L'estiu

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

L'estiu

EntradaAutor: ametista » ds. juny 20, 2015 1:34 pm

ja tenim l'estiu aquí! :***: :***: :***:

aquí publicarem fotos representatives d'aquesta estació, la idea és que quan algú la vegi la primera informació que rebi sigui "és estiu" :***:

no es tracta de posar fotos de les vacances en general (en el sentit de paisatges, edificis...) sinó coses que només fem/tenim a l'estiu: platja, piscina, un vespre a la fresca.... i tot això a la vegada inclou moltes coses com ara sorra, mar, petxines, pales i galledes, pilotes, flotadors, para-sols, terrasses, gelats, refrescos, xancles, maletes, caravanes i tendes de campanya, càmpings.... el que se us acudeixi, sempre que sigui totalment significatiu d'estiu!

i no oblideu afegir la informació de la captura!

marca de la càmera, distància focal, ISO
mode de dispar, diafragma, velocitat d'obturació, exposició
balanç de blancs, mesura de la llum

(posarem ISO, exposició, balanç de blancs i mesura de la llum sempre i quan no siguin els que entendríem com a estàndards (100, correcta o sigui 0, automàtic i matricial) si són estàndards o automàtics no cal posar-ho perquè ja ho sobreentendrem :ok: :ok: )
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 26, 2015 2:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: L'estiu

EntradaAutor: shibi » dv. juny 26, 2015 2:41 pm

Una tarda d'estiu
Fitxers adjunts
DSC_0626.jpg
Nikon D3000 , 22mm
f/14, v 1/100s
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: L'estiu

EntradaAutor: ametista » dg. juny 28, 2015 4:39 pm

ooooooooooooooooooh!!! sempre m'han agradat les fotos on enganxes de ple les gotes d'aigua, esquitxades.... >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: L'estiu

EntradaAutor: ametista » dg. juny 28, 2015 4:47 pm

doncs aquí una foto estiuenca, ahir vam anar a la platja i amb el meu peque vam fer un exercici de composició galledil :content:

WP_009252.jpg


nokia lumia f 2.4, v 1/362

quan anem a la platja no prenc la reflex així que la foto és amb el mòbil :-:) (però no em queixo que almenys té algunes funcions que es poden manipular (ISO, control de l'exposició, mesura de la llum, balanç de blancs...))
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: L'estiu

EntradaAutor: shibi » dl. juny 29, 2015 8:52 am

Molt bona la composició jeje el teu peque és un artista >.-<:

Quin mòbil tens que et fa totes aquestes funcions??? és del mateix mòbil o és alguna aplicació???
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: L'estiu

EntradaAutor: ametista » dl. juny 29, 2015 10:22 am

és un Nokia Lumia i ho porta la mateixa càmera, quan vas a fer la foto al menú de configuració/ajustaments surten les diferents funcions.... ho acabo de mirar al de la meva mare (un samsung galaxy SII) i també ho té... la meva càmera compacta (que ara amb el mòbil està abandonada en un calaix) també tenia funcions similars, no pots manipular directament diafragma ni velocitat però almenys sí altres pàràmetres :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Fem Fotos!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::