Cincuenta sombras de Grey

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Ninetaa » dc. nov. 21, 2012 4:52 pm

Eo noies! a mi m'ha passat una mica com a la soleilua, tot i que sabia que tenia més erotisme pensaba que anaba d'un altre estil. Me'l vaig llegir en tres dies perque engancha, tota la part sexual está molt ben detallada i és molt realista, la manera d'escriure es bastant pobra però, sorprén perque per a ser una noia acabada de graduar en periodisme té molt poca facilitat de paraula jejeje :love: per altra banda, hagués estat interesant també que desenvolupes alguna trama paral·lela, jo em vaig passar el llibre esperant que passes algo, i per lo vist l'unic que havia de passar era :sex-|: trocotró. Pero bueno, com a llibre per despertar la líbido i la imaginació sexual está molt bé, i el personatge del Cristian Grey impresiona.
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
Ely85
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 10:01 am

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Ely85 » dc. des. 05, 2012 11:45 am

Es una passada la quantitat de gent que està amb aquest llibre !!!!! He alucinat !!!!!!
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Kamala » dv. des. 07, 2012 11:12 am

Ja m'he acabat el primer.... i bueno, doncs això per despertar la líbido... està prou bé! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: charito » ds. des. 15, 2012 9:09 pm

Doncs jo no m'he acabat ni el primer... soc una gran lectora de novel·la romàntica (i eròtica :love: ) i mai m'he deixat un llibre pendent, pero m'ha donat molt mal rotllo el Grey... ho sento pero com a heroi romàntic res de res, es possessiu, dominant, masclista, em provoca molt rebuig i no veig perque ella ha d'aguantar el que aguanta... per amor? Per reformar-lo? No vull desvetllar l'argument pero segur que sabeu de quines escenes parlo... :-((
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Kamala » dt. des. 18, 2012 4:20 pm

roser a. ha escrit:Doncs jo no m'he acabat ni el primer... soc una gran lectora de novel·la romàntica (i eròtica :love: ) i mai m'he deixat un llibre pendent, pero m'ha donat molt mal rotllo el Grey... ho sento pero com a heroi romàntic res de res, es possessiu, dominant, masclista, em provoca molt rebuig i no veig perque ella ha d'aguantar el que aguanta... per amor? Per reformar-lo? No vull desvetllar l'argument pero segur que sabeu de quines escenes parlo... :-((


Jo estic acabant ja el 3er... i bueno.... m'ha decebut bastant, com vaig dir... per despertar una mica la líbido... \o.o/ Si, Roser és tot això... i crec que més, però tot té el seu sentit en els llibres següents...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: charito » dt. des. 18, 2012 10:18 pm

Ai no se, hi ha molts romantics que aixequen la libido, i a mes rius i passes una bona estona, que per patir i mals rotllos ja estan les noticies, no?

Si us agrada la novel-la erotico-romàntica, us recomano Pecados, de Sharon Page xx:-D
Avatar de l’usuari
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Cler5 » dj. des. 20, 2012 7:08 pm

Noies, tot just he acabat el primer. I bé, distreu però no mata. No m'ha enganxat, me'l llegeixo més perquè tothom en parla que no perquè trobi que sigui bo.
Espero que el segon i el tercer estiguin millor. Jo també trobo a faltar alguna altra trama. I la protagonista fa una mica de ràbia, perquè va de culta i intel·ligent però després té unes reaccions de nena de 14 anys...
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: charito » dv. des. 21, 2012 9:38 pm

Argh a mi tambe em fa una mica de rabia, i perdoneu-me pero estem en confiança, una noia de 20 i pico que no nomes es verge si no que no s'ha tocat mai.... xxo.0.o au va.... :content:
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: bufiya » dg. des. 23, 2012 2:23 pm

Hola noies, doncs a mi m ha encantat la trilogia, es curiosa entretinguda i adictiva!!!!que fare jo sense el c grey?????
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Kamala » dj. des. 27, 2012 8:13 am

roser a. ha escrit:Argh a mi tambe em fa una mica de rabia, i perdoneu-me pero estem en confiança, una noia de 20 i pico que no nomes es verge si no que no s'ha tocat mai.... xxo.0.o au va.... :content:



neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Jo el que si que veig son moltes semblances amb Crepuscle.
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Bita » dj. des. 27, 2012 11:31 am

Inicialment va ser un fanfic (histories paraleles a una història creada per seguidors) de crepuscle, l'escriptora explicava que es va inspirar amb en edward per crear el personatgeEn Cristian, d'aquí que diguin que serà ell que farà el paper a la pel.licula.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: charito » dj. des. 27, 2012 8:28 pm

Si es cert aixo de Crepuscle, aquesta critica ho explica, es molt divertida pero demolidora jajaja xx:-D
http://www.romanticasalhorizonte.es/criticas/item/cincuenta-sombras-de-grey-3.html
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: nunus » dg. gen. 06, 2013 7:22 pm

Doncs estic ben intrigada.... :) Avui me l'han portat els Reis i ja tinc ganes de començar-lo. Segur que m'agradarà, perquè des que va néixer el Marc amb prou feines he tingut temps de llegir alguna cosa...

