No al mètode Estivill
No al mètode Estivill
Cada cop estic més convençuda que aquest home és molt cruel!!! realment ara penso que si funciona el mètode és perquè els nens acaben assumint que per més que plorin ningú els anirà a buscar... acaben acceptant que ningú escolta les seves queixes... per això funciona el mètode estivill, perquè si jo sempre truco a una amiga quan estic malament i no ve mai a veure'm (per posar un exemple tonto) finalment no la trucaré més. No us passa que quan passen de nosaltres, nosaltres també passem???
he trobat això a la xarxa, per recollir firmes online anti método estivill
http://www.firmasonline.com/1Firmas/camp1.asp?C=158
per cert, estivill: ves- t'en tu a dormir i deixa la gent en pau!!!
he vist un video on explica a uns pares com posar el nen a dormir... és que es increíble... quan diu: "tu vas a dormir aquí con el osito" i el pobre nen vinga a cridar la mare... pobret.
Jo he de reconèixer que abans d'estar embarassada era pro nanny, la dona anglesa que ensenya als pares com aparca el nen.. em sembla que era molt bo ensenyar disciplina... ara penso que és provocar un trauma al nen. Crec que s'ha de renyar i no castigar.
Realment estar embarassada et fa plantejar moltes coses.
he trobat això a la xarxa, per recollir firmes online anti método estivill
http://www.firmasonline.com/1Firmas/camp1.asp?C=158
per cert, estivill: ves- t'en tu a dormir i deixa la gent en pau!!!
he vist un video on explica a uns pares com posar el nen a dormir... és que es increíble... quan diu: "tu vas a dormir aquí con el osito" i el pobre nen vinga a cridar la mare... pobret.
Jo he de reconèixer que abans d'estar embarassada era pro nanny, la dona anglesa que ensenya als pares com aparca el nen.. em sembla que era molt bo ensenyar disciplina... ara penso que és provocar un trauma al nen. Crec que s'ha de renyar i no castigar.
Realment estar embarassada et fa plantejar moltes coses.
- monic75
- :: tigre

- Entrades: 756
- Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
- Ubicació: Esplugues
- Contacta:
Jo a la Xènia l´he castigada de vegades sense anar al parc o sense veure dibuixos i em sembla que no té cap trauma...El que està clar és que tothom eduquem als nostres fills com millor creiem, i no crec que estigui escrit el llibre que tingui el metode ideal per fer-ho, o almenys jo no n´he llegit cap que m´hagi convençut al 100% (tinc demanat el "besame mucho" del Carlos González a la biblioteca, encara no l´he llegit).
De totes maneres ja ho aniràs veient quan tinguis la teva nena. Besitos!!
De totes maneres ja ho aniràs veient quan tinguis la teva nena. Besitos!!
Jo fa molt de temps, crec que no era ni mare, al sentir parlar d'aquest métoda hem va semblar cruel i aterrador. Pero ara amb els meus fills, seria incapaç de fer-ho, tinc amigues que ho han fet i s'en senten "orgullosses" i et diuen doncs funciona i va de conya...doncs a la "me"....jo no ho vull.Gracies Alexandra jo ja he firmat.

el carlos gonzalez diu que no s'ha de castigar sinó renyar, perquè així generes actituts positives. :) es que sóc super fan del carlos gonzalez!!! el vull conèixer!!!
jo dic que el que no m'agrada per res és el tema d'aparcar als nens...
sí sí... quan sigui mare... ja us explicaré... però precisament he canviat d'opinió ara que estic embarassada, serà l'instint maternal... jejejeje
jo dic que el que no m'agrada per res és el tema d'aparcar als nens...
sí sí... quan sigui mare... ja us explicaré... però precisament he canviat d'opinió ara que estic embarassada, serà l'instint maternal... jejejeje
- monic75
- :: tigre

- Entrades: 756
- Membre des de: dc. feb. 13, 2008 9:22 pm
- Ubicació: Esplugues
- Contacta:
A mi també m´agrada molt el Carlos Gonzalez, estic enganxada als seus articles... però la Xènia té una actitut molt positiva, eh?
és dificil educar, no saps mai com fer-ho, de fet hi ha gent que pensa que tinc a la Xènia massa mimada...és complicat.
Totalment d´acord en això de no aparcar als nens. Un petonàs, Alex i Liah!!!
és dificil educar, no saps mai com fer-ho, de fet hi ha gent que pensa que tinc a la Xènia massa mimada...és complicat.
Totalment d´acord en això de no aparcar als nens. Un petonàs, Alex i Liah!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |