lactancia materna prolongada

Teòricament poden menjar de tot.

claesz
Entrades: 4
Membre des de: dv. març 16, 2012 5:02 pm

Re: lactancia materna prolongada

EntradaAutor: claesz » dt. març 20, 2012 5:12 pm

Hola,
A mi em va passar fa un mes i mig. El meu nen d'1 any va tenir un virus gàstric i va estar un parell de dies alimentant-se quasi exclusivament de la meva llet. Suposo que el pobre deuria de tenir gana i al mamar m'apretava les dents més del normal. No vaig arribar a tenir ferida però les marques de les dues dentetes es notaven perfectament i el dolor va anar "in crescendo" fins ser insoportable.

El que vaig fer és canviar de postura. M'explico: en comptes de la postura tradicional (el seu cap cap a la banda exterior i els peus cap el centre), ho vam fer a l'inrevés; és a dir, els peus cap a fora i el cap cap a dins. Es millor fer-ho en un sofà o similar de manera la mare i el nadó poden seure amb comoditat. El nadó es tira cap enrere i apa... En fi, no se i la descripció de la postura és prou gràfica... en tot cas l'important aquí és canviar de posició perque les dents no incideixin en el mateix punt. El meu nen va rondinar una mica però ho va acceptar, i al cap de tres o qautre dies ja es va solucionar el problema.
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dv. març 23, 2012 2:52 pm

Hola....
crec que podem donar per acabada la nostra lactancia. Han estat 30 mesos super intensos, convençuts, gaudint-los. Però poc a poc la cosa s'ha anat refredant... i jo no hi he posat pas pegues, perquè en els darrers mesos em molestava bastant. Em sabia greu parar de cop l'alletament, perquè pensava que el petit no tenia cap culpa de l'embaràs, ni de la nova situació. Però al fer-ho progressiu, s'ho ha pres molt bé. I sento que jo també (perquè, sent sincera, em feia por)
M'hagués agradat fer tàndem, però vaja, que poder-li dedicar tot el pit al petit, també m'agradarà.
Imatge

Imatge
Lluna_petita
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dv. ago. 12, 2011 9:00 pm

EntradaAutor: Lluna_petita » dv. març 23, 2012 5:58 pm

Ostres nius, moltes felicitats per aquesta lactància tant intensa que deus haver viscut. Ara estava llegit el teu missatge anterior que deies que des del teu embaràs la sensibilitat se't havia multiplicat moltíssim. Jo acabo de saber que estic embarassada per 2ª vegada. I també li estic donant el pit a la Judit, i de feia uns dies em feia un mal que deu n'hi do. De fet, per això em vaig fer la prova, ja que no tenia cap altre símptoma. Bé, el cas és que jo estic una mica espantada perque no sé com continuarà la lactancia durant l'embaras, m'agradaria continuar-la, però no sé si tindre prou força de voluntat... pero m'ha agradat llegir el teu cas i aixo em dona ànims per continuar endavant.

Gracies per compartir-ho amb nosaltres, nius, i que tot et vagi molt bé.
Imatge

Imatge

Imatge
el mes de novembre al Club de lectura del Socpetit llegim "Llama a la comadrona" de Jennifer Worth! T'apuntes?

begins
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dv. maig 21, 2010 9:56 am

EntradaAutor: begins » ds. març 24, 2012 8:06 am

Donscs nosaltres també donem per acabada la LM...desprès de 2 gastroenteritis en un mes, ell mateix ha anat deixant el pit i fa una setmana que ja res de res. Em fa pena, la veritat és que m'hagués agradat allargar més aquesta etapa, però s'ha fet el que s'ha pogut....quasi 15 mesos! això sí, les nits han canviat, només es desperta 1 cop i amb abraçades es torna a dormir, quan feiem pit, eren constants els despertars...
Bon cap de setmana i disfruteu de la LM amb els vostres ninos!!
Imatge
puçeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dg. juny 13, 2010 2:16 am

