Temperatura habitació / casa
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Temperatura habitació / casa
Hola mamis!
M'agradaria saber a kina temperatura a d'estar l'habitació o la casa en general pq els nostres nens/nenes no tinguin ni fred ni calor. Es que a casa nostra és un duplex, petit, pero a la part de les habitacions més aviat fa fred, en canvi al menjador fa molta calor i clar la calefacció doncs tenint-la a 18 graus nosaltres en tenim prou, pero ara haurem de pensar per al més petit.
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muaks
M'agradaria saber a kina temperatura a d'estar l'habitació o la casa en general pq els nostres nens/nenes no tinguin ni fred ni calor. Es que a casa nostra és un duplex, petit, pero a la part de les habitacions més aviat fa fred, en canvi al menjador fa molta calor i clar la calefacció doncs tenint-la a 18 graus nosaltres en tenim prou, pero ara haurem de pensar per al més petit.
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Muaks
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: Temperatura habitació / casa
Nosaltres vam optar per canviar el termostat per un inhalambric, ens passava el mateix, al menjador ens fregiem pero les habitacions estaven fresquetes, quan va néixer el Roger, el termostat anva amb ell..... cap a l'habitació, cap al menjador, a la nostra habitació...... ara el tenim instalat a la seva habitació, la temperatura durant el dia es de com a màxim 22 º i per la nit 19-20º
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Doncs si noies quin dilema!!!! Perque a casa nostra tothom que bé diu que hi fa molta calor.
Nosaltres tenim una casa una mica gran i hi ha 5 termostats per diferents areas de la casa, doncs els que no m'enrecordo hi fot un fred de carallo, però normalment nosaltres tenim la casa a uns 21 graus, i a mi també m'està bé. Encara que a la nit, la posso a uns 20- 20,5 perque l'Oriol sempre està suat, A vosaltres també us passa que suen els nens per la nit!!!!!
Un petonarro a tothom!!!!!
Nosaltres tenim una casa una mica gran i hi ha 5 termostats per diferents areas de la casa, doncs els que no m'enrecordo hi fot un fred de carallo, però normalment nosaltres tenim la casa a uns 21 graus, i a mi també m'està bé. Encara que a la nit, la posso a uns 20- 20,5 perque l'Oriol sempre està suat, A vosaltres també us passa que suen els nens per la nit!!!!!
Un petonarro a tothom!!!!!
- noviachuky
Ostres noies es que nosaltres em de posar el termostat a 15 a la nit pq sino no podem dormir, i això que al llit només hi posem una manteta fina!
Al final haurem de dormir sense roba...
Al final haurem de dormir sense roba...
- Azzure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
Nosaltres tenim calefacció i la temperatura a casa la tenim al voltant dels 22º durant tot el dia. Nosaltres no hem notat que la nena sui durant la nit.
Ah ens varen regalar el Grobag Egg aquell que es posa d'un color segons la temperatura de l'habitació. Nosaltres normalment el tenim en color taronja, de vegades groc, però quasi sempre taronja... és que tenint-lo groc sembla que fa fresqueta...
Supòs que ja ho aniràs controlant tu, no et preocupis
Ah ens varen regalar el Grobag Egg aquell que es posa d'un color segons la temperatura de l'habitació. Nosaltres normalment el tenim en color taronja, de vegades groc, però quasi sempre taronja... és que tenint-lo groc sembla que fa fresqueta...
Supòs que ja ho aniràs controlant tu, no et preocupis
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
A nosaltres també ens van regalar l'ou aquest..... a l'estiu es agobiant... la veritat es que no tenim aire acondicionat, pero tampoc fa una calorassa!!!!! doncs sempre esta vermell, la veritat es que em vaig arribar a atabalar!!!!
Ostres, nosaltres també tenim aquest ou i sempre està entre taronja i vermell, però jo no trobo que faci calor...
Però jo no veig que el nen tingui calor, ni va suat... No sé què passarà a l'estiu... potser petarà??? 
Però jo no veig que el nen tingui calor, ni va suat... No sé què passarà a l'estiu... potser petarà??? 
- noviachuky
Ei noies tema de la temperatura controlat! Al principi de nèixer el Jan encara feia fresqueta i posavem el termostat a 19 o 20 depen del dia, també teniem un termostat en forma de floreta i marcava 20 o 21 o sigui que tot ok i ara ja sense calefacció i el jan dorm amb pijama de maniga curta pero un mica tapadet, com nosaltres mateixos.
Petons nines
Petons nines
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |