Què llegiu?

Recomanacions, crítiques..
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Què llegiu?

EntradaAutor: SiriLaia » dl. març 09, 2015 12:27 pm

Quin llibre esteu llegint actualment?

A mi m'agrada força la novel·la negra i al final he caigut amb Crímenes exquisitos, de Vicente Garrido i Nieves Abarca. No m'acaba de fer el pes, carregat de tòpics i sense atmosfera, però vaig fent a veure si millora.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Mireia80 » dl. març 09, 2015 1:42 pm

Hola! Jo estic ara mateix enganxada a El silencio del bosque, de Tana French. És tb novel.la negra i de moment m'està agradant molt!!
núvol
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dj. març 04, 2010 8:20 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: núvol » dl. març 09, 2015 5:14 pm

Jo acabo de llegir "El Jardín Olvidado" de Kate Morton i m'ha agradat.
Avatar de l’usuari
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: xirimoia » dl. març 09, 2015 7:52 pm

Jo també els he llegit, aquests! neu:-D

Ara m'han recomanat un llibre que es diu "La veritat sobre el cas de Harry Quebert", diuen que està molt bé. Quan el pugui agafar de la biblioteca m'hi poso!
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Mireia80 » dt. març 10, 2015 9:01 am

Jo el de "La veritat sobre el cas de Harry Quebert" el vaig llegir a l'estiu i em va agradar força, molt recomenable!
També està bé "Ultima noche en Tremore Beach", de Mikel Santiago. Jo tot el que sigui investigacions, policies, etc m'ho empasso!

I per acabar Almudena Grandes, que per mi sempre és un valor segur!
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: SiriLaia » dt. març 10, 2015 10:13 am

Que bé, ja tinc un parell de llibres per fullejar a veure què tal neu:-D neu:-D

El Harry Quebert molt bé, entretingut. El de Tremore Beach diuen que se li assembla molt, no Mireia80? El tinc a la llista de pendents (una llista molt llarga neujor:-) neujor:-) )
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Mireia80 » dt. març 10, 2015 10:45 am

Són del mateix estil, sí! Enganxen molt.
I per cert, per si no el coneixeu, la sèrie de llibres que em va agradar molt, també de policies, són els llibres del Lorenzo Silva. N'hi ha alguns millor que d'altres, però en conjunt estan bé, sempre la mateixa parella de guàrdies civils (sí, són de la guàrdia civil, però molen!) i entretenen molt. D'un d'ells van fer la peli, El alquimista impaciente.

Ja diras algun de la teva llista de pendent, que quan m'acabi aquest que m'estic llegint en necessitaré!!
SiriLaia
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dt. març 03, 2015 12:10 pm

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: SiriLaia » dt. març 10, 2015 12:08 pm

Jo sí els conec Mireia80! En Bevilacqua i la Chamorro! neu:-D neu:-D neu:-D Em vaig llegir els 7 en dos o tres mesos, son lleugers i molt entretinguts. Alguns millor que altres, però en general bé. Sobretot mola el carisma d'en Bevilacqua, tot un personatge.

Uf, de pendents en tinc un munt!! Però mira, una recomanació: abans d'agafar el que estic llegint em vaig llegir Lobos i La hipotesis del mal, tots dos de Donato Carrisi i amb una protagonista, la Mila Vasquez. Típica novel·la negra d'assassí en sèrie psicòpata, però un pèl més original. Acció, molts girs, moltes sorpreses... d'aquests que et mantenen enganxada, per això vaig llegir un rera l'altra (obligat seguir l'ordre!).
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Mireia80 » dt. març 10, 2015 2:20 pm

Me'ls apunto, gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Cati2
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dg. març 18, 2012 2:35 pm

CÓMETE A UN IRLANDÉS

EntradaAutor: Cati2 » dt. juny 02, 2015 10:31 am

Hola!
Fa dos dies em van recomanar la novel·la CÓMETE A UN IRLANDÉS, d'Eva Baltasar. Ja coneixia l'autora, però em pensava que només escrivia poesia. Només està a Amazon, en Kindle, i a 0'99€!!! Però hi ha una app al mateix lloc weg per llegir-la a tablet o ordinador. La veritat és que hi estic completament enganxada. És un totxo, com a mi m'agraden, i va d'una granjera que coneix a unes dones que tenen un club que es diu com el títol del llibre. És divertidíssima i el millor és que per ser d'aquest gènere (lleuger, fresc) té molta profunditat psicològica i està molt ben escrita. L'escena del súper no té preu!!!!!!
Animeu-vos, que ja està entre els més venuts d'Amazon i segurament pujarà de preu aviat!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Beikost » dt. juny 20, 2017 9:44 am

