Llibres electrònics

e-readers, e-books, webs..
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Llibres electrònics

EntradaAutor: xinxeta » dv. ago. 21, 2015 4:20 pm

Hola noies, recupero el post a veurr si em podeu resoldre alguns dubtes

Fa temps que llegeixo al movil, em va molt bé però m'agradaria tenir un llibre electrònic.. nose si per on començar... abans em descarregava llibres de les pàgines que posava més amunt pero van deixar de funcionar. Ara he trobat un pàgina que els puc descarregar des de l'ordinador i passar-los al movil en format epub. El meu dubte és si amb un electrònic puc fer el mateix? Endollar-ho a l'ordinador i passar-los?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Llibres electrònics

EntradaAutor: ametista » dt. ago. 25, 2015 11:03 am

hola xinxeta!

doncs no sé si tots els llibres electrònics funcionen igual però en principi sí que es pot :ok:
jo tinc un kindle i els puc passar amb el cable usb, el que passa és que el kindle no llegeix epub i abans els he de convertir amb el calibre...

jo també he hagut de canviar de pàgina perquè la que feia servir ja no funciona, és llàstima perquè els llibres estaven en format mobi que el kindle sí que llegeix i així m'estalviava un pas.... ara de moment he trobat aquesta https://www.epublibre.org/catalogo/index tu quina fas servir?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Náyade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1169
Membre des de: dc. jul. 30, 2014 11:17 am

Re: Llibres electrònics

EntradaAutor: Náyade » dt. ago. 25, 2015 1:29 pm

Hola! Aqui una altra lectora.

Jo tinc un Kindle i em va fantàstic. És el segon que tinc i mai he tingut cap problema.

Em descarrego els llibres de Espaebook i Epublibre, i els he de transformar a .mobi amb el Calibre. També hi ha un programa que es diu Send to Kindle que serveix per enviar els llibres de forma inalàmbrica, jo sempre ho faig així.

Per mi, de llegir amb el mòbil a llegir amb un ebook és tot un canvi en positiu! Va genial.

Petons
Imatge Imatge
Reme
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 11:24 pm

Re: Llibres electrònics

EntradaAutor: Reme » dv. set. 11, 2015 1:42 pm

Hola,
AProfito el fil per preguntar si és fàcil trobar llibres de criança respectuosa, psicologia, creixement personal,... en aquest format. Gràcies!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Llibres electrònics

EntradaAutor: ada_bcn » dl. oct. 12, 2015 12:26 pm

A Amazon pots trovar gairebé tot en format electrónic... no et sabría dir massa sobre aquesta temática pq justament no és le que em baixa al kindle però baja, segur que si
abelvi59
Entrades: 1
Membre des de: dg. des. 18, 2016 1:46 pm

Re: Llibres electrònics

EntradaAutor: abelvi59 » dg. des. 18, 2016 1:49 pm

Torna a “Llibres electrònics”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::