Los juegos del hambre

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Los juegos del hambre

EntradaAutor: Alehop » dj. oct. 18, 2012 3:44 pm

Hola noies,

Estic en fase de readaptació a la meva vida "post-cincuenta-sombras-de-grey"...jajajaja..

El cas és que vaig veure la peli de Los juegos del hambre i em va encantar, no sabia que era una trilogia de llibres...i vaig pensar que si m'havia agradat tant la peli, segurament el llibre m'agradés més...trobo que hi ha molts detalls a la peli que no queden ben explicats o que es passa ràpidament pel damunt...i que segurament el llibre fa més entenedores moltes coses que a la peli no els donen importància...

Me´l recomaneu? Us els heu llegit tots tres?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: Aquitania » dj. oct. 18, 2012 3:52 pm

Hola!

si t'agrada aquest tipus de lectura de fantasia i ciència ficció, et recomano "El joc d'Ender" de Orson Scott Card, del qual "Los Juegos del hambre" n'ha begut bastant... també és una saga, i enganxa bastant! :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: LyD » dj. oct. 18, 2012 4:01 pm

Totalment d'acord amb Aquitania. "El juego de Ender" són paraules majors, un imprescindible. Encara que les continuacions per mi baixen considerablement de nivell.

Sobre la saga en qüestió, la veritat que entreté i és llegeix ràpid. No crec que sigui un imprescindible però com lectura "per passar la estona" la recomano. L'últim he trobat molta gent que no li ha agradat però a personalment a mi el final m'ha encantat.
Avatar de l’usuari
mei80
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. jul. 04, 2012 3:18 pm

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: mei80 » dj. oct. 18, 2012 4:28 pm

Jo em vaig llegir els 3 llibres de "Els jocs de la fam" en 15 dies! Engantxa moltíssim! Aquest altre que dieu no l'he llegit.
Un cop llegit vaig veure la pel·lícula i hi ha molts detalls que no s'expliquen i que fan que la versió de la història sigui una mica diferent... A veure si t'agrada! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Penny
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: Penny » dj. oct. 18, 2012 7:02 pm

Jo també vaig llegir els 3 llibres del tiron neujor:-)
la veritat és que la pel·li em va decebre molt, en comparació amb els llibres...
Imatge
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: sagmai » dj. oct. 18, 2012 7:09 pm

Dels 'juegos' està molt bé el primer, el segon i el tercer decauen bastant. Potser diria que el tercer és millor que el segon. No vull explicar res, però diguem que el segon és més romanticón...
Eljoc d'ender és molt bo, però té com un altre ritme... És molt diferent, és més de ciència ficció.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: charito » dj. oct. 18, 2012 7:59 pm

Ei prenc nota, vaig escassa de lectura i tenen molt bona pinta! Vaig veure la peli de Los juegos del hambre i esta força be.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: Takita » dv. oct. 19, 2012 8:02 am

Just fa un parell de dies que vaig encetar el primer i, de moment, m'està agradant força :ok: .
Avatar de l’usuari
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: Aquitania » dv. oct. 19, 2012 8:16 am

LyD ha escrit:Totalment d'acord amb Aquitania. "El juego de Ender" són paraules majors, un imprescindible. Encara que les continuacions per mi baixen considerablement de nivell.



Tens raó! El primer és el millor de tots!!!
Imatge

Imatge
India
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 4:55 pm
Contacta:

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: India » dv. oct. 19, 2012 8:28 am

Jo us recomano El nombre del viento. És una trilogia que, de moment, només té 2 llibres publicats (això és una mica pal pq has d'esperar fins que treguin el 3r per saber com acaba, i a mi se m'acaben oblidant les coses). Però és genial!! El 2n llibre es diu El temor de un hombre sabio. De veritat que em van encantar.
I també, per suposat, Juego de tronos. Jo ja fa temps que els vaig llegir i la sèrie em va decebre, però es pot veure. Aquest any han tret el 5è llibre i falten encara 1 ó 2.
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: nessy » dv. oct. 19, 2012 9:05 am

Sóc una fan D'El Joc d'Ender des que el vaig llegir amb 14 anys (era de mon pare) i des de llavors l'ehe llegit varies vegades, les continuacions vaig intentar-ho però em van decebre tant les primers 50 pàgines que ho vaig deixar estar, quedan't-me sempre amb el primer.

El nombre del viento és genial, té ritme, encant i aconsegueis atrapar-te, però (com molts cops em passa) amb El temor de un hombre sabio em va costar enganxar-mi, ara, un cop fet ... adicte fins al final :ok:

Ara estic amb Els jocs de la fam, lectura lleugera que m'ha enganxat completament, ja tinc les continuacions, a verre com va. És que a mi em va encantar la peli (tinc un punt infantil-preadolecent que no consegueixo treure'm de sobre :love: )
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: mireiafor » dv. oct. 19, 2012 1:29 pm

He llegit tots els que proposeu excepte el del nombre del viento, i tots molt bé :ok:

Us afegeixo un altre Ready Player One, però conté moltes referències a pel.lis, jocs, música, comics, manga, etc. o sigui que s'ha de ser una mica friki heheheheh....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: Takita » dg. oct. 28, 2012 8:40 am

M'apunto "El nombre del viento". De moment, el primer de "Els jocs de la fam" m'està enganxant moooolt! :ok:
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Los juegos del hambre

EntradaAutor: charito » dt. març 12, 2013 8:19 pm

He llegit els Jocs de la Fam (havia vist la peli) i El Juego de Ender gracies a les vostres recomanacions, m'esta encantant gracies!!!!

Per cert tots dos els trobo super xulos per llegir quan ets adolescent! :ok:

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::