Matalas de cuna
Matalas de cuna
Hola,
Doncs ha arrivat l'hora de comprar el matalàs de cuna, i no veieu que dificil se'm fa.
El que m'han dit es que millor que no sigui de latex perque no es poden mullar...
Les altres opcions són el de espuma o el de muelles, qué em recomaneu?. També he sentit parlar molt be dels de "fibra de coco" o algo així, pero no se...en ma vida els havia sentit anomenar...
Doncs ha arrivat l'hora de comprar el matalàs de cuna, i no veieu que dificil se'm fa.
El que m'han dit es que millor que no sigui de latex perque no es poden mullar...
Les altres opcions són el de espuma o el de muelles, qué em recomaneu?. També he sentit parlar molt be dels de "fibra de coco" o algo així, pero no se...en ma vida els havia sentit anomenar...
Hola! Jo tinc un matalàs de molles, amb doble cara (una folradeta per a l'hivern i l'altra d'estiu), és força duret. La meva filla gran el va fer servir poc (perquè ens n'havien deixat un de coco, que també em va anar bé) i la petita encara hi dorm, i perfecte. No sé, els d'escuma no em van acabar de fer el pes... i els de làtex, no els vaig mirar, però també els recomanen molt. No sabia que no es podien mullar 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |