RUTINES EN UN BEBÉ DE 2 MESOS??
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
RUTINES EN UN BEBÉ DE 2 MESOS??
Hola, m'agradaria saber si és possible (i com) instaurar una rutina per ana a dormir a un bebé de 2 mesos. M'explico,la meva filla té 2 mesos i fem lactància materna a demanda. De moment ella encara no es salta cap presa, cada 3-4 hores demana teta, ja sigui de dia o de nit. Intentem fer el bany sempre cap a la mateixa hora, cap a les 20:30, així que lo idoni seria després de fer el bany fer una estona de tetilla i cap a dormir, però mai pren a la mateixa hora així que a lo millor després del bany encara li poden faltar 2 hores per tornar a mamar, així que no és possible fer-ho així. Com ho heu fet vosaltres????No sé si potser és massa aviat per instaurar rutines ni com ho he de fer.
gràcies
gràcies

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: RUTINES EN UN BEBÉ DE 2 MESOS??
Jo a la meva filla desde recen nascuda li vaig instaurar una hora d'anar a dormir sempre a la mateixa hora: a les 20h - 20:30h havia d'estar mamant o durmint.
El problema que tenia era que a les 7 sempre li tocava teta i com li dongués pues despres anavem malament. El que feia era donar-li només un pit al es 7 de la tarda llavor a les 7:30 la banyava (no tos els dies, només 2 cops per setmana, em van dir que la banyes nomes 2 cops pq sinó el greix li marxaria molt aviat) i a les 20 - 20:30 ja li donava els 2 pits i la posava a dormir...
El problema que tenia era que a les 7 sempre li tocava teta i com li dongués pues despres anavem malament. El que feia era donar-li només un pit al es 7 de la tarda llavor a les 7:30 la banyava (no tos els dies, només 2 cops per setmana, em van dir que la banyes nomes 2 cops pq sinó el greix li marxaria molt aviat) i a les 20 - 20:30 ja li donava els 2 pits i la posava a dormir...
Bombolla, a mi a l'hospital em van recalcar mooolt en marcar ja des de petit una rutina, i des de l'hospital ho vam fer així, i ara en dues setmanes que té cada dia que passa comença a ser com un rellotge, excepte el dia que tenim visites i es desmadra una mica. 
- Bombolla

- Contacta:
Però com ho feu?? El problema jo el tinc en que el pit de després del bany pot variar molt d'hora. El bany el fem sempre a les 20:30, i a vegades coincideix que a les 21h ja demana teta i llavors va perfecte, però si jus ha mamat a les 19:30 o les 20h, fins les 23 o 24h no demana. Així que no sé com ho he de fer. Com ho fas tu? Explica, explica! Què tal el teu Biel? I tu ja estàs bé del tot?Un petonàs guapa!

Jo feia anar el bany amb el pit, encara que el bany canviés d'hora. La rutina la fèiem (o fem) no amb l¡'hora exacta sinó amb el que fem: bany, massatges, menjar, dir bona nit i dormir. Veuràs que aviat les hores de menjar no et canviaran tant.
Segur que te'n surts.
Segur que te'n surts.
Jo crec que és una mica petita encara: nosaltres encara no en tenim cap de rutina fixa. Al matí es lleva entre les 8 i les 9 o sigui que la resta d'àpats els fem depenent de l'hora que s'hagi llevat. Tot i que des de que hem començat amb el menjar sòlid la cosa va més o menys igual cada dia. Però amb el dormir buuuuuf, això és can pixa rellisca: quan té son dorm i andando.
Nosaltres també fem una rutina no amb les hores, sinó amb les accions, tal com t'han comentat anteriorment: biberó,reposar 20 minutets assegut a l'hamaqueta, jugar, bany, massatge, biberó, bona nit, dormir. Al dormir a vegades se'ns fan les 21h i altres dies hi va a les 22h...tot depèn de l'hora a la que pren el primer biberó del matí (intento despeertar-lo a les 8h, però a vegades es desperta abans i li haig de donar el biberó abans), però sempre fem la mateixa rutina.
Bon dia,m´estreno en aquest forum,m´heu anant sol.lucionant molts i molts dubtes, pq soc novatilla i hi ha moltes coses que em penso que només em passen a mi pero veig que no... Us explico,la Jana té 7 setmanes i tot i que ens sentim molt afortunats per les nits (dorm ben bé sis hores seguides,tot i que durant el dia no dorm res si no és a sobre meu després de donar-li el pit), no s´adorm fins la una de la matinada. Ens agradaria que ho fés després del bany, cap a les 20.30, pero no hi ha manera...bé, cal dir que l´adormo en braços i no la deixo plorar gairebé,tampoc he provat de deixar-la al bressol i que plori fins que s´adormi... cosa que no penso fer.
Llavors... aconseguiré establir la famosa rutina? pq quan torni a treballar no es plan d´anar a dormir a les tantes cada nit...
Gràcies!!!
Llavors... aconseguiré establir la famosa rutina? pq quan torni a treballar no es plan d´anar a dormir a les tantes cada nit...
Gràcies!!!
- Bombolla

