dddddddd
-
..
Re: metode-migdiada
ja ja ja ja jo molt bó, Anna!! Confesso que jo amb Matrix tb m'adormiria...no m'agrada....pero si et truca en Keanu, me'l passes, per favor, que li diria un parell de cosetes guarrones...jo jo jo!!!
El nostre métode per dormir al migdia es ficar-nos junts al llit, li toco l'esquena, pam pam al culet i fa clof!!!!! a momir.
Aixó sí, només funciona amb la mama, peró com que vaig morta de son, ja em va bé.
Crec que l'Oriol de la Mònika també vol patentar un mètode que té a veure amb la Claudia de la Patufa....petó a la foto, i nanit a dormir....si funciona jo també faré un poster de la Clàudia!!

El nostre métode per dormir al migdia es ficar-nos junts al llit, li toco l'esquena, pam pam al culet i fa clof!!!!! a momir.
Aixó sí, només funciona amb la mama, peró com que vaig morta de son, ja em va bé.
Crec que l'Oriol de la Mònika també vol patentar un mètode que té a veure amb la Claudia de la Patufa....petó a la foto, i nanit a dormir....si funciona jo també faré un poster de la Clàudia!!

- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord

-
..
- mainadaabord

...
La Bet acostuma a dormir cada 2 hores més o menys (és a dir, està dues hores desperta i una horeta dormint). I coincideix un cop al matí, un cop al migdia i un cop a la tarda. Ara mateix esta dormint, i suposo que es despertarà allà les 16'30h. i llavors ja no li poso més fins al vespre (se'n va a dormir molt d'horeta, sobre les 19'30). Ella sempre ha dormit al seu llitet, quan era petita al que tenia a la nostra habitació, i als 4 mesos la vam passar a la seva, i des de llavors sempre fa la migdiada allà.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
-
VisitantVi
NOSALTRES ENCARA NO TENIM CAP HABIT. UN DIA DURANT EL DIA POT DORMIR NOMES 1 HORA I UN ALTRE DIA 4.
EL QUE HE INTENTAT MOLTES VEGADES ES A LA NIT POSAR-LA A DORMIR MES AVIAT, PERO NO HI HA MANERA. AL FINAL HE DESISTIT PQ EM POSO NERVIOSA I EM VULL AIXECAR PQ TINC FEINA PER FER...O SIGUI QUE DIRECTAMENT JA HI ANEM LES DUES ENTRE 11 I 12
EL QUE HE INTENTAT MOLTES VEGADES ES A LA NIT POSAR-LA A DORMIR MES AVIAT, PERO NO HI HA MANERA. AL FINAL HE DESISTIT PQ EM POSO NERVIOSA I EM VULL AIXECAR PQ TINC FEINA PER FER...O SIGUI QUE DIRECTAMENT JA HI ANEM LES DUES ENTRE 11 I 12

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- mainadaabord

- mainadaabord

Uf, doncs sí que diuen q existeix...
No sé, el q sí q he notat és q últimament està més emmarada... Potser pq no em veu tant com abans.
Però el tema dormir, tant li fot q hi hagi, tant si hi sóc com si no, no vol adormir-se. Suposo q té aquesta angoixa de separació q dius.
Etapes, suposo...
Espero q passi aviat!
No sé, el q sí q he notat és q últimament està més emmarada... Potser pq no em veu tant com abans.
Però el tema dormir, tant li fot q hi hagi, tant si hi sóc com si no, no vol adormir-se. Suposo q té aquesta angoixa de separació q dius.
Etapes, suposo...
Espero q passi aviat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |