TEORIA DE LES MIGDIADES. QUÈ FARIEU?

Els hàbits de dormir.
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

TEORIA DE LES MIGDIADES. QUÈ FARIEU?

EntradaAutor: Plufi » dc. abr. 23, 2008 4:04 pm

Hola noies!!

Com ja he explicat la meva filla te molts problemes per dormir, sobre tot per agafar el son i si de dia li costa de nit .............. ja " ni te cuentu".

Total que de dia hi ha estones que te motla son pero no pot, no vol o no sap dormir.

El tema es que fa migdiades de 30 maxim 40 minuts i una vegada una amiga em va dir que tenia la teoria que com més dormen de dia més dormen de nit, jo de moment no ho he pogut comprovar.

Total que en lloc de fer 2 migdiades llaguetes una al mati i una a la tarda, ella en fa 4, dues al mati i dues a la tarda ( ens serveix per poder dinar i sopar mes relaxats perquè les 2 ultimes son sobre les 12 i les 7 de la tarda, és que sinó fa l'apat traient xispas)

La qüestió és que fa dies que estic pensant que encara que ens vagi bé per estar més calmats igual li es contraproduent fer tantes migdiades perquè enlloc de fer sons llargs igual s'acostuma a trencar el son i es el que ens passa de nit que es desperta moltiiiiiiiiiiiissim.

Ultimament intento que quan es desperta torni agafar el son per anar allargant migdiadesperò hi ha dies que no ho aconsegueixo i aleshores ja no se que fer.
Li farieu fer les segones migdiades perquè dormi més de dia? i continuarieu amb les 4 de mitja hora?

Intentarieu allargar que dormis més a les primeres migdiades i eliminarieu les segones de les 12 i les 7?

En general que en penseu de la teoria que com més dormen de dia dormen millor de nit?

Gràcies guapes, estic una mica perduda amb el tema son.
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
brisca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

EntradaAutor: brisca » dc. abr. 23, 2008 4:38 pm

Mira, segurament no et podré ajudar gaire perque les nostres nits també són terribles però si que hi notat que quan l'Alba descansa de dia està més tranquila i li costa menys dormir a la nit. Però jo potser no ho faria de fer-li empalmar migdiades, a veure si et girarà els horaris. Jo suposo que si tenen son deixar-los dormir però tampoc forçar la cosa. Però vaja, potser millor que fem cas a algú que li dormi bé a la nit...
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dc. abr. 23, 2008 8:13 pm

jo tinc la cara i la creu de la moneda. En Marc era i és un mal dormidor, i la Bet no me'n puc queixar.
T'explico el què fa la Bet: dorm un cop al matí (1 horeta) i un cop al migdia (1 horeta o dues). I al vespre la posem a dormir a les 8. Normalment s'acostuma a despertar un cop (allà a les 3-4 de la nit i mama) després torna a dormir fins a les 7'30h més o menys.
Com pots veure no em puc queixar. I jo sí que crec que és millor que no et saltis cap son, que no provis de fer coses rares durant el dia. Que si té son la deixis dormir. Sinó estan tant cansats que encara és pitjor!

PErquè no proves a avançar-li l'àpat? Els meus sopen a les 7 de la tarda com a molt tard, i així a les 8 ja dormen tots dos.

Sort! i pensa que van canviant i quan elimini la migdiada del matí començarà a fer una migdiada més llarga al migdia.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: Plufi » dc. abr. 23, 2008 9:07 pm

Hola guapes!

Al final no se pas comho hem de fer perquè es tot tant complicat!!

Una cosa, jo no volia dir que enganxes una migdiada amb las següent si no que la primera que fa al mati o a la tarda doncs en braços o com sigui intentar que al menys es converteixi en una migdiada de 45 minuts o aixi.

