TORNEM A MENJAR CADA TRES HORES

Els hàbits de dormir.
minerva2
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

TORNEM A MENJAR CADA TRES HORES

EntradaAutor: minerva2 » dt. nov. 25, 2008 8:50 am

LA MEVA NENA DESDE QUE VA FER ELS QUATRE MESOS QUE LA NIT NO ES IGUAL.

PRIMER PLORABA DORMIDA, LI CONSOLABA AMB EL XUMET, PERO DESDE FA UNA SETMANA QUE TORNEN COM AL PRINCIPI, ES LLEVA PER MENJAR DOS COPS (DESDE ELS TRES MESOS QUE DORMIA D'UNA TIRADA PER LA NIT FINS LES 6).

EL QUE TAMPOC FA ES DORMIRSE SOLA

ALGÚ HA PASSAT PEL MATEIX?

ESPERO QUE AVIAT TORNEM A LA NORMALITAT, JA QUE COMENÇO A TREBALLAR
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dt. nov. 25, 2008 10:15 am

Hola,

si et serveis de consol jo fina que la nena va tenir l'any es despertava 2 cops per menjar bibi, despres va passar a només 1 cop i de cop i volta ja no volia bibi (li vaig donar pit fins els 7 mesos i cada 2-3 hores a la nit demanava pit). jo primer li oferia el xumet, si no el volia i plorava era que tenia gana li donava el bibi i ja està...

Però si estàs amoïnada pel tema que per la nit no et dormi bé... pufff....

No et vull desanimar però crec que nits dolentes en trindràs un munt... i pq es desperti 1 o 2 cops per mamar és normal i més si teniu calefacció es possible que se li resequi la boca o que té gana... Tinc una amiga que la seva filla té 2 anys i a les 5 del mati sempre li demana un bibi...

No sé, et diria que es normal que la nena tingui canvis a vegades per tu a millor i a vergades per tu a pitjor...

Pel tema dormir soleta...jo.... si fins ara es dormia soleta la veritat que tens una nena com un sol... Ja tindrà temps de dormir-se soleta i de que n'aprengui .... Jo la veritat estava encantada de dormir-la al damunt meu (era la unica manera que estava estirada la nena amb mi)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 25, 2008 10:36 am

La meva nena té 8 mesos i des dels 2 mesos que dorm d'una tirada tota la nit (des de les 10 a les 8) i des de fa una setmana es desperta unes tres vegades a la nit. La majoria de vegades rondina i quan vaig a veure que fa, està dreta al llit esperant-me, encantada de la vida i amb ganes de jugar. La feina és meva de tornar a fer-la dormir.

Avui he descobert que li estan sortint les dues dents de d'alt (ja té les de baix) i el rosec de la boca la deu despertar.

Suposo que d'aqui a uns dies tornarem a la normalitat.
Mitjonets
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

EntradaAutor: Mitjonets » dt. nov. 25, 2008 6:15 pm

La teva nena és la FOTOCÒPIA del meu fill!!! Jo vaig començar a treballar fa una setmana i mitja i just una setmana abans de començar va començar a despertar-se a la nit quan des de les 6 setmanes que dormia tota la nit d'una tirada. No et vull desesperar però continua despertant-se. Primer em vaig atavalar moooolt amb el tema, ja que a més tampoc sap adormir-se sol i em posava molt nerviosa pensar que potser estava fent algo malament, però em vaig informar molt i es veu que és normal. Em vaig comprar el llibre de la Rosa Jové Dormir sin lagrimas i allà explica que els bebes a aquesta època dels 4 mesos, comencen a fer el canvi de son tipus bebé al son tipus adult i tenen el son més lleuger. El llibre és molt interessant, te'l recomano. També em vaig documentar sobre el tema a la web www.dormirsinllorar.com El que no se sap adormir sol pel que he anat veient és normal, els hi agrada que els adormim nosaltres a coll, movent-nos i cantant oi? jejeje Pel que sé, i he vist i sentit i llegit, o això o el famós mètode Estivill, que es basa en deixar-los plorar. Nosaltres com que som contraris a deixar-lo plorar, el continuem dormint a braços i em sembla que n'hi ha per dies, però té data de caducitat, quan es faci més grandet ja no li costarà tant i ja està. També t'he de dir que les 2 setmanes abans de començar a treballar, li costava moooolt adormir-se i em passava inclús 1 hora amb el nen a coll mort de son i que no hi havia manera de que s'adormis. Potser també notava els meus nervis. Ara no li costa pas tant tot i que s'adorm a coll igualment. Et recomano molta pasciiència! Espero que t'agi ajudat una mica!
Imatge

Imatge
minerva2
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dt. nov. 25, 2008 9:37 pm

Gracies a totes, i sobretot a tu mitjonets. Tindre paciencia i buscaré el llibre que m'has recomanat i llegiré la web.

