MIGDIADA AL MATI FINS QUAN?
MIGDIADA AL MATI FINS QUAN?
Hola noies!
Em pregunto fins quina edat els nens fan dues migdiades, una al mati i una a la tarda.
Ja sé que depèn de cada nen ,però crec que normalment la de la tarda es fa fins molt gran 3 anys o així. Però, i la del matí quan deixen de necessitar-la?
Es que estic una mica preocupada perquè al setembre la meva filla ja anirà a la llar d'infants i si segueix com ara, que a les nits dorm super malament i es desperta mil cops, necessita la migdiada del mati ni que sigui mitja horeta per descansar una miqueta, i clar al cole res de migdiades al matí....
Suposo que la canalla que dormen mes o meys bé van eliminant aquesta dormideta al matí de forma normal però sabeu a quina edat poden passar només amb la dormida de la tarda?
Em pregunto fins quina edat els nens fan dues migdiades, una al mati i una a la tarda.
Ja sé que depèn de cada nen ,però crec que normalment la de la tarda es fa fins molt gran 3 anys o així. Però, i la del matí quan deixen de necessitar-la?
Es que estic una mica preocupada perquè al setembre la meva filla ja anirà a la llar d'infants i si segueix com ara, que a les nits dorm super malament i es desperta mil cops, necessita la migdiada del mati ni que sigui mitja horeta per descansar una miqueta, i clar al cole res de migdiades al matí....
Suposo que la canalla que dormen mes o meys bé van eliminant aquesta dormideta al matí de forma normal però sabeu a quina edat poden passar només amb la dormida de la tarda?
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
A mi tb m'agaradria saber-ho,jo suposo que depen de cada nen... el meu es molt tranquil i una nit bona,que pot ser de 11-12h,segueix fent la migdiada cap a les 12h,d'una mitja hora,despres dina i dorm de 15h a 17h fixe,aquesta es sagrada!! o sigui que... nose a quina edat ho deixen de fer... la dormida d'abans de sopar (tb de mitja hora) fa un parell de mesos que la va deixar de fer... Jo he treballat a una escola bressol municipal i els petits d'un any, i els lactants encara fan una migdiadeta pel matí. Què seria el cas de la teva filla per edat. Però aquests només acostumen a dormir el primer trimestre, ja que es van fent grans i no ho necessiten. Normalment a partir dels 14 mesos ja no volen dormir al matí. Tb hem de pensar que ellà dinen d'hora i tot justa acabar fan la migdiadeta (cap a les 12 dinen i a la 1 ja fan migdiada de tarda).
-
..
Re: MIGDIADA AL MATI FINS QUAN?
Plufi, no pateixis, el David dormia com la teva nena, fatal, fatal, i a la llar ho sabien i van respectar sempre els seus horaris durant el dia per tal que no estigues cansat pobret, aixi doncs, ha fet la dormideta del matí fins l'any mes o menys, ara ja nomes fa la de després de dinar.
Estigues tranquil.la perq a més, sorprenentment, a la llar acostumen a dormir i menjar millor que a casa.
Estigues tranquil.la perq a més, sorprenentment, a la llar acostumen a dormir i menjar millor que a casa.
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]