Plora molt

Els hàbits de dormir.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Plora molt

EntradaAutor: tineta14 » dj. abr. 19, 2018 2:13 pm

Hola mares, suposo que el que us diré no és nou, a moltes ens deu passar, i ja es deu haver parlat moltes vegades en aquest fòrum...però sempre està bé "actualitzar" experiències :-D . Tinc un nen de 2 mesos, i fa uns dies que ha fet un canvi.... buffff, plora per tot! :ufs: . Estic esgotada físicament però sobretot mentalment. Fins ara "presumia" que era un nen tan bo, que s'adormia sense dificultat, no es queixava massa.... però ara això ja és passat! Suposo que fins ara, al ser tan petits doncs estan més "adormilats" que dic jo... El cas és que ara plora continuament, sobretot per son, ja que tema menjar molt bé, té gana i menja sovint.
Estem procurant anticipar-nos perquè no es passi de voltes pel que fa a la son, però no acabem de sortir-nos-en. Com ho feu vosaltres? Les nits van molt millor que durant el dia. De nit dorm aproximadament de 20h a 1h, i després menja cada 3 hores, més o menys eh, però normalment la tònica és aquesta. En canvi de dia, li costa horrors estar relaxat. Per exemple, quan sortim pel matí a acompanyar la gran a l'escola, ell ja té la rutina d'adormir-se al cotxet, doncs quan tornem de l'escola, es desperta, i no ho fa mai de bon humor! No ho entenc, per què ha de plorar quan es desperta? primer potser sí que està un ratet amb els ulls oberts, però no triga en neguitejar-se i començar a plorar. El pitjor és que a vegades tot i agafar-lo a coll no es calma!! Potser té més son, o gana, però una vegada arrenca la plorera...ufff... no para, i plora MOLT fort. Quan li dono el pit, s'adorm, i després si el deixo al seu llitet es desperta, aleshores l'agafo, i el tinc amb mi.. doncs torna a plorar! I jo penso, a veure, tens son, oi? doncs perquè no t'adorms si estàs als meus braços!! Aleshores comença l'horror... plora i plora fins que s'acaba adormint als braços però després d'una super marranada. Jo camino, el moc, li pico al cul... i a vegades faig un crit dient "PROU!!!", perquè no puc més :ufs: . No em sento bé d'estar així cada dia, i és que noto que no puc gaudir d'ell com voldria! Estic sempre pendent que no es posi a plorar, no estic relaxada, no surto tranquil·la al carrer, perquè ell no està mai tranquil! Sí que m'ha funcionat alguna vegada deixar-lo abans d'hora al seu llit perquè es vagi fent la son, i aleshores s'adorm super bé, sense plorar, però perquè no s'ha passat de voltes. Però clar, no sempre sé amb exactitud quan té son, i és que ell no avisa! de repent es posa histèric perquè té son.. Ah! i l'hora del bany.... ja hem instaurat la rutina de banyar-lo sobre les 19h, i li encanta, però és treure'l del bany...i plorar moltíssim! però cada dia! i clar, mai podem posar-li la crema tranquil·lament ni el pijama... Aihs no sé què fer noies.. Algun truquillo?? :-o00m
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: Plora molt

EntradaAutor: iole » dj. abr. 19, 2018 4:37 pm

paciencia i anims... els dos meus han plorat moltissim el gran dels 15 dies als 3 mesos fes el que fes plorava 3 hores cada dia... i de cop va deixar de plorar i el petit plorava cada dia dp del bany, tant que fins i tot dies no el banyava per no escoltar-lo i de cop un dia ja no...

jo no vaig aconseguir cap truco... molts braços ...el xumet i passar dies...
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Plora molt