EntradaAutor: puçeta » dl. abr. 09, 2012 1:47 pm

Nosaltres seguim fem LM ara té 15 meses, la vem fer exclusiva fins al 6. Jo treballo de nit. I el que faig, es donar-li tetit sempre al matí quan es lleva q es quan jo arrivo de la feina, i llavors fa algun chupito esporàdic durant al dia...a la nit no fem teti...pero si no el meu marit es tornaria loco...quan la petitona busques la lleteta de la mama. Pero a la peque li encanta estar dormir sobre seu, quan té alguna nit que necesita mimitus.

Jo tenia clar q volía fer LM fins als 6 mesos com a mínim....quan em vaig reincorporar a la feina amb 8 mesos...vaig pensar endavant...al menys fins l'any....i ja portem de moment 15 mesets!!!
Imatge
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dl. maig 14, 2012 10:19 am

Hola noies!

Us havia llegit moltes vegades però no havia escrit mai, de fet no havia considerat que la nostra lactància fos "prolongada". Ara que ja té 18 mesos i que demana teta amb paraules sí que començo a veure ja no tinc un bebé...
Fa una gràcia ara que comença a dir 4 paraules! se m'acosta i diu i senyala "teta" i a la que veu que em començo a descordar la samarreta comença a senyalar-se amb les dues mans a ell mateix tot content dient "teta! teta! teta!". Són uns moments màgics, la veritat! :love:

Ara estic embarassada i per sort no he notat més sensibilitat ni em molesta quan mama. El que sí he notat és que em deu haver baixat la producció, perquè mama una mica i de seguida diu "jata" i guarda la teta i demana l'altre "ate" :love: . En canvi quan està cansat o endormiscat pot mamar molta estona del mateix pit sense demanar canvi.

Per una banda m'agradaria arribar al tàndem, però per l'altre dubto molt! Vam tenir molts problemes amb l'inici de la lactància i tinc molta por que es repeteixin aquests problemes. Alhora penso que si el gran mama hi haurà més demanda i aquells problemes de la teòrica falta de llet que tenia no els tindré... Sóc un mar de dubtes perquè de vegades també penso que si amb la baixada de producció de llet de l'embaràs :-()) es desteta sol doncs mira, ja estarà fet, però em fa una pena només de pensar-ho...

Hi havia un post de lactància en tàndem i lactància durant l'embaràs, oi? vaig a buscar-los, tot i que diria que no hi havien moltes experiències...
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dt. maig 22, 2012 2:30 pm

Hola noies, aprofitant les experiències de les que dones pit al primer fill estant embarassades del segon, us volia plantejar un dubte que tinc. Jo dono pit al meu fill de 14 mesos, i mai he tingut cap problema. Un cop passat la quarentena em va venir la regla dos mesos seguits, després va marxar, al desembre em va tornar i és l'última que he tingut. Ara no em ve, però tinc sensació d'ovular i alguna molèstia semblant. M'he plantejat buscar el segon fill passat l'estiu, però sense tenir regla podré? Us ha passat com a mi? Supuso que és normal però no conec a ningú que estigui així. Gràcies per les experiències compartides.Salut!
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. maig 22, 2012 3:04 pm

Albercoca, si no tens la regla no ovules i si no ovules no hi ha óvul.
No et sabria dir si això que vas tenir just passat la quarantena van ser regla o sangrats, perquè és estrany que després no la tinguessis tants mesos però tampoc en sóc experta, així que millor no dic res ;-)

