Quin regal!!
Quin regal!!
Aquesta nit la meva filla ha decidit fer-me un regal, i ha dormit de les 20h fins a les 7'30h del matí, sense ni un despertar, sense dir ni mu...
l'únic problema és que clar, no m'ho va dir..., i jo tenia un sopar... total que he tornat a les 2 de la matinada...!!!!! I pensar que hauria pogut dormir una NIT SENCERA!!!!!
l'únic problema és que clar, no m'ho va dir..., i jo tenia un sopar... total que he tornat a les 2 de la matinada...!!!!! I pensar que hauria pogut dormir una NIT SENCERA!!!!!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
-
..
Re: Quin regal!!
UALA GALARINAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SI, SI, QUIN REGAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ves saber, potser no vas a sopar fora no dorm igual de bé, no? La qüestió és que ha dormit com una reina i que aixo es pot tornar a repetir...!!
Un petó i enhorabona!!
Ves saber, potser no vas a sopar fora no dorm igual de bé, no? La qüestió és que ha dormit com una reina i que aixo es pot tornar a repetir...!!
Un petó i enhorabona!!
...
això, això, a veure si ara hauré de sopar fora cada dia... jeje

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
-
VisitantVi
que be noies!!
quina enveja que em feu, a mi encara no m'ha passat mai.
lo bo es que abans no s'acabava de despertar mai, aixo si de toma no en perdona ni una, cada 3-4 hores a les nits.
pero porta una setmana que quan te gana es desperta del tot, no es queixa, la sento que va fent voltes i jugant amb el que troba pel llit, sort que despres quan menja ja s'adorm rapid
quina enveja que em feu, a mi encara no m'ha passat mai.
lo bo es que abans no s'acabava de despertar mai, aixo si de toma no en perdona ni una, cada 3-4 hores a les nits.
pero porta una setmana que quan te gana es desperta del tot, no es queixa, la sento que va fent voltes i jugant amb el que troba pel llit, sort que despres quan menja ja s'adorm rapid
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

una mica!!!