Deixar collit... Si... No??

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
futuramami29
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. juny 03, 2013 9:51 pm

Deixar collit... Si... No??

EntradaAutor: futuramami29 » dg. jul. 10, 2016 12:02 am

Bona nit noies!

El meu peque acaba de fer 9 mesos. Per supervivència vam començar a fer collit. Es despertava molt al bressol, trigava molt en agafar son i jo estava que no podia amb mi. Total, que end hem acostumat i dormim la mar de bé junts (el papa no tan clar...).
El cas es que ara ha començat a moures molt, gira molt al llit, es creua... I m'he plantejat passar-lo al bressol de la seva habitació. Si es desperts vol pit, mama i llit, però sol aguantar bastant bé. Ell aguantai jo estic neguitosa. Us passa?
No se que vull, el que se segur que no vull tenir un susto al llit, ahir vaig tenir-ne un... Com ho feu les que feu collit?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Deixar collit... Si... No??

EntradaAutor: marta9 » dg. jul. 10, 2016 8:56 am

Jo tinc el bressol en sidecar al costat del llit. És cert que es mouen moltíssim durant la nit, sovint es desperta amb els peus al coixí, o atravessada... però sol quedar-se al seu bressol i dormim juntes, i amples.
Imatge
Imatge
Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Deixar collit... Si... No??

EntradaAutor: jaruma » dg. jul. 10, 2016 11:48 am

Jo també el tinc en sidecar, i això que el meu ja té 24 mesos! Quan no estem al llit li poso coixins tot al voltant perquè no caigui, i quan anem a dormir els papes, el poso al bressol i jo al seu costat. En l'espai que queda al matalàs gran després del bressol (a veure com m'explico... el bressol està a d'alt del matalàs, i on jo tinc les cames ja no arriba. Com que es mou tant, de vegades se surt del bressol) hi poso un coixí també, perquè no caigui mentre dormim.

Mai hem tingut cap ensurt (toco fusta!) i dormim molt bé tots tres.
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Deixar collit... Si... No??

EntradaAutor: Marga33 » dl. jul. 11, 2016 10:21 pm

Hola!
Nosaltres vam començar com dieu en sidecar, pero al fer un any o així que ja era més llarg i no estavem tan amples, vam canviar el bressol per un llit individual que vam posar a la mateixa alçada que el nostre llit. Amb les baranes del bressol vam rodejar el llit, nomes el lateral i la part dels peus, la part de dalt va contra la paret. El meu xicot és molt manetes i la veritat que va costar 4duros. Esta tot segur, amb la tipica chichonera i coixins on no hi arriva. I quan no hi som, generalment fins mitjanit que estem al sofa, hi poso el coixi de lactancia per que no es posi al bell mig com si fos una estrella de 5puntes, jajaja!
Ara té 19 mesos i no em plantejo cap canvi, fem teta i de nit encara pren 1 o 2 cops, encara q sigui poc jo estic bé, penso que quan ell vulgui ja marxarã i segur que em fa pena i tot!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Deixar collit... Si... No??

EntradaAutor: Clara13 » dc. jul. 27, 2016 8:53 am

Jo tinc llit de 90cm acoplat al de matrimoni, o sigui, molt espai i amb un dels laterals tocant a la paret. Pot fer volteretes, si vol, hehe! 24 mesos i continua amb nosaltres, estem encantats.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::