baranes al llit

Els hàbits de dormir.
sònia-2
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

baranes al llit

EntradaAutor: sònia-2 » dg. gen. 18, 2009 12:13 am

Bona nit noies.

El gran misteri i complicadíssim tema: el dormir per la nit :movil:

Des de sempre a naltros ens ha costat molt que dormís, i encara ara com a molt dorm 4 hores seguides algun cop, s'ha de dormir en braços o al pit (de la mama, el papa és per jugar, s'altera molt amb ell) i últimament quan s'adorm als braços quan la poso al llitet deu tenir un radar especial que només notar el matalàs es desperta.....

... en resum, després de passar moltes nits aixecant-me cada 1'5 h - 2h i tenint-la en braços 30' - 45' i que es segueixi despertant, el que hem decidit és que quan ja veiem que no s'adormirà la portem al nostre llit :inthebed: i llavors és quan ve tot el muntatge, com el meu company es mou molt, dorm al meu cantó i llavors portem dues cadires del menjador per fer de barana més el coixí de lactància com a protector (no sé si se m'entén la idea), però no m'acaba de convèncer, i veient que va per llarg, la pregunta és: hi ha algun tipus de barana?, valtros què teniu?, com ho feu?

Moltes gràcies! :oset:
Imatge
Imatge
kuk
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. des. 21, 2008 9:11 am

Re: baranes al llit

EntradaAutor: kuk » dg. gen. 18, 2009 6:28 pm

Hola!
Nosaltres collitem amb el menut des que va néixer i quan va fer dos mesos varem comprar una barana. Són de malla i es posen a sota el matalàs del llit.
No es mouen gaire i són fàcils de plegar. La varem comprar al mondo del bambino, que té marca pròpia però també n'hi ha de jané i de més modernes (i més cares) d'altres marques com play.
A nosaltres ens ha anat molt bé. Espero que a vosaltres també!
Salut. zz:-)
Carme74
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dg. gen. 18, 2009 8:21 pm

Anava a escriure el mateix que la kuk!
Aquestes baranes que esposen sota el matalàs han d'anar bé per força.
Imatge

Imatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. gen. 18, 2009 9:57 pm

Nosaltres també vam provar de posar una d'aquestes baranes que es s'aguanten sota el llit, de fet la vaig comprar quan la nena tenia uns 3 o 4 mesos perquè estava ben desesperada i vaig pensar que era la millor solució per estar més amples i còmodes (em va costar uns 40 euros, és una que mesura 1'60 metres i queda superplegada quan no s'utilitza, de la Jané).

Però en el nostre cas vam desistir a les dues nits perquè jo, que era la que s'aixecava, ho trobava molt incòmode perquè per pujar i baixar del llit, un cop la barana està posada, m'havia de desplaçar fins als peus del llit. :-:)
I com que la meva intenció no era tenir la nena tota la nit al llit, sinó que quan s'adormís bé tornar-la al seu llit (perquè sinó jo dormia incòmode tota la nit), tenint la barana posada era impossible tornar-la al seu llit amb compte que no es despertés.

Vam acabar posant-la al mig del llit, amb el coixí de lactància fent barrera entre ella i el seu pare... i jo mig encongida al seu costat! Però ara ja fa unes setmanes que no ens cal posar-la al nostre llit, quan es desperta mama i es torna a dormir i la puc deixar al seu llit... (encara dorm a la nostra habitació en un bressol gran d'aquest de viatge, és que encara es desperta molt sovint i seria un pal haver d'anar cada cop a la seva habitació! :gat: ). Suposo que si l'hagués de posar de nou sovint al nostre llit potser em tornaria a plantejar de provar de nou el tema de la barana...
zz:-)
Ja diràs que has decidit i com et va!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

EntradaAutor: Carla2006 » dl. gen. 19, 2009 8:20 am

Hola noies!
Nosaltres també coallitem, el petit té 5 mesos i ens ha anat molt bé. Però nosaltres no hem posat una barana si no un llitet de baranes però sense la barana que puja i baixa. És molt còmode perque el petit té el seu espai però el tens allà mateix!
Sort
Imatge
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. gen. 19, 2009 10:11 am

sònia_2 nosaltres fem com la Carla2006, tenim el bressol en sidecar, o sigui sense un dels laterals i enganxat al nostre llit, és com si el tingués al costat però ell té el seu espai i si fa algun sorollet jo només he d'estirar el braç i ja el toco....és una opció, a nosaltres ens va bé! :lleo:
sònia-2
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

EntradaAutor: sònia-2 » dc. gen. 21, 2009 10:24 pm

Bona nit noies i moltes gràcies per les respostes.

Abans de tot, disculpes si trigo a contestar, però és que només em puc connectar als vespres i per tant és si em deixa la nena i últimament se li tapa molt el nas i es desperta constantment.