Respecte al metode estivill el vem intentar fer ahir i al final em vaig estar una estona amb ella a la habitció agafant-li la mà i tocant-li el cap i ara esta dormint als braços del pare. Ho sigui que tampoc soc del metode Estivill.
perla
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dt. des. 09, 2008 8:58 am

Ostres, ja és veritat allò de que mal de muchos consuelo de tontos, però nenes estic igual que vosaltres, la meva Martina dormia set hores i fins i tot vuit del tiron des del mes i mig i últimament de cinc no passem, ja treballo i això em fa anar morta de son, perquè clar, em toca llevar-me sobre quarts de dues- les dues, després a quarts de cinc i després a quarts de set per anar a treballar.... zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) aixxxxxx a veure si fan un altre canvi!!!!
Imatge
Imatge
Viatgera72
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: Viatgera72 » dc. des. 17, 2008 10:02 pm

Noies què afortunades que sou!!!! La meva nena només ha dormit una nit sencera en gairebé 7 mesos i mig (va ser exactament la nit del 3 de desembre). Va ser la primera nit en un any que gairebé vaig dormir tota una nit ja que amb els viatges al lavabo des de que em vaig quedar embarassada no recordava el darrer cop que havia dormit més de 4 hores seguides (tot i que cap a les 4 vaig obrir mig ull per mirar si estava bé).

Normalment es desperta un parell o tres de cops, el primer la passo al nostre llit i s'adorm i els dos següents normalment mama una estoneta. El pitjor és l'últim que normalment és mitja hora abans de que soni el despertador!!!!!!

Cada dia em dic, paciència.......tot arribarà!!!!Quan la veig somriure al despertar i sento la maneta que em toca....no us diré que em passa la son (vaig tot el dia badallant) però em marxa el malhumor i em fa sentir molt afortunada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

Re:

EntradaAutor: perla » dc. gen. 07, 2009 7:45 am

perla ha escrit:Ostres, ja és veritat allò de que mal de muchos consuelo de tontos, però nenes estic igual que vosaltres, la meva Martina dormia set hores i fins i tot vuit del tiron des del mes i mig i últimament de cinc no passem, ja treballo i això em fa anar morta de son, perquè clar, em toca llevar-me sobre quarts de dues- les dues, després a quarts de cinc i després a quarts de set per anar a treballar.... zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) zz:-) aixxxxxx a veure si fan un altre canvi!!!!

Després d'això encara vam millorar més, vam passar a tres hores agggghhh!! "crisis de creixement" em va dir la pediatra i es va quedar tan ampla... potser tenia raó, la nena va creixer tres centímetres en el cinquè mes, i va ser començar a donar-li cereals al vespre i tornar a dormir, per fi, uf......... ànim nenes, que tot passa!!!
Imatge
Imatge
creueta
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

Re: TORNEM A MENJAR CADA TRES HORES

EntradaAutor: creueta » dt. gen. 13, 2009 10:29 am

hola!
l'ona només té tres mesos i poc, però també he notat que anem enrere en comptes d'endavant...

abans encara em deixava dormir 4 horetes seguides, però des de fa cosa d'una setmana hem baixat a 3 i a 2... :-:) :-:)

si és una crisi de creixement, esperem que el pit es torni a regular i em torni a regalar les 4 horetes, que ara em semblen glòria! :r)

i jo que pensava que a partir del mig anyet la cosa ja anava a menys... i veig que moltes de vosaltres esteu igual que jo... :-:)

ànims!
Imatge
Imatge
creueta
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

Re: TORNEM A MENJAR CADA TRES HORES

EntradaAutor: creueta » dc. gen. 14, 2009 10:05 am

ei, abans en parlo i abans canvia la cosa!
aquesta nit l'ona ha dormit de 12 a 6 del matí!

serà un miratge o l'inici d'una nova era? neu:-D
Imatge
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::