Quan heu començat a dormir més?

Els hàbits de dormir.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Marga33 » dv. feb. 27, 2015 1:19 pm

Hola!
M'agradaria saber més o menys quan vau notar q els vostres bebes dormien més seguit, unes 5 o 6 hores o més.. Jeje
El meu, de 3mesos, es desperta cada 3 h. en una bona nit i sempre costa molt tornarlo a dormir,pero hi ha qui diu q als 4 mesos es desperten més perque no dominen les fases del son
Total q yo intento animarme pensant qes una etapa mes q hem de passar.. Pero... Quant pot durar? Fins als 5? Els 6??
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: martina13 » dv. feb. 27, 2015 1:37 pm

El meu cas va ser diferents dormia 9h seguides fins els 6 mesos i despres va començar amb 2 , 3 despertars fins que als 9 mesos anavem a uns 12 despertars no dormint mes de 30minuts seguits.vam fer metode estivill i fa 7 mesos k minim fa 10hores seguides.
Cada cas es un mon hi ha nens k dormen be sempre i nhi ha que no.nhi ha k als 4 mesos dormen millor i daltres empitjoren.
Cada 3hores no esta mal tampoc
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: shyla » dv. feb. 27, 2015 2:19 pm

Marga33 ha escrit:Hola!
M'agradaria saber més o menys quan vau notar q els vostres bebes dormien més seguit, unes 5 o 6 hores o més.. Jeje
El meu, de 3mesos, es desperta cada 3 h. en una bona nit i sempre costa molt tornarlo a dormir,pero hi ha qui diu q als 4 mesos es desperten més perque no dominen les fases del son
Total q yo intento animarme pensant qes una etapa mes q hem de passar.. Pero... Quant pot durar? Fins als 5? Els 6??


Ostres, em sap greu dir-te que no és una ciència exacta, i que varia molt en funció de la criatura. Sí que són fases, però dir-te que en un mes ja dormirà 6 hores seguides... el meu té quasi 3 anys i encara es desperta a les nits... Ànims!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: charito » dv. feb. 27, 2015 2:20 pm

Realment hi ha bebes de tot no hi ha cap norma! Fins i tot els meus han sortit ben diferents. Jo et diria sense voler desanimar-te que cap a l'any ja es desperten un o dos cops maxim.
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: nb_30 » dv. feb. 27, 2015 2:32 pm

Jo vaig dormir la primera nit sencera als 18 mesos!! Fins llavors cada nit es despartava un parell de cops, tot i que s'adormia rapid. Pero ja ja estava mig desvatllada!! Anims!!
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Marga33 » dv. feb. 27, 2015 2:37 pm

Buffff... tot un any.. Si als 6 em dorm 5 horetes seguides..ja en tinc prou...
El que em mata és q no s'adorm amb facilitat..Suposo q no és més q tenir paciència..
Per cert! Ja puc sopar amb el meu marit! Perque la primera tirada la fa al seu bressol q esta en sidecar al nostre costat..
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: shyla » dv. feb. 27, 2015 3:02 pm

Marga33 ha escrit:Buffff... tot un any.. Si als 6 em dorm 5 horetes seguides..ja en tinc prou...
El que em mata és q no s'adorm amb facilitat..Suposo q no és més q tenir paciència..
Per cert! Ja puc sopar amb el meu marit! Perque la primera tirada la fa al seu bressol q esta en sidecar al nostre costat..


Sí, sembla una eternitat però quan mires enrere te n'adones que no ha estat tant, almenys a nosaltres ens passa, sé que als 8 mesos o així va estar uns dies despertant-se com 15 vegades a la nit, ves a saber per quin motiu, però igual que ho va començar a fer també ho va deixar de fer, igual que fan amb moltes coses, i després t'adones que potser només han estat uns dies, moooolt durs, però només uns dies. Paciència!
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: laura_28 » ds. feb. 28, 2015 11:51 am

Aixo de dir que a l'any es desperten un cop i prou....que mes hagues volgut jo jajajaj el meu ara te 22 mesos i ara comença a despertar-se un dos cops, algun cop mes...hi ha dies que es desperta i li costa tornar a dormir...
cada nen es un món...
el gran sobre els 3 anys encara es despertava un cop cada nit sobre les 5 de la matinada ara te 4 i mig i ja dorm tot seguit...

apa que us he anima't....
paciencia i carinyo...jo l'unic mètode que aplico es...que jo no els hi faig el que no vull per mi...
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: MamiMestra » ds. feb. 28, 2015 1:56 pm

La meva té ara 7 mesos i ja fa 12 horas del tirón, estic que no m'ho crec! Creuo els dits perque duri, jejeje =0-0-) Això sí, als 4 mesos va ser tremendo, es llevaba cada 2 hores com a molt, de vegades cada hora... Anàvem molt cansats! Per sort sí que tenía raó la gent que deia que als 4 mesos és una crisi i que després va passant. Als 6 mesos ja dormía quasi tota la nit però encara feia un bibe sobre les 3 o 4 de la matinada. Cada nen és un món!
Avatar de l’usuari
jojo14
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dg. març 09, 2014 8:29 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: jojo14 » ds. feb. 28, 2015 9:48 pm

Hola! La meva princesa de dos mesets i mig ja em dorm 8hores seguides. El dia que va més malament la cosa en fa 5. Així que crec que cada nen es un món i que qualsevol dia et farà el tomb!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. març 01, 2015 10:06 am

Hola!