Doncs abans de llegir-vos, que ha estat ara :r) ahir a la tarda vam anar a preguntar en una botiga, ens van ensenyar diferents models d'aquest de la malla (bàsicament eren de la casa Jané) però amb opcions de més plegable, menys, extensible... però no la vam comprar per ara. Però crec que també és una inversió a llarg termini, perquè quan ja dormi en un llit gran necessitarà una barana d'aquestes no? :: cuqui ::

Ara vull mirar per internet altres cases quines baranes tenen i a veure si ens decidim.

Respecte lo que comenteu del sidecar :mumint: + :inthebed: ho trobo molt pràctic però a nivell logístic no podem, què hi farem!

Ja us informaré què farem al final. Potser mentre ho pensem la nena ja vol dormir al seu llitet a la seva habitació :r)
Imatge
Imatge
alegria
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. maig 15, 2009 2:07 pm

EntradaAutor: alegria » dv. maig 29, 2009 2:56 pm

veus? ja ho deia jo que s'havien de fer servir baranes per coallitar...
deu ni do el que estic aprenent per aquí!
ametista

EntradaAutor: ametista » dv. maig 29, 2009 6:33 pm

alegria només necessites baranes per fer collit si poses a la criatura en un dels costats del llit, o sigui entre tu i la nada :-) si està entre tu i la teva parella no cal perquè vosaltres ja feu de barana :ok:
alegria

EntradaAutor: alegria » dv. maig 29, 2009 6:54 pm

gràcies ametista.
però de tota manera no està de més tenir-ne, no? i si passa per sobre teu mentre dorms? ja sé que és difícil que no t'adonis però mai se sap... i si dones pit l'hauràs de posar a cada toma a una banda. O com ho feu?
ametista

EntradaAutor: ametista » dv. maig 29, 2009 7:52 pm

jo li dono pit sense canviar-lo de banda, es tracta d'inclinar-te prou per oferir-li el pit que et queda dalt, és díficil d'explicar però fàcil de fer :r) a base de pràctica ja vas trobant la postura! :ok:
sobre si passa damunt teu mentre dorms :-D :-D :-D t'asseguro que te n'adones!!!! però jo amb 15 mesos que té el peque mai m'he trobat que ho hagi intentat mentre dormim, quan estem desperts sí :-)(-: :-)(-:
pensa que el tens tant a prop que et sincronitzes perfectament amb ell i quan es desperta tu també et despertes, vaja, a nosaltres mai ens ha passat que ell s'hagi despertat i nosaltres dormint!
ah, i a més a més acabats de nèixer no es mouen ni un pèl! tal i com els deixes tu es desperten després :r) és quan ja tenen uns mesos que es comencen a moure i en sec et trobes un peu a la cara :-D :-D :-D per tant si et decidissis a fer collit no et faria falta barana (si la volguessis per estar tu tranquil·la) fins al cap d'un temps i potser llavors (potser) ja el voldries posar al seu llitet, o en sidecar, o a la seva habitació.........

està molt bé que ara t'informis tant com puguis i realment en aquest fòrum trobaràs moltíssima informació! :ok: :ok: :ok: però pensa que per més que ara et faci gràcia una cosa o pensis que faràs això o allò..quan neixi el teu nen LLAVORS decidiràs! (ho dic perquè jo no pensava pas fer collit, no perquè hi tingués res en contra sinó perquè no m'havia plantejat com dormiríem :r) i al final va sorgir de manera espontània perquè va ser el més còmode per tots tres)
buf, quin rotllo he deixat anar :r) per cert, benvinguda! ja anirem coincidint per aquí!
Avril
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. març 31, 2008 12:51 am

EntradaAutor: Avril » dc. juny 10, 2009 7:55 pm

Ostres ametista, ja ho probaré això de donar-li el pit sense haver de canviar la nena de costat. Ara mateix no sé si podré, però... et veig molt conveçuda així que ho probaré. Gràcies
Avril
Imatge[url=http://lilypie.com]
Imatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. juny 14, 2009 8:06 pm

ametista ha escrit:sònia_2 nosaltres fem com la Carla2006, tenim el bressol en sidecar, o sigui sense un dels laterals i enganxat al nostre llit, és com si el tingués al costat però ell té el seu espai i si fa algun sorollet jo només he d'estirar el braç i ja el toco....és una opció, a nosaltres ens va bé! :lleo:

Nosaltres exactament igual. I hi ha temporades en que només dorm en el nostre llit, i d'altres en què dorm més horetes seguides tranquilament en el "sidecar".
ImatgeImatgeImatge
alegria

EntradaAutor: alegria » dt. juny 23, 2009 2:27 pm

us ho explicaré d'aqui a tres mesos com ho fem!
de moment, moltes gràcies noies, pel munt d'informació que en trec de totes vosaltres!

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::