Només dorm a la ganduleta

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Floretes
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dt. jul. 22, 2014 4:44 pm

Només dorm a la ganduleta

EntradaAutor: Floretes » dc. feb. 10, 2016 9:53 pm

Bona nit!

Estem una mica desesperats... tenim una nena de 10 mesos que està en ple procés de creixement i descoberta (dentició, caminar, voler veure-ho tot,..). El nostre problema ara mateix es que fins als 9 mesos, les migdiades diürnes les feia a braços fins que vam decidir posar-la a la ganduleta per així jo no carregar tant l'esquena.

Al cap de pocs dies, va canviar (ella soleta) el ritual per anar a dormir (de nit). Va passar d'adormir-se al pit, estirada al meu costat a no voler saber res del meu llit i només voler braços o ganduleta. Vam optar per la opció: fem teta, llegim un llibre, juga una mica amb els coixins i cap a la ganduleta a fer nones.

I ara, portem un parell de setmanes que a banda de dormir la primera tongada (3h) a la ganduleta (cosa que no sé si és perjudicial o no i això m'amoina), quan la volem deixar al bressol (en sidecar) es desperta (deu tenir punxes), i l'haig de fer dormir en braços per acabar, després de més d'1h, a la ganduleta que és on s'adorm millor. Això sumat a que es desperta cada 1.30h-2h.

Estem esgotats mentalment. Li començo a tenir por a les nits!

La meva entrada, a part de desfogar-me un xic, és per preguntar-vos:

- Com ho feu per que s'adormin al bressol?

- A alguna li ha passat que quan es desperta trigueu una mitja de 30-45' en adormir-los?

- Si hi ha alguna experta a la sala, em podria dir si és bo o no que dormin masses hores a la ganduleta?

Milers de gràcies!
La Felicitat és un viatge, no un destí!

Imatge
Ganga
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 8:47 am

Re: Només dorm a la ganduleta

EntradaAutor: Ganga » dj. feb. 11, 2016 10:09 am

Primer dir-te que amb 10 mesos a mi m'era impossible establir rutines i fer que el seu son i gana s'assemblessin als d'un nen perquè m'entenguis..fins passat l'any i mig no vaig veure que poc a poc s'havia anat regulant la cosa...per tant crec que és molt aviat però bé..

Responc a les teves preguntes com bonament pugui...

Perquè s'adormi al bressol jo el que feia era tombar-me amb ells, apagar llum i anar calmant l'ambient i fent sshhh..és hora de dormir, cantar suau fins que anaven baixant el ritme i anaven quedant adormits. Els preparava poc a poc abans...ara bany, ara soparem..després a dormir...encara que són rutines molt curtes però els hi va bé.

El meu gran sobretot no eren 30' sinó més aviat 1.30h o 2h :-o00m així que sí que és normal...jo no obria mai llums estridents i no m'aixecava si no era imprescindible...així que feia que estigués al llit (al meu costat) fins que es tronava a adormir.

El meu feia migdiades a la tumbona de 1hora o més. Li estirava al tope i poc a poc ja no la va voler. (era més gran que el teu)i vam passar al llit. No té cap problema d'esquena.

ànims tot són etapes i encara que et sembli impossible tot va agafant ritme quan creixen. Turneu-vos les nits si podeu. Almenys alguna ..així descanseu una mica. Nosaltres vam estar tres anys i mig amb el gran i vora un i mig amb el petit...així que és dur però no li agafis por a la nit, sigues forta sinó ho passaràs malament. Ànims. :-()-)
El rei de la casa 7anys i mig!
El nostre príncep quasi 6!
La patufa quasi 3!
Avatar de l’usuari
araeshora
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

Re: Només dorm a la ganduleta

EntradaAutor: araeshora » dv. feb. 19, 2016 4:27 pm

la meva nena té 11 mesos, ha anat dormint sempre força bé però ha tingut temporadetes que s'ha despertat més que altres per les dents, costipadets o ves a saber. jo l'he deixada fer, tens son? doncs a dormir, no en tens? doncs no dormis. les migdiades del matí i la tarda les fa a la tumbona des molt petita perquè a mi em semblava que així distingia dia i nit. i al vespre la deixo a la seva tumbona i està amb nosaltres, parlem fluixet i ja està, i quan està ben adormideta la portem al bressol.
com que dorm sola a la seva habitació des dels 6 mesos quan fa un crit o un plor jo o la meva parella ens aixequem li donem el xumet, la consolem, o un bibi si és de matinada o si li costa molt adormirse ve al nostre llit, a sobre meu, i allà almenys estem tots tranquils i calentons. no sé si t'he ajudat, però jo la deixaria fer. una abraçada ben forta.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::