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 19, 2018 5:03 pm

Bones!
Doncs com la companya, no tinc el truc que faci que el teu bebè de sobte pari de plorar. L'Isaac també plorava bastant de dia, i també em passava que quan es quedava adormit a la popa i el deixava al bressol es despertava, com si el llit tingués punxes! Pel que fa a la nit, eren més tranquil·les com dius tu, suposo perquè estava esgotadet del dia i feia dormides llarguetes, de 3 o 4 hores.
Pel que fa al bany, jo el feia al matí, al vespre no anava bé perquè enganxàvem l'hora bruixa (més malestar, nerviosisme,...) i trobava que al matí, després del seu bany, jo tenia una estona (estic parlant de com a màxim molt màxim 3/4 d'hora) per poder dutxar-me i fer el dinar els dies que anava més bé. Però no t'ho perdis, aquesta estoneta era cap allà a les 7 o 2/4 de 8, ell es despertava i ja no hi havia manera de dormir-lo, doncs aquesta era l'estona del seu bany i una miqueta de tranquil·litat. Després ja començava el catxondeo.
A l'hora bruixa, que començava cap allà a les 7 de la tarda fins a les 9 o així, doncs fèiem popa sentint música relaxant del youtube, i li anava força bé, tot i que cap miracle.
Poc a poc, va anar creixent i es va anar regulant. Al principi no, però més endavant dormia molt al cotxet quan caminava, per tant, Anna Maria una hora al matí i una hora a la tarda sortint a caminar perquè dormís una mica (em vaig posar en forma, jejeje). Les hores que havia d'estar a casa, doncs com podia, i per menjar la veritat és que el deixava a la tumbona i si plorava demanant popa doncs bé, jo m'havia d'alimentar. Crec que era això, que durant el dia no agafava el son i es posava nerviós i tot era una roda.
Molts ànims!!!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Plora molt

EntradaAutor: Jomateixa82 » dv. abr. 20, 2018 11:13 pm

Hola Tineta14,

Amb la gran vaig estar una temporada que era posar-la a la cadireta del cotxe i plorava histèrica, tot el camí i sense calmar-se amb res i durant el dia tenia estones... Ara amb la petita em passa això que sovint quan la deixo a la cuna adormida no tarda ni dos minuts en despertar-se de nou. He de dir que en els dos casos estava relacionat en que els feia / fa mal alguna cosa!! A la gran el que li passava era que tenia una petita lesió a l'esquena!!!! I al seure-la al cotxe se li aguditzava el dolor! la vaig portar a una osteopata, li va col·locar bé i ja només tornar a casa després de la visita va estar tranquil·la i mai més va polrar al cotxe!

Ara amb la petita sabem que es per gasos i perquè passa molts dies sense fer caca + el reflux! Estem buscant solucions i de moment no les trobem. El dia que ha fet caca i no vomita se la veu super tranquil·la i dorm a la cuna sense cap problema. El dia que té un pet mal posat, etc no hi ha manera, sons de 10-15 minuts màxim i no tolera que la deixem ni a la tumbona, ni a la cuna ni elloc, tota l'estona en braços.

Jo per començar descartaria que tingui algun dolor (conec una noia que li passava el mateix, el seu fill plorava a tot hora i resulta que tenia una contractura). Pensa que durant el part han de passar per un canal molt estret i hi ha probabilitats altes que se'ls descol·loqui alguna cosa ( m'ho va dir la osteopata i ho trobo lògic). Abans de la lesió a l'esquena que et comentava (que no sé com es va fer) ja l'havia portat a l'osteopata i li va trobar les dos caderes fora de lloc, no sé què a l'hombro i ja una lesió a l'esquena (té la zona delicada suposo). I a les revisions del CAP ningú detectava res!!! D'una visita a l'altre va crèixer un munt de cm, no ho entenien i jo els vaig explicar que era perquè ja podia estirar bé les cames, al tenir les caderes fora de lloc no es podien estirar del tot i costava un munt vestir-la (jo me'n feia creus, però al ser "primeriza" jo què sabia...). Total, no perds res per descartar-ho. Si ets de la zona de Girona et puc recomanar la meva per privat.