I això d'avançar l'àpat........ gràcies per la proposta perquè el que em falten són idees però amb la meva fila segur que no funcionaria perquè la poso a dormir cada dia a les 9: 30 i com si tingués un cronometre, el a les 10 :30 es desperta com si la matessin, repetición a les 12: 30 i a partir d'aquí la resta de despertars ja són sorpresa fins que arriben els 8 del matí i ja estem fartes d' intentar dormir i ens llevem amb una son de nassos i caaaaaaada dia igua!
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dj. abr. 24, 2008 8:36 am

A l'¡Aleix tambe li costa dormir-se duant el dia i a part de la migdiada, només fa 2 dormidetes + de 30 minuts (una al matí i una a la tarda). la migdiada també la feia curteta i el que he fet es donar-li el xumet perque es torni a dormir. A vegades fa la migdiada en tres tongades, però poc a poc la fa llarga i algun dia ja no s'ha despertat. No se si s'ha nat acostumant, però anem molt millor!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
silvia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 12:12 pm

EntradaAutor: silvia » dl. abr. 28, 2008 6:53 pm

Plufi, el Gerard a aquesta edat feia dos migdiades una al matí a les 10 o així i una a la tarda a les 16 més o menys. Jo el que feia era intentar saber quantes hores era capaç d'estar despert i a partir de quina es començava a irritar més del normal. Al final vaig anar esbrinant que quan passaven 4 hores d'estar despert li entrava la son, llavors m'avançava. Escoltaven música tranquil·la, feiem mimitos, li abaixava la persiana i li deixava descansar una mica a sobre meu fins que queia.
Va fer dues migdiades fins als 14 mesos, que va començar a costar-li molt agafar la son a la primera migdiada, llavors li vaig avançar el dinar i feia una migdiada més llargueta després de dinar.
El que sí em va funcionar moooooooooolt va ser fer-ho molt rutinari tot, sempre el posava a dormir a la mateixa hora fins que arriba un moment que ells ja ho demanen perquè ho troben a faltar. Les nits van millorar molt quan vam aconseguir fer una rutina de migdiades.
Sort!!!!
<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
Monfran
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dl. abr. 28, 2008 10:17 pm

Silvia, aixo m'interessa.. a quina edat/mesos vas començar amb la rutina de les migdiades?
Avatar de l’usuari
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dt. abr. 29, 2008 8:48 am

L'Aleix ja fa les migdiades seguides i de 2 a 3 hores!!!! La veritat es q2ue tambe dorm més a les nits, pero no se si serà per aixo!!!!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Marta_fp
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dt. abr. 29, 2008 6:32 pm

Plufi, la Mariona als deu mesos també feia de tres a quatre dormides de 40 min. Ella sempre ha dormit molt bé i cau bastant ràpid. Això és més o menys el que fem, però som flexibles o anàrquics depèn com es miri. Sobretot el cap de setmana.

La posem sempre a dormir entre 9 i 10. Depèn de l'última dormida de la tarda. Quan feia quatre dormides sempre procurava que l'última de la tarda sempre fos curta. És a dir, la deixava descansar perquè sinó estava insuportable, però al cap de mitja hora la despertava (és en l'única dormida que l'havia despertat algun cop). L'ideal amb la Mariona és que estigués desperta tres hores abans d'anar a dormir (també ho havia estudiat). Si s'havia despertat de l'última dormida a les 7, doncs anava al llit a les 10.

A més, el dia que anàvem a ballar a la biblioteca, com que estava acostumada a dormir al cap de dues hores de desperta, m'arribava al ball clapada, però amb tants nens se m'aguantava desperta i així es va anar acostumant a fer la primera dormida més tard.

Ara només fa dues dormides per dia i necessita estar unes quatre hores desperta per tornar a agafar el son. Suposo que el fet d'aguantar-la una mica desperta al matí va ajudar a fer menys migdiades, però més llargues.

En fi, espero que puguis treure alguna idea de tot aquest rotllo.
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. maig 28, 2008 3:21 pm

Ups!! Jo buscava això, el Roger ara té tot just 3 mesos, dorm durant el dia 45 min o 1 hora després de cada bibe (encara que n'hi ha que es fa de pregar i al final cau de cansament), a la nit el despertem (bé ara ja es desperta) a les 11 de la nit, només es desperta a les 4 per fer una toma i despres fins les 8 del matí?

