CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
neustp
:: gosset
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dg. març 07, 2010 4:03 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neustp » dc. juny 08, 2011 9:06 pm

neuetes ha escrit:Per cert, algú sap com va el tema de l'adaptació al cine de "The Host"?? He estat buscant per internet i sembla que el tema encara està mooooolt verd... perquè no trobo res, només rumors.


En sèrio, faran la peli de The Host!?? Doncs no sé com s'ho faran, perquè és molt introspectiva... suposo que amb veus en off ?-)
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dc. juny 08, 2011 9:24 pm

Al 2009, només un any després de la sortida del llibre i en plena "efervecència" de la saga crepúscle, van anunciar que farien la peli de The host i que l'estrenarien al 2011, o sigui, JA!!.

Però de moment, el mes calent està a l'aigüera. Pel que he llegit per la red, s'ha fet el guió (la mateixa guionista de la saga crepúscle) i s'estan buscant productores. Però encara no sé si han començat a buscar els actors... :-:) Altres rumors diuen que fins que la saga crepúscle no estigui acabada (al 2012!!) no faran The host... ?-) però repeteixo que són tot rumors...

En quan a la introspecció dels personatges de The host... la saga crepúscle també és molt introspectiva, tot es veu des del punt de vista de la Bella, i a les pelis se l'han passat pel forro d'un lloc que jo me sé. Quan llegia The Host (i ja sabia que tenien intenció de fer la peli) intentava imagina'm com s'ho podrien muntar per ensenyar les dues personalitats de les protes, vaja que intentava pensar com un guionista de pelis. Jo m'imagino veus en off, no veig cap altra manera. Tinguem en compte que la Wanda no té aparença "física", només és un cuc platejat enganxat al clatell i, per tant, no pot "apareixer" un pla extracte on es vegi les dues personalitats plasmades amb dos personatges diferents de carn i ossos. Això si, l'actriu que agafin ha ser super expressiva! Perquè ja m'agradarà veure com la Wanda li fa un petó al Jared i a la vegada la Melanie li fum un cop de puny!!!!. :-D
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 16, 2011 6:30 pm

Que bo! Mesos després us escric per auto respondrem una pregunta...

La peli "The host" ja té data de estrena a EEUU, serà el 29 de març del 2013. Apa que no falta res!! De moment, hi ha molt poca cosa confirmada, només l'actriu que farà de Melanie/Wanda i és Saoirse Ronan. Personalment no la veig en aquest paper...

http://www.elmulticine.com/peliculas_li ... orden=4310

Que, com porteu l'espera a les pelis de la saga crepúscle??? Alguna idea de com sera el vestit de núvia de la Bella?? serà fidel al llibre??? que l'hagi dissenyat la Carolina Herrera us dona alguna pista?? I el naixement de la Renesmee... serà tant gore com el llibre o es tallaràn més???
bitxita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dl. juny 20, 2011 6:57 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: bitxita » dj. ago. 25, 2011 12:33 pm

Bon dia noies!

Jo també sóc fan de Crespúsculo, de fet els llibres que més em van agradar van ser el primer i el quart, així que tinc moltes ganes de veure la última pel·lícula! :-)

I no sabia que estaven fent la de The Host! :p-) encara que toca esperar una miqueta, jejeje
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 13, 2011 8:03 pm

Nenes, acabo de trobar això:

http://youtu.be/99qn1v_DCVs

No es veu gaire bé, però és una escena de la peli que correspon a la primera nit que passen junts la Bella i l'Edward a la Illa Esme... veureu que és molt fidel al llibre!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Es veu que van fer una gala de comics i van aprofitar per ensenyar dos clips de la peli, aquest i un altre... aquest: http://youtu.be/XjajxGDoLMA
Que correspon a la escena en que Jacob va a casa dels Cullen a veure que li passa a la Bella i quan ho sap va amb la manada de llops per explicar-los-hi... aquest no està subtitulat...
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 20, 2011 9:03 pm

Nenes...
Aqui teniu un altre trailer oficial!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

http://youtu.be/7ytYqPMDl8w
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » ds. oct. 08, 2011 12:03 am

Arggg que no ho havia vist!!!!!!!!!!!
Ja queda menys!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-)
Gràcies Neuetes >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » ds. oct. 08, 2011 12:11 am

Ja comencen a sonar les cancçons de la BSO ,
The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 [Deluxe Edition]