Si al desembre et va venir la regla i ara notes dolorets d'ovaris segurament és que tot plegat s'està activant i segurament en breu es regularitzi. A mi em va passar més o menys el mateix. Em va venir la regla juts als 12 mesos de néixer el meu fill i després em vaig estar 2 o 3 mesos sense (però notant molèsties als ovaris), em va venir, vaig tornar a estar uns 2 mesos sense i ara ja se m'ha regularitzat i em aproximadament un cop al mes (no està regular del tot i tant em poc venir als 25 dies com als 32).
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
pirene1979
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dc. maig 23, 2012 12:43 pm

hola Albercoca,

en principi la regla és la prova que ja has ovulat un cop... per tant et pots quedar embarassada abans que et vingui la primera. és el que m'ha passat a mi: vaig tacar un parell de dies als tretze o catorze mesos de la nena, però suposo que no era una regla de veritat perquè després va desaparèixer. més tard, poc abans dels divuit mesos, vaig deixar els anovulatoris (Cerazet) perquè la cosa s'anés animant de cara a un altre embaràs que ja ens podíem plantejar. i prop dels dinou mesos vaig tenir la conciència d'estar embarassada, com els tests van confirmar. per tant, l'havíem encertat a la primera, cosa que no ens esperàvem! també és cert que portava potser un parell de mesos notant "activitat" als ovaris, com si s'estiguessin "despertant".
tinc una amiga que tampoc va arribar a tenir la regla entre els seus dos fills... totes dues n'estem encantades!

afegeixo que nosaltres continuem l'alletament matern, tot i que des de fa un temps la cosa va perdent intensitat: ara que estic de 14 setmanes fem una presa al dia com a molt. a veure com evoluciona durant el segon trimestre, perquè si no perd del tot l'interès no m'atreveixo a "treure-li" just abans de l'arribada del germà/na... però el tàndem em fa molt de respecte, em sembla molt sacrificat per la mare!

jo et diria que, si no tens cap problema físic especial, busqueu el segon fill quan tranquilament us vingui de gust. també pots demanar una visita amb la llevadora per si li vols comentar i quedar-te més tranquila... però si ho veieu clar no m'esperaria!
Albercoca
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dc. maig 23, 2012 8:51 pm

pirene1979 ha escrit:hola Albercoca,

en principi la regla és la prova que ja has ovulat un cop... per tant et pots quedar embarassada abans que et vingui la primera. és el que m'ha passat a mi: vaig tacar un parell de dies als tretze o catorze mesos de la nena, però suposo que no era una regla de veritat perquè després va desaparèixer. més tard, poc abans dels divuit mesos, vaig deixar els anovulatoris (Cerazet) perquè la cosa s'anés animant de cara a un altre embaràs que ja ens podíem plantejar. i prop dels dinou mesos vaig tenir la conciència d'estar embarassada, com els tests van confirmar. per tant, l'havíem encertat a la primera, cosa que no ens esperàvem! també és cert que portava potser un parell de mesos notant "activitat" als ovaris, com si s'estiguessin "despertant".
tinc una amiga que tampoc va arribar a tenir la regla entre els seus dos fills... totes dues n'estem encantades!

afegeixo que nosaltres continuem l'alletament matern, tot i que des de fa un temps la cosa va perdent intensitat: ara que estic de 14 setmanes fem una presa al dia com a molt. a veure com evoluciona durant el segon trimestre, perquè si no perd del tot l'interès no m'atreveixo a "treure-li" just abans de l'arribada del germà/na... però el tàndem em fa molt de respecte, em sembla molt sacrificat per la mare!

jo et diria que, si no tens cap problema físic especial, busqueu el segon fill quan tranquilament us vingui de gust. també pots demanar una visita amb la llevadora per si li vols comentar i quedar-te més tranquila... però si ho veieu clar no m'esperaria!