Per recomanació d'un amic, estic a punt d'acabar Cuentos de los Viudos Negros, d'Asimov. Un excelent recull de petites històries de misteri, les primeres més senzilletes però mica en mica les anà perfeccionant i les últimes són una delícia. (Hi ajuda que la localització i els personatges siguin sempre els mateixos, s'estableix una relació amb el lector que dona força joc.)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: airuni » dt. juny 20, 2017 1:57 pm

M'apunto el de cuentos de los viudos negros.
Ara no tinc cap, he acabat de llegir el silencio de la ciudad blanca y los ritos del agua i estic esperant el tercer m'han agradat molt.
Aquest any en porto uns quants també em van agradar molt el desorden que dejas i el de la dolores redondo todo esto te dare.
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Anna Maria » dg. nov. 12, 2017 9:52 pm

Hola!
No havia vist aquest fil fins ara, que estava trastejant noves entrades!
A veure, m'apunto el "cómete a un irlandés", y "los cuentos de las vuidas negras" d'Asimov.
Si us agrada la novel·la negra, a mi m'encanta la saga del Comissario Ricciardi de Maurizio de Ricciardi, que comença amb "l'hivern del comissario Ricciardi", després hi ha la primavera, l'estiu, la tardor, i per últim el Nadal.
Per cert, que és "la febre Hyggae"?
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Nusol » dc. gen. 31, 2018 9:09 am

Hola!
M'apunto la saga del Comissario Ricciardi. També tinc a la llista el silencio de la ciudad blanca y los ritos del agua, però estic esperant el tercer per llegir-los seguits, que sinó se'm pot oblidar la història.
Jo us recomano la trilogia de Bill Hodges de Stephen King, són novel·les policíaques, a mi m'han agradat molt.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Takita » dc. nov. 21, 2018 12:13 pm

Hola!!
Feia mooolt que no entrava al SP!
L'últim llibre que m'he llegit és "La Isla de las últimas voces" de Mikel Santiago, que m'ha agradat, i ara estic amb "Los Señores del Tiempo", el tercer de la Trilogía de la Ciudad Blanca de Eva Gª Sáenz de Uturri que, com els altres, m'està agradant molt.
I, a l'espera, tinc "El bosque sabe tu nombre" d'Alaitz Leceaga, que m'han recomenat molt. Ja us diré!

Què esteu llegint vosaltres?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: ametista » ds. nov. 24, 2018 5:55 pm

Takita ha escrit:i ara estic amb "Los Señores del Tiempo", el tercer de la Trilogía de la Ciudad Blanca de Eva Gª Sáenz de Uturri

ostres jo aquesta trilogia la tinc a pendents, a tothom li agrada molt oi? a veure quan trobo el moment de posar-m'hi! mira si tinc llibres acumulats que ara mateix estic llegint "El símbol perdut" perquè he vist que ja ha sortit el cinquè llibre de la saga del Robert Langdon ("Origen") i encara no m'havia llegit ni aquest ni "Inferno"! :-:)

Takita estàs a Goodreads? algunes ens seguim per allà i així anem veient què llegim i ens recomanem lectures! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Takita » dg. nov. 25, 2018 6:48 pm

ametista ha escrit:Takita estàs a Goodreads? algunes ens seguim per allà i així anem veient què llegim i ens recomanem lectures! :ok:


Hola Amestista!! No n'havia sentit a parlar de Goodreads... he vist que n'hi ha en espanyol i en català, en quin esteu?

A mi també se m'acumulen lectures... tinc una llista tan llarga de recomanacions, que no dono a l'abast!

Ja he començat "El Bosque sabe tu nombre" i m'encanta!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: ametista » dg. nov. 25, 2018 6:58 pm

Takita ha escrit:No n'havia sentit a parlar de Goodreads... he vist que n'hi ha en espanyol i en català, en quin esteu?

tot és el mateix! http://www.goodreads.com/
t'apuntaràs? >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Què llegiu?

EntradaAutor: Takita » dv. des. 07, 2018 6:54 pm

Doncs ja m'he llegit "El bosque sabe tu nombre" d'Alaitz Leceaga i m'ha encantat!! Us el recomano :ok:

Ara he començat "La Química" de Stephenie Meyer, ja us diré què tal.

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::