la meva filla no dorm

Els hàbits de dormir.
candela15
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

la meva filla no dorm

EntradaAutor: candela15 » dj. oct. 02, 2008 9:21 pm

Hola,
m'agradaria saber si alguna haveu passat pel mateix que jo. La meva filla te mes i mig i des de que va neixer és molt mala dormidora. Durant el dia apenes fa dormidetes de mitja hora , i molt poques. A les nits sempre triga molt en adormir-se, normalment cap a la 1 o les 2 de la matinada. A més a més quan aconseguim adormir-la tant al dia com la nit no hi ha manera de que es quedi al bressol, només vol dormir al braç...a les nits dorm amb nosaltres però ens despertem continuament. Sort del pit que fa que es quedi adormida pero no sempre funciona.
Estem esgotats i desesperats.

Algun consell??
ImatgeImatge
mandarina
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dj. oct. 02, 2008 9:39 pm

Pel que expliques potser la teva nena encara no distingeix el dia i la nit. Teniu una rutina establerta?
El que fem nosaltres és banyar la nena cap a les vuit o quarts de nou, amb aigua calentona, i després ja un cop vestida anem cap a l'habitació, i quasi a les fosques li dono pit estirada i ja es queda adormideta. Si es desperta passant al bressol la poso de costat (panxa amunt li costa molt adormir-se) i li aguanto el xumet fins que s'adorm. El pit estirada només li dono quan és hora d'anar a dormir i durant les preses nocturnes, de dia ho faig asseguda. Alguna vegada que he estat desesperada per fer una migdiada i li he donat el pit estirada a la tarda m'ha clapat 2 hores, però a la nit he pagat la factura ben cara.

Si la nena és molt neguitosa, en algun post he llegit algo d'embolicar el nadó amb el fular, com si fos una momieta o un regalet, amb una tècnica específica i uns nusos concrets. Es veu que així estan més relaxats i dormen més... no ho he provat, però amb un meset era posar-la la bandolera o a la motxilla en contacte am el pit del meu home o el meu i clapar-se.

I l'altra cosa és anar a un bon osteòpata infantil, no sé si per temes de dormir poden fer alguna cosa, però potser la nena està neguitosa per mals de panxa.

No sé noia... molts ànims!!!
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. oct. 02, 2008 10:47 pm

mandarina ha escrit:El que fem nosaltres és banyar la nena cap a les vuit o quarts de nou, amb aigua calentona, i després ja un cop vestida anem cap a l'habitació, i quasi a les fosques li dono pit estirada i ja es queda adormideta. Si es desperta passant al bressol la poso de costat (panxa amunt li costa molt adormir-se) i li aguanto el xumet fins que s'adorm. El pit estirada només li dono quan és hora d'anar a dormir i durant les preses nocturnes, de dia ho faig asseguda. Alguna vegada que he estat desesperada per fer una migdiada i li he donat el pit estirada a la tarda m'ha clapat 2 hores, però a la nit he pagat la factura ben cara.

Nosaltres fem exactament el mateix, l'únic és que no fem servir xumet per dormir a la nit, però si la gronxo en braços s'adorm en 2 minuts. I si a la tarda li dono estirada, ho faig al sofà al menjador.
Assegureu-vos que està ben adormida quan la poseu al seu llit, que no se'n adoni. L'Elna, si no dorm del tot, només de notar que la vas a deixar, ja obre els ulls......
Sandreta
:: pantera
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dv. oct. 03, 2008 8:09 am

Hola candela!

Aixo del dormir si que es una loteria! nosaltres (be, jo) tambe ho vaig passar malament els primers mesos pq tbe dormia poket. Durant el dia havia de sortir a passegar pq s'adormis, per les tardes l'adormia al pit i al braç i per les nits doncs igual que tu. Despres de casi un mes d'aixecarme cada dos per tres, vam decidir amb el meu home que s'en anes a dormir a un altra habitació (que consti que a ell li hagafen migrañes i si es desperta aixi de sopeton per les nits dos o tres cops, encara mes!) i aixi nosaltres podiem dormir millor. Vam estar casi 8 mesos (mentre va pendre pit) domirn juntes i mes o mensy podiem descansar. Akells mesos recordo que tenia tot el dia el pit a l'aire i a la nena al braç! ( i aixo que el meu home em deia que si la malacostumaria... etc .et...)

mandarina ha escrit: l'altra cosa és anar a un bon osteòpata infantil, no sé si per temes de dormir poden fer alguna cosa, però potser la nena està neguitosa per mals de panxa. !!!

