Coixí al moises?

Els hàbits de dormir.
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Coixí al moises?

EntradaAutor: txellchen » dv. feb. 22, 2008 3:55 pm

Hola noies!!!!

Alguna de vosaltres li posa el coixí al peque per dormir al moises?
A mi m'havien dit que no és bò que dormin amb coixí (el per què no el se), però últimament el Marçal es desperta queixant-se quan dorm i l'incorpores, a vegades fa un rotet i se li passa. Però noto que quan l'estiro no acaba d'estar còmode. Ademés, treu moltes babetes (això tampoc no en tinc ni idea de perque li passa).

Hem provat de posar una tovallola sota el matalàs perque dormi una mica incorporat per si tingués refluxe, però no ha millorat i, ademés, es va anar escorrent cap avall.

Ara estic provant amb el coixí, per si està més còmode... no se...

I ara la pregunta del millón!!!! Si els bebés no poden dormir amb coixí, PERQUÈ LES CUNES I ELS MOISÉS EN PORTEN????
Imatge

Imatge
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dv. feb. 22, 2008 4:01 pm

eI!

Doncs nosaltres quan l' Èric té mocs, i està tapadot, posem un coixí bastant plà a sota el matalàs i sembla que vagi bé!

I si que diuen que dormir amb coixí és dolent,..però potser és una moda,...d' aqui a uns anys diran que és lo millor de lo millor,....total, que nosaltres fem lo de sempre,..el qeu ens surti dels pitiplims!!!!

:trona:
Imatge

Imatge
esperantabril
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dv. feb. 22, 2008 4:07 pm

hola! just ahir a les classes prepart en vem estar parlant d'aixó....

una de les causes de mort súbita és l´ús del coixí, perquè el nen es pot ofegar però com comentes, el fet d'estar estirat no contribueix a una bona digestió i a sobre, la vàlvula de l'estòmac, que està aprenent a estar tancada, en aquesta posició pot tenir "escapaments" i els hi provoca treure una miqueta o acidesa.... per això ens va recomanar un truc....
una tovallola plegadeta que li faci tenir el cap més alt que la boca de l'estòmac, PEEEEEEEERO posada a sota del matalàs per evitar el risc d'ofeg....

espero que et serveixi! un petonet!!!
Imatge

Imatge
esperantabril
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dv. feb. 22, 2008 4:08 pm

ah! jejejeje arribo tard! m'he emocionat al veure el tema (com ahir ens ho van explicar) i ara q rellegeixo veig q ja ho sabies lo de la tovallola.... doncs, sorry! no tinc més truquis!
Imatge

Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dv. feb. 22, 2008 4:13 pm

doncs jo tenia entès que no és gaire bó que dormin amb coixí quan són molt petits perquè encara no tenen l'esquena ben formada del tot.

Suposo que els fabricants dels moisès que hi posen coixí deuen ser els mateixos que els que fabriquen banyadors i a la etiqueta de les instruccions de rentat diu "no tender al sol"!!! ;-)
Imatge
Imatge
txellchen

EntradaAutor: txellchen » dv. feb. 22, 2008 4:53 pm

Je, je perla, tens rao!!!!!

Doncs millor li trec i ja està!! Tornaré a provar amb una tovallola sota el matalàs.
Imatge

Imatge
Immami
Entrades: 1886
Membre des de: dc. gen. 30, 2008 4:20 pm
Contacta:

EntradaAutor: Immami » dv. feb. 22, 2008 6:49 pm

esperantabril ha escrit:hola! just ahir a les classes prepart en vem estar parlant d'aixó....

una de les causes de mort súbita és l´ús del coixí, perquè el nen es pot ofegar però com comentes, el fet d'estar estirat no contribueix a una bona digestió i a sobre, la vàlvula de l'estòmac, que està aprenent a estar tancada, en aquesta posició pot tenir "escapaments" i els hi provoca treure una miqueta o acidesa.... per això ens va recomanar un truc....
una tovallola plegadeta que li faci tenir el cap més alt que la boca de l'estòmac, PEEEEEEEERO posada a sota del matalàs per evitar el risc d'ofeg....

espero que et serveixi! un petonet!!!

Ei Esperantabril, com es nota que segueixes fil per randa les instruccions de la millor llevadora del tarragonès!!

A nos. també ens ho va dir i quan vaig a ca la sogra i li posa el coixinet (tan mono) vaig jo i li trec... Tot i que em penso que quan tenen moquets els hi va bé estar una mica aixecadets per respirar millor.

En fi, com deien, segur que fent el que ens surti dels dallonsis, l'encertem
Imatge
Imatge
Imatge
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » ds. feb. 23, 2008 1:36 am

Jo no li poso coixí, però un dia vaig anar a casa de la meva sogra (que se la queda a les tardes) i vaig veure que a sota del cap li posa una tovalloleta casi plana però que li aixeca lleument el cap, em va semblar que hi estava bé i a casa també li poso, potser és una sensació meva.. zz:-) zz:-)
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » ds. feb. 23, 2008 9:46 am

jo tinc una fusteta a sota els peus del llit perque estigui un xic mes aixecat del cap
lila29
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » ds. feb. 23, 2008 3:24 pm

molt bona idea Anna, la intenció es que no quedin tan plans, però sense posar-li un coixí. :cabra:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
txellchen

EntradaAutor: txellchen » dg. feb. 24, 2008 3:03 pm

Ho provarem, a veure que tal!!!