Sort!!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Plora molt

EntradaAutor: tineta14 » dl. abr. 23, 2018 8:59 am

Jomateixa82 ha escrit:Hola Tineta14,

Amb la gran vaig estar una temporada que era posar-la a la cadireta del cotxe i plorava histèrica, tot el camí i sense calmar-se amb res i durant el dia tenia estones... Ara amb la petita em passa això que sovint quan la deixo a la cuna adormida no tarda ni dos minuts en despertar-se de nou. He de dir que en els dos casos estava relacionat en que els feia / fa mal alguna cosa!! A la gran el que li passava era que tenia una petita lesió a l'esquena!!!! I al seure-la al cotxe se li aguditzava el dolor! la vaig portar a una osteopata, li va col·locar bé i ja només tornar a casa després de la visita va estar tranquil·la i mai més va polrar al cotxe!

Ara amb la petita sabem que es per gasos i perquè passa molts dies sense fer caca + el reflux! Estem buscant solucions i de moment no les trobem. El dia que ha fet caca i no vomita se la veu super tranquil·la i dorm a la cuna sense cap problema. El dia que té un pet mal posat, etc no hi ha manera, sons de 10-15 minuts màxim i no tolera que la deixem ni a la tumbona, ni a la cuna ni elloc, tota l'estona en braços.

Jo per començar descartaria que tingui algun dolor (conec una noia que li passava el mateix, el seu fill plorava a tot hora i resulta que tenia una contractura). Pensa que durant el part han de passar per un canal molt estret i hi ha probabilitats altes que se'ls descol·loqui alguna cosa ( m'ho va dir la osteopata i ho trobo lògic). Abans de la lesió a l'esquena que et comentava (que no sé com es va fer) ja l'havia portat a l'osteopata i li va trobar les dos caderes fora de lloc, no sé què a l'hombro i ja una lesió a l'esquena (té la zona delicada suposo). I a les revisions del CAP ningú detectava res!!! D'una visita a l'altre va crèixer un munt de cm, no ho entenien i jo els vaig explicar que era perquè ja podia estirar bé les cames, al tenir les caderes fora de lloc no es podien estirar del tot i costava un munt vestir-la (jo me'n feia creus, però al ser "primeriza" jo què sabia...). Total, no perds res per descartar-ho. Si ets de la zona de Girona et puc recomanar la meva per privat.

Sort!!


Jomateixa82, doncs efectivament, tal com tu dius, aquest canvi de comportament del meu fill era degut a que estava refredat, bé, encara ho està... Vaig portar-lo a la pediatra pel tema de les caques, perquè les feia molt líquides, i em va dir que hi veia moc. I ja ho vaig relacionar tot. Al estar refredat, li costa menjar perquè s'ofega, aleshores no se sacia, està irritable, i li costa tot, menjar i dormir. I és clar que estava ploraner pobret!! Em va dir que li fes rentats nasals abans de cada toma, i així ho he fet. I ja hem notat un canvi molt positiu! Ja no plora com abans, està més rialler. Les dues nits de cap de setmana les ha passat fantàstiques, però aquesta nit no sé perquè però fatal :ufs: . Potser té més mocositat... però ha demanat pit cada hora i mitja, i no ha dormit gairebé gens (ni jo, és clar). Potser se li ha empitjorat...? Quants rentats nasals li puc fer? i quina quantitat? Jo li estic fent 1ml a cada forat del nas, però potser no és suficient. Els mocs se'ls empassa, perquè no li surten pel nas.. i seguim sentint-li els mocs, vull dir que el sentim "roncar".. No sé què fer, tinc molta por que se li empitjori..
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Plora molt

EntradaAutor: Jomateixa82 » dl. abr. 23, 2018 11:31 pm

Hola de nou!

Me n'alegro que almenys hagis descobert que el que li passava era que estava costipat i per tant no menjava tan bé ni podia dormir a gust, per gana o dificultat per respirar. Si dius que el cap de setmana va anar bé i aquesta última nit de nou no, no sé... Pot haver recaigut? Li segueixes sentint mocs?

