fins quan collit?

Els hàbits de dormir.
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

fins quan collit?

EntradaAutor: tulina » dl. feb. 16, 2015 2:16 pm

Hola noies, la meva petita fa 6mesos aquesta setmsns. Fem collit, no era la meva idea però es el que mha demanat la situacio, es una nrna poc dormidora! Peroi estem molt be aixi. A vegades fa una 1a tirada al moises en sidecar i a vegades directament amb nossltres. No se fins quan fare collit. La pregunta es, si volgues intentar no anar massa mes enlla de l'any, quan seria millor provar de fer-la dormir al seu llitet sense fer-la patir? La veritat es que ara per mi es un gust i ho estic gaudint
martetablau
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 9:25 am

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: martetablau » dl. feb. 16, 2015 2:24 pm

Doncs la millor edat ni idea...jo tinc dos fills i la gran que ara te casi tres,anys va marxar ella a dormir a la seva habitació cap als dos anys i mig, tot i que encara es desperta un cop.Tinc tb un nen de dos mesos amb el q si q faig ccollit
.Nosaltres ja amb la gran teniem un llit individual enganxat al de matrimoni i com quan ella va marxar a,la,seva,habitació jo ja,estava embarassada del segon ja no el vem treure.Pensaavem q la gran al neixer el petit tornaria a dormir amb nosaltres pero no, ella vol dormir al seu llit.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 16, 2015 3:43 pm

Fins que vosaltres vulgueu. Nosaltres amb la gran vam fer collit fins als 5 anys, que va ser quan ella mateixa va decidir dormir al seu llit. Amb la petita vam fer collit fins a l'any més o menys, i des de aleshores, dormen juntes a la seva habitació sense problemes, cadascuna al seu llit.
He de dir que per mi el collit no era una opció abans de ser mare i al final vaig acabar fent-ho per supervivència, era la única manera que poguessim dormir amb la gran.
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. feb. 16, 2015 5:45 pm

Nosaltres vam fer collit fins als 2 anys i 2 mesos perquè prenia teta de nit. Quan va deixar de prendre'n ja feia 2 mesos que la seva habitació estava a punt per quan volgués "independitzar-se". I així va ser, una nit va decidir per propia voluntat dormir allà (en alguna ocasió va fer migdiades o si s'adormia al cotxe, es despertava allà), pensaba que a mitja nit vindria al nostre llit, però res! Només ara que estic embarassada i no hi cabem al seu llitet, vol adormir-se al nostre llit.
Això si, dormia en sidecar (així tots teniem més espai) i vaig tenir el bressol unes setmanes més per si decidia tornar.

En el teu cas, pots provar amb les migdiades (quan us vingui de gust "independitzar-vos") i segons veguis, prova alguna nit. Tot té pas enrere si no funciona, si plora, si es desperta massa, torneu a l'inici... encara que alguns "doctors" es capfiquin dient el contrari :ok:
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: tulina » dl. feb. 16, 2015 7:21 pm

Moltes gracies! Si, es veritat, al final s' ha d'anar fent i m'agrada la visió aquesta de poder fer pas enrere si cal! I provaré alguna migdiada! Realment ara mateix no em molesta dormir junts, era la preocupació per, si ens plantejavem fer el canvi cap a l'any potser seria més fàcil ara que quan sigui més conscient de la separació...però és que no em ve gaire de gust fer-ho ara!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: Aly84 » dt. març 10, 2015 11:27 am

Tulina, deixeu-vos portar per l'instint i el ritme que millor s'adapti a tots els membre de la família! Si vosaltres esteu feliços amb el collit quin problema hi ha? Nosaltres fem cohabitació, té 33 mesos, i tots encantadíssims, ja marxarà a la seva habitació quan vulgui!
tulina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 81
Membre des de: dt. set. 03, 2013 1:45 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: tulina » dj. març 12, 2015 9:06 pm

Si, a veure si meu instint i el del meu marit coincideixen!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: Halia » dg. jul. 12, 2015 7:14 pm

Doncs jo tampoc volia fer collit i s'adorm així... si ella dorm sobre meu i la passo al moisés segur que plora i per no despertar-la i trencar la dinàmica de que dormi unes 4-6 hores del tiron no em vull arriscar...
Però en part voldria que dormís soleta... però també veig que és taaaaaaant bebé (té 1 mes!!!!!!!!) que passo de deixar el collit.

El que em pregunto és: em costarà molt després treure-la del nostre llit???
Em consta que forçar a un nen a dormir sol és com crear-li un "trauma" i que plori sempre.. en canvi, si ho fa quan és més gran, té més consciència, etc., és millor.

Què penseu?
Imatge
Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: martina13 » dl. jul. 13, 2015 7:27 am

Halia els nens poden dormir sols no tindran cap trauma tranquila.nosaltres mai hem fet collit i la incomoditat de k es despertin es pels pares k shan daixecar.jo amb ma filla vem estar 4 mesos aixecant-nos cada 30minuts i vam intentar aleshores ja en plan desesperat el tema collit pero encara era pitjor la nena no volia.
El tema collit o no es taaaant relatiu...jo ara et dic que estic encantada k ma filla dormir sola al seu bressol des dels 5 mesos perque despres dun dia a full fent mil coses amb ella doncs anarten a dormir i tenir tranquilitat per mi es vital.ara hi haura que et dira k collit es el millor sistema del mon aixo ja depen de les familia.
Pero de traumes re de re
srapenfield
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 5:02 pm

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: srapenfield » ds. jul. 18, 2015 3:06 pm

El trauma es si els deixes plorar.

Nosaltres fem collit amb sidecar, tampoc ho teniem previst, i miran's! Ara el nostre petit té quasi 4 mesos. Ja no matreveixo a dir fins quan...gràcies pels que heu explicat l'experiència, als demés ens serveix de molt!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: Marga33 » ds. jul. 18, 2015 3:20 pm

Halia, això també m'ho preguntava jo, 'després per treure'l...' jajaja i mira, ara ho veig diferent, penso q el collit igual q el porteig, q donar pit..etc..té data de caducitat, cada nen decideix quan però són tan punyeteros q no t'ho diuen, jeje aixi q gaudeix dek temps q duri!
Això si, sempre q us funcioni com a familia, si dormiu bé i a gust tots és el q importa, bé és el q jo penso!
Avatar de l’usuari
Halia
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

Re: fins quan collit?

EntradaAutor: Halia » dt. ago. 11, 2015 11:01 pm

Gràcies boniques!
La veritat és que avui he provat bressol i en mitja hora s'ha despertat. Ella fa dormides de 7 hores gairebé... i com que no volem canviar res.
Així que al llit forever! Fins que digui prou!!! >.-<:

Ho arribo a saber i no compro ni moisès ni bressol jaja :-D
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::