QUAN SURTEN LES DENTS: CRITS?

Els hàbits de dormir.
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

QUAN SURTEN LES DENTS: CRITS?

EntradaAutor: isa » dt. feb. 17, 2009 10:15 am

Bon dia Boniques,
a la Paola li ha sortit la primera dent fa una setmana...ja pensava que no li sortien! Els dos primers dies de l'aparició de la denteta, res, tot normal...però fa 5 dies que crida molt per les nits i es toca molt les galtes. Té un bon encostipat, i jo pensava que igual tenia otitis, però ahir vam anar al pediatra i ens va dir que les orelles les té bé, li va mirar la boqueta i va dir que els crits deuen venir del mal de la boca, que té unes quantes dents a punt de petar...Però a mi em semblen exagerats els crits que fa, em fa por que sigui una altra cosa que la molesta, es queda adormida i es desperta al cap de 3 o 4 minuts cridant com una boja! I així estem fins a les 2 o les 3...quan ja està feta pols. Durant el dia està molt intranquila, es queixa molt, només vol braços...
Us hi heu trobat? Creieu que pot ser per l'aparició de les dents?? Quina son que tinc, mare de déu!!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: QUAN SURTEN LES DENTS: CRITS?

EntradaAutor: lila » dt. feb. 17, 2009 10:23 am

Doncs a nosaltres també ens ho fa, sempre al voltant de quan li surt una dent (ja en té sis!), jo li noto perquè se li veu com una esquerdeta fosca a la geniva i quan té aquesta ratlleta segur que passa mala nit (bé, males nits, perquè la cosa dura ben bé una setmaneta...).

El que passa és que a la nostra nena cada sortida de dent li ha coincidit amb alguna malaltia (els mateixos dies o al cap de ben pocs): bronquitis, gastrointeritis, otitits, encostipat... De manera que al final ja no sabia si plorava del mal a les dents/genives o de la malaltia en sí...

Però crec que sí que pot ser que els crits siguin pel mal de dents, perquè diuen que fa un mal terrible i constant... per això hi ha pediatres que recomanen donar-los-hi una mica de Dalsy, per la inflamació i el dolor, però jo no sóc massa partidària de donar medicaments als nens... Nosaltres li donem Chamodent, que és homeopàtic, però em fa la sensació que no ens funciona massa. ?-)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. feb. 17, 2009 10:25 am

Al Roger també li passa..... la pediatra ens va recomanar per les nits que li donéssim dalsy, la veritat es que el pobre passava unes nits fatal, almenys ara dorm alguna horeta seguida, de totes maneres també ajuda molt el chumet, que ell no estava gaire acostumat a dur-lo, quan li surte no el deixa ni en pintura
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dt. feb. 17, 2009 5:50 pm

Apa!! Serà això el que li passa a la meva? Portem uns dies en que es desperta amb uns xiscles!!! I vora els 11 mesos encara no té cap denteta, però ja se li veu la geniva molt inflamada...
Aix!! Si ho hem de passar així per les 16 peces...!! :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. feb. 18, 2009 2:31 pm

No vull desanimar carme74, pero té la pinta de dents... nosaltres hem tingut la sort que cada cop han sortit de 2 en dos.... a veure si surten així i acabem amb la meitat de temps!!!! :plora:
formiga
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dv. set. 15, 2006 10:20 am
Ubicació: Terrassa, catalunya

EntradaAutor: formiga » dc. jul. 01, 2009 10:20 am

Nosaltres ens trobem amb la mateixa situació. Cap dent, molts crits. També m'han dit que pot ser que comenci a somniar per les nits...
Irina
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dg. jul. 05, 2009 11:21 pm

Ostres...fa uns dies que aixo li passa a la meva...pero nomes te poc mes de 3 mesos...es possible que siguin les dents, sent tan petita? normalment es a partir dels 6 mesos...o pot ser abans?
es que veig que els vostres son mes grans...
em pensava que eren malsons...

tambe fa unes setmanes que babeja moltissim i ho mossega tot, la seva ma, el xumet... s'agafa la roba, la manteta, tot el que pugui i cap a la boca...li he comprat una d'aquelles coses que es posa a la nevera i la va mossegant...

Quan els hi surt una dent (o dues, si van en parella...), quan de temps dura en passar-ho malament? aixo que anomeneu Dalsy, quin medcament es?paracetamol?

gracies
pitita
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dl. jul. 06, 2009 8:35 am

Ostres!!! A nosaltres també ens passa!!!! :-((

Ara li està sortint la segona dent, tot just! Se'n va a dormir molt bé, però cap a les 12 o quarts d'1 es desperta plorant... Ara que havíem aconseguit dormir toooota la nit, ja ens pensàvem que tornàvem enrera,... però veig que deu ser les dents...!
zz:-) ?-)

Així provarem amb el Dalsy... :mumint:

Gràcies noies!
I bon dilluns!! :dimoni:
Imatge

Imatge
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dc. jul. 08, 2009 10:01 am

I tant que poden ser les dents!!!

Nosaltres, fa dues setmanes vam acabar a urgències. La primera nit tota la nit a 39º i a les 6 del matí cap a urgències. NO li van trobar res, tot estava OK, i després de donar-li el Dalsy tot OK. Durant tot el dia estava tonteta i per la nit...... uns crits!!!!! pobreta. A les 5 del matí cap a urgències de nou, i tant bon punt vam arrivar, el pediatra de guardia ens va dir "mireu-li la boca...." tenia inflats fins i tot els llavis.... Això sí, amb el Dalsy, tot sol·lucionat.

Ahir, sant tornem-hi! Li vaig haber de donar dalsy de no, i aquesta nit, OK...

Així dons, tranquis, que és normal, i am el dalsy es sol·lucionat.
immi
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » ds. jul. 18, 2009 10:53 pm

Irina, pot ser perque la Yaiza ja li esta sortint una dent, li dono apiretal a la nit, la dormim a braços(nomes vol braós) i fa uns crids, ara he comprat collar de ambar, a veure com va...
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dj. nov. 26, 2009 8:46 am

Jo també crec que son les dents, osti tu si que s'ho passen malament. Avui ens em quedat a casa pq el Jan ha passat molt mala nit, cridant i plorant i amb febre. Pobrets! Kin patir.

Osti tu i kina impotencia pq no podem fer res. A ell per lo menys l'apiretal ni el dalsy no li solucionen res. Menys mal que akesta tarda tenim la revisió al pediatre i a veure si no es res més.
Imatge

Imatge
oriom
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 8:36 pm

EntradaAutor: oriom » ds. gen. 01, 2011 10:47 am

Bon dia,

primer de tot felicitat l'any 2011 a tothom!!!

Dins del mal em tranquil·litzo una mica... el Biel ahir va complir 7 mesos i portem una setmana amb mocs, tos, una mica de febre, pensava que mal d'orella o bronquitis o qui sap el què!! però els símptomes veig que són més o menys els que els vostres petits i petites tenen... a la nit es desperta sovint i durant el dia no és el mateix... no l'havia sentit quasi mai plorar o queixar-se és un nen molt tranquil, en aquest sentit, ja que és un nervi/neguit però, ja us dic, porta uns dies que només fa que voler estar als braços i queixant-se... em fa patir moltíssim... jo no li veig cap dent... li toco i ho noto dur però res més... tinc unes ganes de veure-li les dents....
La nit de cap d'any l'ha dormida tota!!! li vam donar una boleta de Chamomilla, homeopatia, no sé si ha estat això o que com que feia tantes hores que no dormia ho necessitava!

Gràcies per les vostres explicacions serveixen de molt!!!
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::