Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: capseta » dl. gen. 23, 2017 9:23 am

Hola!!

Jo havia vist els next2me de chico i m'havien agradat perquè es poden adaptar molt bé a l'alçada del llit i tal, i pel que sembla es poden obrir i tancar (la obertura que els connectaria amb el llit dels pares) molt fàcilment.
Això sí, els trobo petits si és que vols allargar el sistema gaire temps.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: giuletta » dt. gen. 24, 2017 12:21 pm

Aquests de next2me de Chicco me'ls he estat mirant, però per obrir/tancar has de treure una barra horitzontal de ferro amb un mecanisme una mica complicat. Vaig pensar que si allò ho havia de fer vàries vegades a la nit, preferia aixecar-me directament per treure el nen del bressol, hehe


Tens la STARS BABYSIDE JANÉ que va amb cremallera :ok:
Avatar de l’usuari
cristina_82
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: ds. des. 17, 2016 10:53 am

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: cristina_82 » dl. feb. 20, 2017 11:38 am

Gràcies per la info!

Jo estic també entre la Chicco i la Jané.
Imatge
annixa
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. nov. 20, 2016 8:55 pm

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: annixa » dc. març 08, 2017 12:00 pm

Jo tinc la star de jané però han surtit nous models amb nous colors..una xulada.Aixì si, fins 9 Kg
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: madame3 » dc. març 08, 2017 12:26 pm

Hola!
Goita quina casualitat que jo he preguntat també en el nostre post de mares d'agost i de moment no m'han sabut dir.
He vist aquests models que mostreu, però no em convencen perquè quan el nen es pugui posar de peu, s'ha acabat el llitet. Voldria un llitet més llit, amb barres més altes, i jo m'imagino un mecanisme on la barra es baixi corredissa fins al terra i es pugui dormir amb la barra abaixada i quan durant el dia el bebé dormi, apujar la barra.
Si trobo això que busco us n'informaré.
Salut!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: petipe » dj. març 09, 2017 11:47 am

Madame 3, és que aquests bressols que comenten són "minicunes" o els substituts dels "moisès" d'abans, és a dir, els llitets on els nens hi dormen els primers 4 - 6 mesos, quan encara no saben seure... i que, si tenen rodes, els pots portar "amunt i avall" perquè és quan se suposa que més dormen durant el dia, i així te'ls pots emportar amb tu al menjador, cuina...

Són de tamany reduït i més enllà dels 6 mesos tampoc no els hi pots posar perquè els queda petit. Se suposa que al principi, acabats de sortir de la panxa (on han estat tan estrets i recollits) se senten molt desubicats si els poses en un bressol de 60 x 120 o 70 x 140. Tot i que ara també hi ha "reductors" per minimitzar la sensació... I també hi ha gent que els posa des del primer dia en un bressol normal perquè consideren un gasto inútil un minibressol per 4 mesos. Jo he de dir que n'he tingut amb rodes i m'ha anat molt bé, però tenia el tradicional quadrat de roba i ara també busco un d'aquests de colecho.

De tota manera, avui en dia hi ha, tant "minicunas" amb barrots que permeten fer colecho, com bressols més grans, així que segurament ho trobaràs sense problemes!
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

Re: Coneixeu bressols de "colecho" que es tanquin durant la nit, però que facilitin l'alletament?

EntradaAutor: madame3 » dg. abr. 23, 2017 7:53 pm

Hola noies!!!

Doncs moltes gràcies per les respostes. Vaig anar a Palacio del Bebé i vaig veure el llit de Cotinfant, que la barana es pot treure i posar fàcilment, peeeerò, tot i ésser un llit més gran que un moisés, segueixo trobant-lo petit. Així que… hem decidit estar a l'aguait de llits de segona mà de collit de tamany moisés, i quan sigui més gran, amb molta probabilitat acabarem dormint amb el matalàs a terra. I tema solucionat. No m'agrada massa la idea de dormir tocant al terra, però s'evitarà tota la parafernalia de trobar un llit que s'ajusti a tot el que jo vull, i sens dubte estalviarà diners.

Doncs res, tema tancat, gràcies!

Carme, no sé quan vas editar el post, però dir que hi ha uns exercicis d'autohipnosi per a induir al part, per a relaxar-se… Riu-te'n, però funcionen! També hi ha unes herbes que ajuden… I també preguntar-te si tens por, si veus el món com un perill… Però tot això ja se'n va d'aquest tema…

Salut!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::