01 End Tapes - By The Joy Formidable
02 Love Will Take You - By Angus & Julia Stone
03 It Will Rain - By Bruno Mars
04 Turning Page - By Sleeping At Last
05 From Now On - By The Features
06 A Thousand Years - By Christina Perri
07 Neighbors - By Theophilus London
08 I Didn't Mean It - By The Belle Brigade
09 Sister Rosetta (2011 Version) - By Noisettes
10 Northern Lights - By Cider Sky
11 Flightless Bird, American Mouth (Wedding Version) - By Iron & Wine
12 Requiem On Water - By Imperial Mammoth
13 Cold - By Aqualung & Lucy Schwartz
14 Llovera - By Mia Maestro
15 Love Death Birth - By Carter Burwell
16 Like A Drug (Bonus Track) - By Hard-Fi
17 Turning Page (Instrumental) - By Sleeping At Last
18 Eclipse (All Yours) [Bonus Track] - By Kevin Teasley
19 It Will Rain - By Bruno Mars [Edit]

Ostres que la 11 la Wedding version és el ball de la pèrgola amb que acaba la 1º >.-<: >.-<:

A mi com m'agrada molt el Bruno Mars us poso la seva :ok: i com que no entenc molt l'anglès amb subtitols en castellà.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » ds. oct. 08, 2011 9:44 am

Merci, Bita. :ok:

Per cert, aquesta cançó del Bruno Mars s'ha fet expressament per la peli?? perquè la lletra s'hi adiu molt bè. >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: ninetapetita » dg. oct. 16, 2011 8:37 pm

Hello!!

algú sap quan sortiran a la venda les entrades pel dia de l'estrena?? es que dimarts faltarà només 1 mes!!!!!


Gràcies!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dt. oct. 18, 2011 12:07 am

Neuetes jo juraria que l'ha fet expresament per la saga.
Ninetapetita a partir del 24 d'octubre >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: ninetapetita » dt. oct. 18, 2011 6:13 am

Bita ha escrit:Ninetapetita a partir del 24 d'octubre >.-<: >.-<:



Moltes gràcies!! estaré enganxada a l'ordinador el dilluns a primera hora per comprar-les!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: ninetapetita » dt. oct. 25, 2011 3:09 pm

Entrades comprades pel dia de l'estrena!!!! Pel Servicaixa ja els podeu trobar!!

quins nervis.... :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()():::: :()()::::
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 25, 2011 3:14 pm

Ostres, sembla que vagi ser ahir que van dir quan l'estrenaven i guaita ja falta menys d'un mes!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: ninetapetita » dt. oct. 25, 2011 8:17 pm

neuetes ha escrit:Ostres, sembla que vagi ser ahir que van dir quan l'estrenaven i guaita ja falta menys d'un mes!!!!!!!!!!



ostres, ara que hi penso, hauré de remenar l'armari, que en menys d'un mes vaig de casament!! i és un casament de película!!! o-o:)
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 25, 2011 8:19 pm

ninetapetita ha escrit:
neuetes ha escrit:Ostres, sembla que vagi ser ahir que van dir quan l'estrenaven i guaita ja falta menys d'un mes!!!!!!!!!!



ostres, ara que hi penso, hauré de remenar l'armari, que en menys d'un mes vaig de casament!! i és un casament de película!!! o-o:)


:r) :r)
Que hi vas de part del nuvi o de la núvia??? :-D :-D

Jo espero veure un part super gore com el del llibre i si no és així, no penso veure la segona part. Paraula. ||*||
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dj. nov. 17, 2011 3:19 pm

Ieps que això ja està aquí!!!, ostres em veig anant-hi sola aquesta vegada :-D
Neuetes ja pareix en aquesta part? però clar seria lo lògic, sí sí ha de súper gore tipus Alien :-D
Eih jo tinc ganes de veure el careto del Charlie :-:) :-D
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dj. nov. 17, 2011 3:25 pm

Jo diria que si, que pareix. Ho prometo, si no pareix com el llibre, jo la segona part no la penso anar a veure.

Jo tinc el dilema de si anar-hi sola el dia de l'estrena o no anar-hi. No vull anar al dia de l'estrena perquè no vull repetir l'experiència amb eclipse, que si només veient el careto del Jacob ja cridaven com unes tontes... què farem quan hi haurà l'escena fent l'amor entre el Edward i la Bella?? pa morirse!!! però... per un altra part, EM MORO DE GANES DE VEURE-LA!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dv. nov. 18, 2011 3:03 pm

jo també tinc moltes ganes de veure-la, jo crec que quan més gran estic pitjor ;-)))
El Bitu encara em pregunta quin poder tindrà? ja li he dic que fins la propera no ho sabra :-D :-D :-D
Va que torno a posar un enllaç de les frikifans en dia d'estrena :-D :-D el video és repetit però em fa una gràcia veure'l :-D :-D
Minut 1:34 :-D :-D jo amb 15 anys també cridaria :-D :-D :-D

Eih si hi vas ja ens explicaras!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 18, 2011 3:24 pm

Encara m'ho estic pensant... però segur que cauré a la temptació... ;-)))

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::