- Contacta:
Nosaltres seguim sense poder establir la rutina.La banyem cap a les 20-20:30, després fem una mica de teta però s'adorm, dura 10 minuts adormidan i després fins les 23:30 + o - no es torna a adormir, així que no ens en sortim i no sé com ho hem de fer i em dóna la sensació que l'estem cagant bastant pq no tenim ni idea de com fer-ho per establir la famosa rutina bany-teta-dormir.

Bombolla ha escrit: i em dóna la sensació que l'estem cagant bastant pq no tenim ni idea de com fer-ho per establir la famosa rutina bany-teta-dormir.
Bombolla, no diguis això!!! Nena la teva peque és molt petita encara, és normal que encara no estableixi un horari "decent" per anar a dormir a les nits...la meva feia el mateix que dius tu, i ara dorm súper bé toooota la nit, sense despertar-se ni una vegada. El meu consell és que vosaltres aneu seguint un horari igual cada dia, que podeu modificar segons veieu que li va millor, igual cal retrassar-lo una miqueta i així ella tindrà més son (no ho sé eh, és per dir un exemple!)... veuràs que amb el temps s'amotllarà a l'horari, als nens els agraden taaant les rutines, el que passa que tarden una mica en adaptar-se. Sort guapa!
avui el pediatre m'ha comentat que fins que no tenen 3-4 mesos a vegades és dificil que agafin la rutina, que hi ha nens que ho agafen enseguida, d'altre els hi costa. Que si els costa, que després del bany li fem el bibi, sense gaire soroll al voltant, res de tele, llum tenue i que parlem més bé fluixet, que potser de la nit al dia no ho associarà, però si ho fem de mica en mica ho anirà relacionant, i cap als 3-4 mesos farà el canvi 
- Bombolla

- Contacta:
Gràcies nenes!! Però és que tinc la sensació d'anar tant perduda!! (suposo que ja ho té això de ser primerenca).
El problema és que ja fem això de banyar-la, llavors jo me'n vaig amb ella a l'habitació que està mig a les fosques i li dono el pit, mama durant 10 minutets i es queda adormida, la poso a la seva cuna i al cap de 15 minuts es desperta amb 2 ulls com taronges... i aquí no hay tu tia perquè no vol dormir, i no s'adorm fins les 23-23:30h. A veure si a poc a poc va agafant les rutines...perquè de moment ens ha sortit juerguista!
Petonets
El problema és que ja fem això de banyar-la, llavors jo me'n vaig amb ella a l'habitació que està mig a les fosques i li dono el pit, mama durant 10 minutets i es queda adormida, la poso a la seva cuna i al cap de 15 minuts es desperta amb 2 ulls com taronges... i aquí no hay tu tia perquè no vol dormir, i no s'adorm fins les 23-23:30h. A veure si a poc a poc va agafant les rutines...perquè de moment ens ha sortit juerguista!
Petonets

- Bombolla

- Contacta:
Gràcies a totes pels ànaims i consells. Ahir vem tornar a fer el mateix i va anar una mica millor. A les 21h estavem fent teta a l'habitació, vem estar fins les 22h, va aguantar fins les 23h i després fins les 24h doncs molt espavilada i desperta i preparada per la juerga, es tronxaa de riure ella soleta! A veure si poc a poc anem millorant.
Un petonàs per totes!
Un petonàs per totes!

Ostres, Coral, això no és una nena, és una marmota!!! Quina sort! La Uxue el màxim que ha dormit seguit han estat avui, 4 hores. nosaltres encara estem en un plan anàrquic total, només la banyem 2 o 3 cops a la setmana tal i com ens van recomanar (això sí, sempre cap a la mateixa hora). El cas és que intento donar-li el pit cap allà a quarts de dotze o les dotze, per llavors posar-la a dormir i anar jo a dormir també, ja que és el tram més llarg que aguanta, fins les 3 o les 4.
Tampoc em preocupa massa encara, cap als tres mesos ja intentarem establir una rutina, ara només demanaria dormir una miqueeeeta més....

Tampoc em preocupa massa encara, cap als tres mesos ja intentarem establir una rutina, ara només demanaria dormir una miqueeeeta més....

- Bombolla

- Contacta:
Buenoooo, no ho vull dir molt fort, però fa prop de 2 setmanes que dorm des de les 22h fins les 2 o les 3 de la matinada. I la rutina cada vegada va més bé.Fem banyito i teta a l'habitació i quan s'acaba el pit es queda adormida ella soleta sense plorar ni res!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |