Moltes hores de son

Els hàbits de dormir.
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

Moltes hores de son

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. gen. 11, 2016 7:35 am

Hola, boniques!! Llegint la resta de posts, en els que es parla de manca de son, jo em preocupo pel contrari: massa hores de son (la qüestió es preocupar-se).
Tinc un nadó de 3 mesos. El primer mes va ser horrorós; no dormia ni de nit ni de dia; era impossible deixar-lo al bressol i jo em llevaba i anava al sofà per donar-li pit i complement (per tant, jo tampoc dormia gens). Un dia va fer canvi de xip; ara dorm 11 hores a la nit (es desperta un cop o dos per menjar) i fa migdiada llarga al mati. Cada cop que sortim amb el cotxet, es dorm. Creix molt bé en pes i talla, mulla prous bolquers, i quan està despert està content, parla molt i juga (agafa les coses, ho mira tooot...). Creieu que és normal que dormi tant?
Avatar de l’usuari
pesoleta314
:: conillet
:: conillet
Entrades: 380
Membre des de: dv. des. 13, 2013 3:17 pm

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: pesoleta314 » dl. gen. 11, 2016 8:53 am

Jo en conec algun cas més (són minoria, però existeixen), pots estar tranquil·la! Pel que dius, és un nadó sa, així que gaudeix-lo i aprofita per descansar, que canvien els patrons de son cada dos per tres!
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. gen. 11, 2016 9:20 am

Moltes gràcies, pesoleta!! Ho comentaré amb la pediatra (tot i que ja ho vaig fer de passada en la visita de 2 mesos), però estic amoïnada i m'agradaria saber si a algú més li passa
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: charito » dl. gen. 11, 2016 9:53 am

Perdona pero quantes hores penses que hauria de dormir? Els nadons dormen mes o menys aixo, 11-12 hores a la nit (per exemple de 9 a 8) i un parell o tres d'hores mes durant el dia:

A los 3 meses, la mayoría de los bebés duermen 15 horas por día, incluyendo sueño nocturno y siestas.

http://espanol.babycenter.com/a900952/h%25C3%25A1bitos-de-sue%25C3%25B1o-saludables-de-3-a-6-meses#ixzz3wvaidYaQ
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: Mireia80 » dl. gen. 11, 2016 9:53 am

La qüestió és amoinar-se com tu dius!!! No pateixis dona, ja voldrien moltes mares tenir aquesta preocupació!! Els meus dos fills han sigut dues marmotes des de ben petits!! La nena des del primer dia que dormia tot el dia! Es despertava cada 3 hores pel bibe, com un rellotge, i als 5 mesos ja dormia de 11 a 7 més o menys!! Al peque potser li va costar una mica més, pero vaja, al mes ja feia com sa germana i tot el dia dormint... Ma germana sempre em deia que no sé el que és ser mare, perquè els seus només ploraven i els costava molt adormir-se....
Disfruta d'ell quan esta despert i deixa'l dormir quan vulgui, i més si dius que creix bé i està feliç quan està despert!!!
Una abraçada i a gaudir molt, que de seguida es fan grans!!
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: MIMOSETA » dl. gen. 11, 2016 10:33 am

Charito i Mireia, moltes moltes gràcies! ! És que el primer mes no dormia gens (ni tan sols els primers dies a l'hospital; plorava nit i dia i això que les llevadores m'havien dit que els dos primers dies els nadons estan ko); no podia ni rentar-me les dents, i estàvem desesperats. I ara, no m'ho crec.
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: Anna Maria » dl. gen. 11, 2016 10:41 am

doncs sí, fas certa enveja jeje
Tu mateixa t'ha respost, el nen creix bé i quan està despert està content doncs ja està. Pot ser que et torni a canviar i potser no, jo de petita dormia de 12 de la nit a 12 del migdia, a ma mare li van dir que m'havia de despertar al matí... ho va provar un dia i es veu que vaig tenir una mala llet tot el dia que no ho va tornar a intentar...
en el cas de l'Isaac, jo només el vaig despertar durant el primer mes perquè estava fluix de pes, però quan es va recuperar i va dir de despertar-se ell (i de mal dormir de dia) ja vaig parar.
es normal que et preocupis si veus que la majoria fan el contrari, i si tens qualsevol dubte per tonto que et sembli es millor sempre preguntar que quedar-se amb el neguit.
Abraçades
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
MIMOSETA
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dj. març 19, 2015 3:43 pm

Re: Moltes hores de son

EntradaAutor: MIMOSETA » dv. gen. 22, 2016 4:23 pm

Moltes gràcies. La pediatra m'ha dit el mateix que vosaltres i ja estic més tranquil.la. A més, ara ja dorm menys de dia (és que va passar uns dies dormint moltíssim). Reitero; moltíssimes gràcies.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::