Això també depèn del caràcter del nen... n'hi ha més dormilegues altres que no tant.. Nosaltres hem pogut dormir la nit sencera ara que té 8 mesos, no obstant, mai ha tingut molts despertars.. excepte els dos primers mesos que demanava cada 2/3 hores el pit. En el nostre cas sempre que ha rondinat per les nits era per un motiu en concret, és a dir, quan tenia 7 mesos es despertava sovint i vam descobrir que era perquè el bressol se li havia fet petit i s'agobiaba, va ser canviar-la al de barrots i oli en un llum! Ara també fa unes setmanes, va començar a queixar-se per les nits i figura que era per calor.. va ser tancar-li l'estufa i ja va tornar a dormir del tirón... Quan ha estat costipada amb mocs, costa més que dormin la nit sencera. En fi, ves esbrinant el per què dels seus despertars! zz:-)
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: jaruma » dt. març 03, 2015 8:02 am

El meu no se sol despertar, però rondina, ploriqueja entre somnis, etc. i llavors l'he d'agafar a coll i passejar-lo per casa fins que torna a dormir en silenci. Això sol ser cada 2 o 3 hores, i si no és això, demana pit també cada dues hores aproximadament. Té 8 mesos i mig... i jo, amb poder dormir 3horetes seguides ja estic contenta! En época de dents o nas tapat, l'he de passejar ben bé cada hora...
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: sagmai » dt. març 10, 2015 2:24 pm

El meu gran fins als 20 mesos no va dormir seguit. Ànims!!!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Clara13 » dt. març 10, 2015 3:08 pm

Hola Marga! El meu nen es despertava cada hora i mitja, de dia i de nit...aterrador. Com fem LME necessitava mamar molt sovint, però per donar-te ànims et diré que d'un dia per l'altre, sobre els 5 mesos, va canviar el ritme de son. Ara en té 7, i el posso a dormir sobre les 21.30h i es desperta sobre les 8 del mati, això si, per la nit va mamant, però jo estic endormiscada i ni punt de comparació amb abans. Ells sols es van regulant i un dia, de cop i volta, dormen més. Obviament hi ha nits dolentes, ell per exemple es mou bastant i hi ha nits que em desperta però vaja, en general super bé. També t'haig de dir que fem collit, però no amb cuna al costat ni res d'això, si no els 3 al mateix llit. Vol contacte amb mi i saber que soc allà, però estem encantats, descansem més que mai. Els caps de setmana anem a dormir sobre les 22h i de vegades se'ns aixeca a les 9h del mati. En tot cas, el meu consell és molt carinyo, molta teta i molts braços, que tot passa.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: Marga33 » dt. març 10, 2015 7:43 pm

Merci a totes!! Ara el meu farà 4mesos dijous de la setmana q ve i porta bastant, ja no sé quant...q es desperta moltíssim..deu ser pel tema de les fases de son i vaig destrossada..
També crec q ens molestem una mica, pero cada despertar deixar-lo al bressol no ho veig factible mentre siguin tan frequents... O penseu k pot ser la sol-lució? la primera vegada si k el posem, de vegades passa mitja hora i d'altres, en passa una pero es difícil deixar-lo...
MamiMestra
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. juny 29, 2014 5:06 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: MamiMestra » dt. març 10, 2015 8:26 pm

Marga, cada nen és un món però jo explico la meva experiència. Amb la meva nena la crisi dels 4 mesos la vam superar quan vaig deixar d'anar a la seva habitació cada cop que es despertava. En el meu cas particular, la meva nena no plorava però al sentir-la "parlar" jo ja anava a "consolar-la". Vaig probar d'esperar-me a veure què feia i cada cop s'adormia més ràpid ella soleta. Si m'ho expliquen no m'ho crec...però va ser així. Recalco que NO la vaig deixar plorar, en el seu cas no plorava excepte en les ocasions que si tenia gana i reclamava el bibe. Passar-la a la seva habitació va fer que dormís millor i, al final, em llevaba menys que tenint-la al costat.
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: *TINA* » dc. març 11, 2015 8:17 am

Ostres Martina!!! M' acabes de cagar una mica.... :content: :content: :content: ....la meva nena de gairabé 6 mesos dorm 12 h seguides sense cap mena de despertar des dels 3 mesos. Al seu llitet i a la seva habitació....veig que la teva també ho feia fins als 6 mesos, que va començar a destarotar se!!!!......això vol dir que la meva bona sort encara pot canviar???? hahahahahahaha!!!!

:-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

nosaltres, com la mamimestra, vam millorar molt quan la vam deixar dormir a la seva habitació....i no va haver-hi ni un plor ni cap mal rollo....això que jo em resistia a donar el pas.... un dia la vaig posar al passadí, el dia següent al passadís però més lluny...i llavors ja estava a la seva habitació. De totes maneres jo sóc del parer que la nena ´s dormilega i amb aquest aspecte hem tingut sort i punt. No crec que amb aquestes coses hi hagi cap secret...

Ànims a tots els papes i mames
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: martina13 » dl. març 16, 2015 1:04 pm

Tina tinc una companya de feina k aixo li ha durat sempre k ella diu k de recent nascuda ha dormit 10hores seguides jeje no perdis la fe!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: martina13 » dl. març 16, 2015 1:04 pm

Tina tinc una companya de feina k aixo li ha durat sempre k ella diu k de recent nascuda ha dormit 10hores seguides jeje no perdis la fe!!!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Quan heu començat a dormir més?

EntradaAutor: martina13 » dl. març 16, 2015 1:04 pm

Tina tinc una companya de feina k aixo li ha durat sempre k ella diu k de recent nascuda ha dormit 10hores seguides jeje no perdis la fe!!!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::