No sé si el que fa es dormir molt o poc... jo crec que esta ok! Pero potser si no dormís tant durant el dia faria tota la nit???? O La resposta sería totalment oposta!!!!
Avatar de l’usuari
Marta_fp
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dj. maig 29, 2008 7:26 am

Hola Pigadeta,

Jo he llegit que perquè et dormin bé de nit han d'anar descansats de dia. Sinó el mateix cansament no els deia dormir bé.
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. maig 29, 2008 4:58 pm

Ja ho havia pensat!!! Gracies Marta... tampoc no em puc queixar desde les 11 de la nit fins les 4 dorm, i després fins les 8... pero vaja si es pot millorar
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dj. jul. 17, 2008 3:38 pm

Amb 11 mesos quanta estona poden fer de migdiada! vull dir la que es recomana pq estiguin descansats i que al vespre no afecti per poder dormir!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nurma
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1953
Membre des de: dv. juny 15, 2007 10:13 am
Ubicació: Granollers

Re: TEORIA DE LES MIGDIADES. QUÈ FARIEU?

EntradaAutor: nurma » dv. gen. 30, 2009 3:18 pm

Tinc un dubte:
En Gabi té 1 any i no se quantes migdiades hauria de fer, ni de quanta estona. La veritat és que mai ha volgut dormir migdiades i sempre hem d'estar a sobre perquè les faci però no se a quina hora és millor, algú em pot ajudar?

S'aixeca a les 8h, dina cap a la 13.00h, berena a les 17.00h i sopa a les 20.00h, aquest horari el tenim super marcat però les migdiades no sé a on ficar-les! Al matí dorm una mica si surtim a passejar entre les 10.30 i les 11h però després?

Moltes gràcies!
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=35&t=4959
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Avatar de l’usuari
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

Re: TEORIA DE LES MIGDIADES. QUÈ FARIEU?

EntradaAutor: MUAK » dv. gen. 30, 2009 3:58 pm

NURMA, EL MEU NEN TE 10 MESOS, PERO EL QUE FA ELL ES DORMIR UNA HORETA PEL MATI COM EL TEU I DESPRES DE DINAR ACOSTUMA A DORMIR ENTRE UNA HORA I DUES...APROX...NO HI VA CADA DIA A LA MATEIXA HORA, PERQUE LI POSO QUAN TE SON, PERO NORMALMENT CAP ALLA A LES 2 O 2:30 I FINS QUE ES DESPERTI...
SUPOSO QUE ALGU QUE TINGUI UN NEN D'UNA EDAT MES SEMBLANT AL TEU ET PODRA AJUDAR MES, PERQUE TINC ENTES QUE HI HA NENS QUE A PARTIR DE L'ANY NO FAN LA MIGDIADA DEL MATI...A VEURE QUE ET DIUEN...
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: TEORIA DE LES MIGDIADES. QUÈ FARIEU?

EntradaAutor: isa » dl. feb. 02, 2009 7:39 am

Bon dia Boniques,
la Paola fa dues migidiades: una a la guarde a les 10.30 o 11 (mitja hora o 45 minuts) i una després de dinar, a les 14:30 o 15:00 (que dura una hora i mitja més o menys). En el meu cas, la nena dorm millor per la nit si ha descansat durant el dia....alguna vegada que no ha volgut fer migdiada, després a la nit es desperta moltes vegades, descansa menys...però vaja, cada nen és un món.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MAMETA
:: peixet
:: peixet
Entrades: 286
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 11:03 am
Ubicació: BARCELONA

Re:

EntradaAutor: MAMETA » dc. feb. 04, 2009 9:51 pm

Marta_fp ha escrit:Hola Pigadeta,

Jo he llegit que perquè et dormin bé de nit han d'anar descansats de dia. Sinó el mateix cansament no els deia dormir bé.

Jo també un he llegit i ho he comprovat, en Roger fa migdiades de 2-3h, quan fa 30-40min, normalment les nits són horribles! es desperta mes sovint.
Jo intentaria eliminar la de les 7h
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::