Logíatica collit

Els hàbits de dormir.
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

Logíatica collit

EntradaAutor: shieldmaiden » dc. set. 07, 2016 7:14 am

Bon dia!!

Tinc una petita de 6 setmanes i fem collit. Quan estava embarassada vem comprar el next to me tota ilusionada i no li va agradar gens, així que fem collit de veritat, ella al meu costat, jo al mig i després el meu marit.
Com que fa molta calor dormim destapats, alguna vegada a ella li he posat una muselina i jo m he tapat només les cames.
Però ara que vindrà el fred m'agrafaria saber com ho feu vosaltes per tapar-vos i que no siguo perillós pel bebe. He pensat de posarla en un sac, però llavors...a sobre el nordic? I si em dono la volta i es mou el nordic? Dormir jo tambe fora del nordic? Tapada com?(de seguida m agafa mal de coll) a quina temperatura teniu l habitacio a l hivern?

Gràcies!!!
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Logíatica collit

EntradaAutor: noviachuky » dc. set. 07, 2016 7:38 am

Bon dia guapa

Nosaltres el tapavem amb el nostre nòrdic, li posavem un pijama una mica gruixudet i així si es destapava no passava res.

L'habitació sempre a 19-20 graus a la nit

També pots fer servir un pijama manta

Es qüestió d'anar provant.

Petons
Imatge

Imatge
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Logíatica collit

EntradaAutor: petipe » dc. set. 07, 2016 1:54 pm

Nosaltres li posàvem un saquet i si estava al mig, la part on era ella baixàvem el nòrdic perquè no estigués tan tapada. Però aquesta opció em neguitejava una mica pel que dius, que si et mous, potser queda massa tapat. Llavors el que feia és tapar-me mig cos (les cames) amb el nòrdic i la part de dalt amb una bata molt calentona que tinc. Em posava la bata com si me l'anés a cordar per darrera, així quedava jo tapada i m'assegurava de no tapar la criatura.
Una altra opció més pràctica és que dormiu amb un nòrdic o manta cadascun de la parella, així, t'assegures més també de no tapar-lo.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Logíatica collit

EntradaAutor: iole » dc. set. 07, 2016 10:56 pm

Jo no treuria encara la next to me...el meu fill primer no la volia, pero poc a poc cada dia una estoneta va anar allargant i no plorant a la next to me i sino jo la feia servir de barrera i posava el nen al costat de la next.

Va neixer el dos de gener, aquest hivern no he posat nordic, a ell el tapava amb una manteta polar prima i nosaltres amb una manta no gaire gruixuda i la posava de manera que on dormia ell no arribava la manta.

Amb un parell de mesos dormia superbe a la next fins als 6 mesos que le passat a la seva habitacio amb el gran pq ja no cabia!!
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Logíatica collit

EntradaAutor: Jomateixa82 » dj. set. 08, 2016 12:59 am

Hola,

Jo dormo sola al llit de matrimoni amb la nena, i el meu home al nostre costat amb un llit supletori (pobret meu, ja hi porta un
any, jejeje) així que ell té roba de llit diferent a la nostra i el risc de tapar-la accidentalment baixa a la meitat. Clar que per aixó cal tenir una habitació gran... Posar nòrdics diferents per a la parella com t'han comentat, amb un sol llit ho veig complicat, jo acabaria amb el nòrdic a terra si no està agafat pels dos costats...

Per abrigar-la li posavem un pijama gruixudet i/o sac, o bé altres vegades amb el nòrdic i que a mi m'arribés més avall (tendeixo a ser més aviat calurosa jo... L'any passat no vam tenir problemes perquè ella pràcticament no es movia a la nit, només quan volia pit. Ara que ja té 13 mesos no para de moure's, se'n va als peus del llit... La veritat és que no sé com ho haurem de fer... Tinc l'esperança que es mogui tan per la calor i que amb el fred de l'hivern torni a quedar-se més quieta.

Ah!! No és el que demanes però una cosa que potser t'anirà bé: jo l'any passat a vegades m'adormia mentre li donava el pit, i com que no tots els pijames que tinc són oberts de davant (de fet d'hivern cap) entre que m'aixecava la brusa i que tenia el nòrdic per la cintura més o menys al final agafava fred cada nit!!! Una idea que em va donar una amiga i que miraré de posar a prova aquest any (la nena amb 13 mesos encara fa pit unes 3 vegades a la nit!!) és comprar una samarreta tèrmica al "decathlon" o per l'estil i fer uns talls en forma de triangle als pits i llavors posar-hi un "gafet", és a dir rollo sostenidors de lactància. Així no et queda tota l'esquena a l'aire. Ho vaig trobar súper bona idea!!!! Llàstima que me la va dir quan l'hivern ja s'havia acabat....
Marga33
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Re: Logíatica collit

EntradaAutor: Marga33 » dj. set. 08, 2016 9:59 pm

Hola!
Jo sóc més aviat fredolica i el nostre pitufo de 21mesos es mou molt i li molesta estar tapat.
Doncs la opció va ser: a l'hivern pijama franela i body calent a sota, ara de vegades en bolquer i si no fa tanta calor pijama d'estiu, a entretemps pijama de fil (que no doni calor).
I per jo donar pit, tinc vàries samarretes del H&M de lactancia, que bàsicament es el que faig servir, no tinc gaires sostenidors de lactancia.., ara només amb aquestes samarretes i calcetes,a l'hivern em poso a sobre una samarreta de màniga llarga ben ampla tipus jersey però d'esport, o del meu marit. Així me l'aixeco i només baixo la part del pit pero vaig tapada i no agafo fred perquè també em tapo fins la cintura..
Espero haver-me explicat!
shieldmaiden
:: papallona
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dj. nov. 12, 2015 4:16 pm

Re: Logíatica collit

EntradaAutor: shieldmaiden » dl. des. 19, 2016 6:39 pm

Gràcies guapes!!!

Us dic el que finalment estem fent:

La petita amb pijama manta. Dorm enganxada a mi, per tant no passa fred. De vegades com a molt li tapo les cames amb una manteta.
Jo he fet l'opció samarreta tèrmica del Decathlon i va de conya! les cames me les tapo amb nòrdic.
El meu marit un Nòrdic a part.

Així tots dormim calentons!
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::