eBiblio

e-readers, e-books, webs..
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

eBiblio

EntradaAutor: ametista » dg. juny 19, 2016 4:12 pm

hola! us poso info sobre el préstec de llibres electrònics de la xarxa de biblioteques públiques de Catalunya:

Què és eBiblio Catalunya?

eBiblio Catalunya és un servei del Sistema de Lectura Pública de Catalunya que fa possible el préstec de continguts digitals a tots els usuaris amb carnet de les biblioteques públiques catalanes. Es pot accedir a aquests continguts a través de diferents dispositius: ordinadors personals, lectors de llibres electrònics, tauletes o telèfons intel·ligents.

El servei l'ha promogut el Ministeri d'Educació, Cultura i Esport amb la col·laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona.

El servei està disponible a l’adreça http://catalunya.ebiblio.cat. També s’hi pot accedir descarregant l’aplicació eBiblio disponible per iOS i Android.


jo no m'hi he ficat fins fa poc i ha sigut tot un descobriment, hi ha molts llibres, revistes... i si el que t'interessa no està disponible pots fer una reserva i reps un e-mail quan ja ho està :ok:

no hi ha toooots els llibres però el catàleg és força extens, espero que us sigui útil!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: eBiblio

EntradaAutor: lila » dg. juny 19, 2016 10:05 pm

Molt interessant! No ho coneixia...

Moltes gràcies per compartir-ho!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: eBiblio

EntradaAutor: capseta » dl. juny 20, 2016 8:42 pm

A mi no hi ha manera que em funcioni. M'he inscrit a la web de biblioteques públiques però res de res.
A vosaltres tot bé? Us heu inscrit online o vau demanar la comtrasenya a la biblioteca?
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: eBiblio

EntradaAutor: ametista » dt. juny 21, 2016 2:49 pm

hola capseta! jo vaig fer servir el número del carnet de la biblioteca i la contrasenya que ja tenia (la que et poses quan entres per primer cop a la web de la xarxa de biblioteques suposo que és el que dius tu que t'has inscrit, no?
doncs no sé què et deu fallar, ho has tornat a provar?
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Nusol
:: rateta
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

Re: eBiblio

EntradaAutor: Nusol » dj. juny 23, 2016 10:19 am

Que interessant! Jo tampoc ho coneixia. Aniré a la biblio a demanar la contrasenya i ho provaré!
Algú ho ha provat amb un Kindle? Funciona bé?
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: eBiblio

EntradaAutor: ametista » dj. juny 23, 2016 2:36 pm

jo me l'anava a posar al kindle però crec que no és compatible... almenys no directament, penso que s'ha d'instal·lar l'Adobe Digital Editions i no sé ben bé què més... no ho vaig investigar més perquè em vaig instal·lar l'aplicació a la tablet i com que allí em funciona ja no li he donat més tombs :-:)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
silviette
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 8:13 am

Re: eBiblio

EntradaAutor: silviette » dg. ago. 21, 2016 10:35 pm

Jo ho he estat provant amb el kindle i no m'he aclarit... Amb el navegador del kindle entro a la web d'ebiblio, busco el llibre i quan li dono a visualitzar se'm penja i torno al inici, i el llibre no el trobo per enlloc...
Si algú ha pogut que ens expliqui com s'ho ha fet...

PD: Moltes gràcies per la info ametista! Ets un :***:
Imatge
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: eBiblio

EntradaAutor: emfer » dv. des. 16, 2016 3:09 pm

Hola boniques!

quina gràcia trobar un post sobre l'eBiblio!
jo sóc bibliotecària en una biblioteca pública, així que si teniu algun dubte us puc (intentar) ajudar, tot i que aquesta plataforma no la gestionem des de les biblioteques, clar!

per poder accedir-hi necessiteu tenir informat al vostre registre d'usuari un correu electrònic i en el cas de ser de la Xarxa de Lectura Pública de Cat (Girona, Tarragona i Lleida) us identifiqueu amb el carnet de la biblioteca i la contrassenya d'Argus.

No sé si us sona a xino o què, però si teniu algun dubte concret contesteu-me i us ajudo encantada, d'acord? :ok:
emfer
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dc. des. 09, 2015 4:28 pm
Ubicació: Lleida

Re: eBiblio

EntradaAutor: emfer » dv. des. 16, 2016 3:10 pm

silviette ha escrit:Jo ho he estat provant amb el kindle i no m'he aclarit... Amb el navegador del kindle entro a la web d'ebiblio, busco el llibre i quan li dono a visualitzar se'm penja i torno al inici, i el llibre no el trobo per enlloc...
Si algú ha pogut que ens expliqui com s'ho ha fet...

PD: Moltes gràcies per la info ametista! Ets un :***:


Desgraciadament el kindle no és compatible amb aquesta plataforma, perquè és l'únic ebook que va per lliure i of course, és el que tinc jo també (i n'estic encantada, eh) :-o00m :-o00m

Torna a “Llibres electrònics”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::