Gràcies a totes dues per les respostes. És que n'havia sentit a parlar que tot i no tenir presència de regla podies ovular i quedar-te en estat. Ara ja tinc el dubte resolt.
Jo noto des de fa temps, cada mes, com quan m'ha de venir la regla, inclús em poso salvaslips per si de cas taco, però res. El millor serà visita amb la llevadora perquè em confirmi aquestes suposicions.
Moltes gràcies maques!
eolya
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eolya » dj. maig 31, 2012 11:11 pm

Hola noies! Si que sou moltes aqui en aquest post!
de veritat es que les mares que conec al meu poble ja em miren com un bitxo raro.. 15 mesos i encara amb el pit..
M'agradaria coneixer algu que desfuta de la lactancia com vosaltres
he pasat moltes hores llegint aquest post sobre les vostres experiencies, de veritat son maravelloses!
gràcies, noies!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
annajana
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dt. juny 12, 2012 9:29 pm

hola!!! jo a la pregunta: "li seguiràs donant tota la vida??!!!" sempre responc: " tan de bo això pogués durar tota la vida". i miren amb una cara... m'encanta!
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » ds. juny 23, 2012 3:47 pm

A mi també m'ho diuen, tot i fer avui els 6 mesos pobric!! Jo contesto que segurament canviarà la meva per la de la seva xicota, o no ;-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dt. juny 26, 2012 10:28 pm

pesol ha escrit:Hola noies!

Us havia llegit moltes vegades però no havia escrit mai, de fet no havia considerat que la nostra lactància fos "prolongada". Ara que ja té 18 mesos i que demana teta amb paraules sí que començo a veure ja no tinc un bebé...
Fa una gràcia ara que comença a dir 4 paraules! se m'acosta i diu i senyala "teta" i a la que veu que em començo a descordar la samarreta comença a senyalar-se amb les dues mans a ell mateix tot content dient "teta! teta! teta!". Són uns moments màgics, la veritat! :love:

Ara estic embarassada i per sort no he notat més sensibilitat ni em molesta quan mama. El que sí he notat és que em deu haver baixat la producció, perquè mama una mica i de seguida diu "jata" i guarda la teta i demana l'altre "ate" :love: . En canvi quan està cansat o endormiscat pot mamar molta estona del mateix pit sense demanar canvi.

Per una banda m'agradaria arribar al tàndem, però per l'altre dubto molt! Vam tenir molts problemes amb l'inici de la lactància i tinc molta por que es repeteixin aquests problemes. Alhora penso que si el gran mama hi haurà més demanda i aquells problemes de la teòrica falta de llet que tenia no els tindré... Sóc un mar de dubtes perquè de vegades també penso que si amb la baixada de producció de llet de l'embaràs :-()) es desteta sol doncs mira, ja estarà fet, però em fa una pena només de pensar-ho...

Hi havia un post de lactància en tàndem i lactància durant l'embaràs, oi? vaig a buscar-los, tot i que diria que no hi havien moltes experiències...

Hola guapa! aquí una que fa tàndem :-D :-D :-D Què dir-te???
Doncs que té moltes ventatges i alguns inconvenients...és una opinió eh! Avantatges? doncs no hi ha ingurguitacions d'aquelles tan molestes...el mugró ja està més que acostumat, ja saps com agafar al recentnascut i per tant les males posicions "ja no existeixen", no notes els brots de creixement perquè el petit té llet de sobra, no pateixes per la "falta de llet", tens moments màgics on els dos germanets mamen i es miren i s'acaronen i un llarg ETC...
Per altre cantó, pot ser moooolt agobiant, i a mida que passen le setmanes s'ha d'arribar a algun tipus de pacte amb el gran...per exemple, jo intento evitar que mamin a l'hora pq no em sento còmode....també vaig pactar amb el gran, que només podia mamar d'un pit acada presa perquè l'altre era per la patufa, sobretot pel tema de la composició de la llet....
Un altre problema que m'he trobat i que no m'havia trobat són les mastitis...en prto 3 en 4 mesos i no n'havia tingut abans...si deixo el Xavi amb ma mare o aquell dia vol mamar menys, i no em trec la llet, se m'obstrueixen els conductes i mastitis al canto. LA solució que tenia fins ara és que tota la llet que es del Xavi, si no se la pren, me la trec i la dono al banc de llet i així mato dos pájaros de un tiro :love: EL problema és que ha arribat un punt que no tinc ni temps de treure'm la llet i faig mastitis :ufs: Tornaria a fer TANDEM? Si!!!!