He llegit pel foro que va ser una cessaria, aixi que en principi no hauria d'ahver tingut cap luxaxio ni res raro... pero de totes maneres, tal com et diu la Mandarina no estaria de mes portarla a un osteopata.

Fas lactacia mixta, oi? potser la llet que li dons no li senta massa be. Nosaltres li donavem la sanutri AE (antiestriñem) i sempre li va sentar be! (he llegit que la nidina li retreñia, oi?,. prova de donarli alguna AE que segur li anira millor)

mandarina ha escrit:Pel que expliques potser la teva nena encara no distingeix el dia i la nit. Teniu una rutina establerta?
!!!

Lo de les rutines, i que no diferencia el dia de la nit... es massa petita encara... menja i dorm kuan te gana o son independenment de l'hora del dia. Lo que si es bo es anar fent una rutina pero tampoc obsesionarse.

Nosaltres, com ja he dit, vam dormir plegades fins als 8 mesos, despres la vam passar al seu llitet, l'hem bressolada fins q ha calgut i ara ja fa molts mesos que no ho fem (a menso qeu haigui tingut un dia molt exicant) ella mateixa s'estira li posem musica i ens seiem a la bora el llitet sense ni tocarla i ella sola s'adorm! Diguem que em recollit els fruits desrpes d'una bona cosecha! Ara de vegades li dic al meu home, veuss veuss.. si no haguessim fet el que hem fet ara no estariem aixi!!! (amb total recoxineu li dic, pq llavors els meus plors i les meves enrabiades em vaig empassar)

Weno, pos ale ja te fotut el rollo!

Espero que t'haigui ajudat!

Anims que tot passa!!
Imatge
Imatge
insulimax
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dt. juny 17, 2008 10:46 am

EntradaAutor: insulimax » dv. oct. 03, 2008 9:26 am

hola noia... Jo tinc un nen de 2 mesos i mig i es un nervi... Al principi ens passava igual que tu.. durant el dia no dormia quasi res... poc rato i de seguida obria els ulls com a plats i per la nit l'adormiem al pit i a l'hora de anar al bressol es despertava en el moment que ell notava que l'estaves deixant aixi que el possava al llit al meu costat i li donava el pit pero es molt incomode estar tota la nit vigilant que no l'esclafis...
Ara segueix dormint poquet pel dia pero a millorat bastant fa mes o menys entre 3 0 4 hores en total i per la nit ja el podem deixar al bressol, aixo si, ha d'estar adormit o sino li tocara plorar una estoneta fins que l'aconseguim dormir...
T'explico els nostres trucs:
- L'assecador de cabells: L'enxufes i el poses al costat d'ell sense que li toqui l'aire. Es veu que el soroll es semblant al que hi ha dintre de la panxa: si plora callara de cop i si es ta mes o menys relaxat el fara adormir.
- La "hamaca": Si no tens mira a veure si algu et pot deixar alguna o comprar-ne. Lo de gronxar-lo fa q es dormi...Sobretot al principi (les novetats sempre els agraden) jo a vegades l'he posat i com s'ha adormit i al bressol si el posavaes despertava a dormit alguna nit sencera a l'hamaca.
- El bany: abans de la darrera toma. El primer dia es va quedar super fregit i no va voler ni menjar i va dormir quasi tota la nit seguida. Al dia seguent ja estavem com sempre... Pero es part del nostre ritual.
- Al bressol: Lo que nosaltres fem es a la darrera toma ara nomalment s'adorm i com s'ha acostumat al bressol el posem i ja no es desperta. Pero si es desperta o el posem despert lo que faig es encendre la llum de la tauleta de nit i el meu bressol te rodes i lo que faig el gronxar-lo una mica mentre li faig "shhhhhhhhhhhhhhhh". Si el veig receptiu que comença a tancar els ulls continuo. Si pel contrari esta nervios com una mala cosa el deixo solet una estoneta. A vegades plora a vegades no. Despres d'uns minuts torno i li torno a fer... aixi 2 o 3 cops fins que en l'ultim es queda adormit.Recordo que a lo millor en un mes nomes havia dormit al bressol 2 o 3 dies i pensava no se pas perque l'he comprat!...

Bueno a veure si et serveix d'alguna cosa. El meu nen es super nervios, no para ni adormit, sempre o esta mirant tot...
formiga
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dt. oct. 07, 2008 11:11 am

Candela,

Em sembla que som moltes les que ens passa com a tu. El meu també fa dormidetes de 1/2 hora de dia i en canvi, a la nit dorm fins a 6 hores seguides! Ara, li costa una barbaritat quedar-se fregit. El podem posar fins a tres vegades al cuco, pensant-nos que està clapat i resulta que al més mínim contacte amb el matalàs, es desperta.

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::