Me l'han portat en anglès, o sigui que m'estalviare les cursilades de la traducció. A veure com parla el tal Grey en anglès.... :)

Ja us diré què m'ha semblat!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: aixamb » dc. gen. 23, 2013 9:48 am

Aquí una altra que els 3 llibres li han durat menys d'una setmana i mitja!!! (he de dir que tinc més de dues hores diaries de transport públic)
Me'ls he llegit d'una tirada perquè m'han enganxat moltíssim, tot i que reconec que literàriament parlant són molt fluixos!
Ara trobaré a faltar el Sr. Christian Grey (jo també me l'imagino tipus Matt Bomer, per déu, que guapo que és aquest home!!!).
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
noyja
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dt. gen. 01, 2013 5:25 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: noyja » dv. feb. 01, 2013 2:56 pm

Jo el primer me'l vaig llegir en molt poc temps. El segon m'està costant una mica més perque en cada trama, pinxito que li fot! ha sigut un boom, tot a dir. Ara diuen de fer la peli i clar....jo anirè a veure-la però no se amb qui perque el meu costillo em sembla a mi que dira que nanai, jeje
Imatge
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Lau » dc. feb. 20, 2013 5:29 pm

roser a. ha escrit:Doncs jo no m'he acabat ni el primer... soc una gran lectora de novel·la romàntica (i eròtica :love: ) i mai m'he deixat un llibre pendent, pero m'ha donat molt mal rotllo el Grey... ho sento pero com a heroi romàntic res de res, es possessiu, dominant, masclista, em provoca molt rebuig i no veig perque ella ha d'aguantar el que aguanta... per amor? Per reformar-lo? No vull desvetllar l'argument pero segur que sabeu de quines escenes parlo... :-((


Totalment d'acord.

Només sento de dones que diuen que voldrien un grey a la seva vida i sincerament... jo flipo. Potser al segón o al tercer canvia, però com que no me'ls penso llegir.... doncs no ho sabré.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: charito » dc. feb. 20, 2013 8:15 pm

Lau ha escrit:Només sento de dones que diuen que voldrien un grey a la seva vida i sincerament... jo flipo.


Si!!!!! Jo penso igual pero ja no dic res perque em miren raro, jajaja :-D
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Bita » dj. feb. 21, 2013 10:41 am

He trobat l'alter ego d'en Grey :-D :-D :-D :-D en Gregorio
A l'Amazon el venen i l'autor diu que és el VAzquez Montalban, no se si Rossella Calabro és un pseudonim d'ell :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: Lluma » dv. feb. 22, 2013 9:33 am

Hola noies!

Vist els comentaris que heu fet en aquest post, us animo a llegir aquest article!

http://www.creixemjunts.cat/blocs/amb-a ... 50-ombres/
Imatge
Avatar de l’usuari
pitiflauti
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. feb. 19, 2013 10:03 am

Re: Cincuenta sombras de Grey

EntradaAutor: pitiflauti » dv. feb. 22, 2013 10:17 am

Ostres!! em pensava que jo era rara!!! només feia que sentir a parlar d'aquesta trilogia fins que he llegit el primer i sincerament, no em moriré per llegir els altres! si cauen a les meves mans bé, sino, també!!
Vaig intentar reservar-lo a les biblioteques i vaig flipar molt, vint i pico reserves!!!!!
Realment a tothom li agrada tant o la gent segueix "les modes"??
que voleu que us digui....a mi un tiu que em fa signar un contracte d'aquelles característiques... ni em posa ni res....
conec noies que m'han dit que la seva relació sexual ha millorat molt gràcies a aquests llibres???? de veritat????? ara si que vaig flipar!!!!
igual la meva relació sexual és mooooooolt bona! jajajajaj :b-))) :b-)))
reconec que si, que "les trobades sexuals" estant bastant explícites i si, si el llegeixes abans d'apagar el llum, segurament el teu home es posarà content, però d'aquí a anomenar-lo "fenòmen literari"....
i vosaltres un enamorarieu d'un tiu així?? vale, que mai es pot dir... però el comportament que té ella... si us plau, que sembla que perdi "l'oremus" quan és amb ell...
en fi....
per cert, Lluma, està molt bé el link!!

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::