Vaya rollo t'he fotut :content:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
pesol

EntradaAutor: pesol » dc. juny 27, 2012 8:49 pm

crissie ha escrit:
pesol ha escrit:Hola noies!

Us havia llegit ...

Hola guapa! aquí una que fa tàndem :-D :-D :-D Què dir-te???
Doncs que té moltes ventatges i alguns inconvenients...és una opinió eh! Avantatges? doncs no hi ha ingurguitacions d'aquelles tan molestes...el mugró ja està més que acostumat, ja saps com agafar al recentnascut i per tant les males posicions "ja no existeixen", no notes els brots de creixement perquè el petit té llet de sobra, no pateixes per la "falta de llet", tens moments màgics on els dos germanets mamen i es miren i s'acaronen i un llarg ETC...
Per altre cantó, pot ser moooolt agobiant, i a mida que passen le setmanes s'ha d'arribar a algun tipus de pacte amb el gran...per exemple, jo intento evitar que mamin a l'hora pq no em sento còmode....també vaig pactar amb el gran, que només podia mamar d'un pit acada presa perquè l'altre era per la patufa, sobretot pel tema de la composició de la llet....
Un altre problema que m'he trobat i que no m'havia trobat són les mastitis...en prto 3 en 4 mesos i no n'havia tingut abans...si deixo el Xavi amb ma mare o aquell dia vol mamar menys, i no em trec la llet, se m'obstrueixen els conductes i mastitis al canto. LA solució que tenia fins ara és que tota la llet que es del Xavi, si no se la pren, me la trec i la dono al banc de llet i així mato dos pájaros de un tiro :love: EL problema és que ha arribat un punt que no tinc ni temps de treure'm la llet i faig mastitis :ufs: Tornaria a fer TANDEM? Si!!!!

Vaya rollo t'he fotut :content:

Mooooooltes gràcies Crissie!!!! ;-))) ;-))) De veritat!

La teoria ja la conec, però em va molt bé la teva experiència i l'experiència d'altres mares que hagin passat per això (i clar, costa trobar gent que ha fet tandem; de fet, "en persona" (no virtual) només conec una noia que abans me la trobava sovint i des de que estic embarassada no me l'he trobat!).

I ostres, sóc jo la única que la miren com un bitxo raro??? si ja és raro (per la societat desinformada general) donar pit a un nen que camina i comença a parlar, doncs donar-li estant embarassada...!!! Els comentaris que em puguin fer a mi me la bufen! m'entren per una orella i em surten per l'altre. Però el que em fa més ràbia és que li diguin al meu fill. Li diuen coses com "Ara hauràs de deixar de mamar, eh?!", "Ja ets gran i has d'anar deixant la teta!", "Quan neixi el germanet/a la mama no et podrà donar teta!" Ostres! que ho entén tot!! no li digueu aquestes coses!!!! Suposo que el que em fa més ràbia de tot és que la majoria d'aquests comentaris vinguin de la família propera (sobretot de la meva mare :ufs: )

No ho sé, tinc molts dubtes, però la veritat és que m'encantaria fer tàndem. Ja trobarem la manera d'organitzar-nos arribat el moment. Alhora també em faria molta pena que l'Ïu es destetés solet abans d'arribar al part, però clar, si ell ho tria jo no puc fer-hi res.
La veritat és que ell ha baixat bastant la demanda. A mi amb prou feines em surt alguna goteta de llet (i amb un gust... :ufs: ) però ell s'hi està una bona estona enganxat! Tot i que hagi baixat la demanda veig que les preses que fa són difícils que les elimini (la teta d'anar a dormir, la de quan es desperta...).

Aixxxx no ho sé! el que hagi de ser serà i ens en sortirem :ok: :love: :***:

Gràcies de nou Crissie!
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. juny 27, 2012 10:04 pm

De res guapa!
Ah! el Xavi també va baixar molt la demanda, bàsicament pq no em sortia llet, i les tomes "alimentaries" les va eliminar...per tan només feia les de rigor (les d'anar a domrir i les de quan es feia mal o estava malaltó), pe`ro les últimes setmanes d'embaràs...PFFFFF!!! de cop i volta va començar a mamar moltissim! suposo que ja vaig començar a produïr el "calostre" (ho poso entre cometes pq se suposa que no és calostre)...també s'acostava el final de l'embaràs i al estar tan enorme no l'agafava tant i imagino que la manera de tenir contacte amb mi era fer teta tot el sant dia...
No et pesnis que es destetarà només pq ha baixat la demanda...si t'hagués de donar un consell et diria, que si estàs disposada a fer Tpandem, no facis plans i deixa't fluir...Pot passar de tot....disfrtuta-ho! :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Salander
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dj. jul. 23, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Salander » dj. juny 28, 2012 9:53 am

Té nassos que encara no hagués escrit en aquest post...

Pèsol, jo faig tàndem, el meu gran té 27 mesos i mig i el petit demà en fa 7. Jo tenia clar que si el nen no es destetava sol faria tàndem. Sempre vaig pensar que seria molt més fàcil tant per mi com pel gran ja que així no "perdria" la seva teta. Durant l'embaràs el gran va mamar menys del normal però en cap moment va deixar de mamar. En algunes etapes em molestava una mica quan mamava i pactava amb ell menys preses però mai va ser insuportable. Quan va néixer el petit va ser un no parar amb el gran perquè suposo que hi havia molta de llet de cop i es va tornar més tetaadicte que mai :miko: A hores d'ara continuem, per mi no és cansat, ni dur, al contrari, però cadascú suposo que ho viu diferent. TAmbé ha ajudat que els problemes que vaig tenir amb el gran (que no posa bé el llavi de dalt i em molestava sovint en mamar i que va treure dents als 4 mesos i em va començar a mossegar :-(( ) amb aquest no han existit, sempre ha mamat molt bé i mooolt ràpid (crec que gairebé mai s'ha estat més de 20 minuts, ni tan sols al principi). És molt maco quan arribo de treballar, el gran ve i em diu teta, ens asseiem al sofà, li pregunto quina vol, m'en senyala una i acte seguit senyala l'altre i diu: "per l'eloi". Des del principi ha tingut clar que la teta és d'ell i del seu germà i no sé si hi ha tingut a veure però no tinc la sensació que tingui gaires gelos. A més, a mi no m'importa (al contrari, m'agrada i a casa sempre ho faig) donar-li als dos alhora. Tots dos arrambats i jugant amb la mà de l'altre :love:

Si tens qualsevol pregunta o dubte, ja saps on sóc!
Imatge
Imatge
eolya
Entrades: 158
Membre des de: dc. ago. 25, 2010 4:04 pm

EntradaAutor: eolya » dj. juny 28, 2012 10:14 am

Salander ha escrit: Tots dos arrambats i jugant amb la mà de l'altre :love:

ja m'imagino, que son moments preciosos! a aprenen a compartir desde ben petits! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pesol

EntradaAutor: pesol » dj. juny 28, 2012 9:46 pm

Moltes gràcies Salander per la teva experiència!!! ha de ser maquíssim que es vagin agafant de les manetes mentres els dos fan teta :love: :love: Enhorabona i gaudeix d'aquests moments!
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dv. juny 29, 2012 7:46 pm

Salander i crissie, quines experiències més boniques!!!! :love:
M'hagués encantat arribar al tàndem, però a mi si q em molestava molt, amb l'embaras :ufs:
I ara no "sap" mamar: aluna vegada posa només una part del mugró i xucla, com si fos una canyeta.... Om es q ho ha perdut tnt ràpid?

Pesol, aquests comentaris són diosos :sogra: per que els molesta tant q facin teti de grans???????
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::