Jo també he tingut la petita costipada pràcticament tot l'hivern,... Des que tenia poc més de mes i mig fins ara gairebé cada dia li hem sentit mocs. Uns dies més, altres menys... Els canvis de temps que hi ha hagut no ajuden gens, i si hi ha germans grans per casa menys... A mi no m'ha agradat mai el tema rentat nasal i aspiradors, amb la gran ho vaig evitar fins que va tenir més de mig any, i gairebé sempre ho féiem amb l'aspirador elèctric (pq ja era més gran... crec que és a partir de 6 mesos que es pot, però no ho recordo segur). Amb la petita per necessitat li he fet molts rentats nasals :ufs: La veritat és que no ho mesuro, amb unes gotetes de suero (2 o 3 gotes per forat) em sol ser suficient, o bé agafo un monodosi de suero i apreto una mica, directament, sense xeringa, sense apretar a saco (amb un sol monodosi de 10 ml en tinc per varies vegades els dos foradets). Llavors aspiro amb un aspirador de xuclar. Personalment les "peres" no m'han anat mai bé, per mi no serveixen per res, i els elèctircs no són recomanats fins que són més grans així amb els de xuclar ens ho fem, i he de dir que va realment bé. A la petita rentat amb només suero no li és sufient (o s'haura de fotre un gran xorro perquè li sortis per tots costats i evidentment agradables no és...), jo prefereixo posar poc suero, esperar una miqueta i aspirar. Et faries creus de la quantitat de moc enganxos que li he tret aspriant, que amb només suero no li hagués baixat. No sé si ja és com ho fas, sino pots provar l'aspirador.
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Plora molt

EntradaAutor: tineta14 » dt. abr. 24, 2018 11:01 am

Jomateixa82 ha escrit:Hola de nou!

Me n'alegro que almenys hagis descobert que el que li passava era que estava costipat i per tant no menjava tan bé ni podia dormir a gust, per gana o dificultat per respirar. Si dius que el cap de setmana va anar bé i aquesta última nit de nou no, no sé... Pot haver recaigut? Li segueixes sentint mocs?

Jo també he tingut la petita costipada pràcticament tot l'hivern,... Des que tenia poc més de mes i mig fins ara gairebé cada dia li hem sentit mocs. Uns dies més, altres menys... Els canvis de temps que hi ha hagut no ajuden gens, i si hi ha germans grans per casa menys... A mi no m'ha agradat mai el tema rentat nasal i aspiradors, amb la gran ho vaig evitar fins que va tenir més de mig any, i gairebé sempre ho féiem amb l'aspirador elèctric (pq ja era més gran... crec que és a partir de 6 mesos que es pot, però no ho recordo segur). Amb la petita per necessitat li he fet molts rentats nasals :ufs: La veritat és que no ho mesuro, amb unes gotetes de suero (2 o 3 gotes per forat) em sol ser suficient, o bé agafo un monodosi de suero i apreto una mica, directament, sense xeringa, sense apretar a saco (amb un sol monodosi de 10 ml en tinc per varies vegades els dos foradets). Llavors aspiro amb un aspirador de xuclar. Personalment les "peres" no m'han anat mai bé, per mi no serveixen per res, i els elèctircs no són recomanats fins que són més grans així amb els de xuclar ens ho fem, i he de dir que va realment bé. A la petita rentat amb només suero no li és sufient (o s'haura de fotre un gran xorro perquè li sortis per tots costats i evidentment agradables no és...), jo prefereixo posar poc suero, esperar una miqueta i aspirar. Et faries creus de la quantitat de moc enganxos que li he tret aspriant, que amb només suero no li hagués baixat. No sé si ja és com ho fas, sino pots provar l'aspirador.


Ostres! Doncs m'ho apunto això de l'aspirador de xuclar! ja n'havia sentit a parlar però amb la gran ho fèiem amb la pera i ja ens anava bé... tot i que quan tenia 2 anys i mig va agafar una otitis i jo sé que va ser per culpa de la pera, perquè aquells dies li aspirava molt els mocs (massa), i va acabar repercutint en l'orella :ufs: . Així que al nen no li faré amb la pera... De moment li poso suero, 1,5ml a cada forat; li faig semiassegut (li aguanto el cap amb una mà i amb l'altre li poso la xeringa), però no surt cap moc enfora! se'ls empassa... però tot i així segueixo sentint-li mocs. Provaré d'aspirar-li a veure com va..

Gràcies! :-()-)

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::