Que hi ha infants que no ho dormen? També.
I tots dos tipus són NORMALS!!
Però si t'han venut la moto que un infant ho dorm i resulta que el el teu no ho dorm, qué?
I té un to "adultocentrista", obvia les necessitats del nadó, que no només són físiques si no també emocionals. I el contacte és una d'elles!! Ens agrdi o no, i no és qüestió de ser hippie!!! És de seguir l'instint.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Martina tenir un nen q et dorm sis hores seguides no és instaurar una rutina, és tenir sort. El meu demana cada dues hores i no el puc deixar enlloc dormit q no sigui amb mi o en braços, i per res del món deixaré plorar al meu fill per que dormi sol en un bresol... En serio, fes una ullada al llibre de la Rosa Jové que explica què passa quan deixes un bb plorar... T'asseguro que no ho podràs fer mai
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Amb articles així... Anem bé!
I jo tampoc he pogut acabar de llegir-lo... Només ha dit una cosa certa:el bebe te les mateixes necessitats q quan estava a la panxa. Peró no acerta amb el que continua, per que això significa precissament menjar a demanda i contacte continu
L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Amb articles així... Anem bé!
Home, jo no crec que respectar ritmes sigui de hippy... Si ara hi ha molta gent que no ho fa és perquè no hi ha lloc per això en aquesta vida frenètica. I a veure, jo respecto ritmes, però no considero que hagi pas quedat anul·lada. Al contrari, a mi aquesta manera de fer em permet viure una maternitat força relaxada en molts aspectes. Hi ha gent molt estressada perquè el seu fill fa coses que els meus fan multiplicat per cent, però jo ho trobo normal (i tot acaba passant, ja ho vaig veient) i ells no (vet aquí el "problema".
El que jo trobo que hi ha ara és una moda programadora de nens.
El que jo trobo que hi ha ara és una moda programadora de nens.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |