llet de vaca??

Teòricament poden menjar de tot.

petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: llet de vaca??

EntradaAutor: petitaformigueta » dc. oct. 05, 2011 8:20 am

Ahir vam tenir la revisió de l'any i la pediatra ens va dir exactament el mateix pel que fa al tema llet: podem donar-li llet de vaca sencera , res de semi ni desnatada i per descomptat res de llet de creixement!!! :p-)
Imatge
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Xaina » dc. oct. 05, 2011 10:09 am

Ok Gracies, ho tornaré a consultar amb la pediatra.
El meu peque menja molt i sempre va sobradet de pes....t

Slts
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » ds. març 10, 2012 8:39 am

Doncs jo li dono llet d'arros i de mijo, encara no li donen llet de vaca
vicky1983
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dl. març 12, 2012 8:55 am

aixó de la llet és un jaleo. Fins ara la meva nena prenia llet de continuació 3, ara amb la revisió dels 15 mesos ens han dit que canviem a la llet de vaca normal i si volem a aquestes de creixement.
Veient els vostres comentaris no sé que fer, si continuar amb la seva o canviar a una de vaca sencera (encara que a casa tots bebem desnatada...)
Ojalà tots els pediatres es possessin dacord....
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
petitjoel
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dt. juny 28, 2011 10:35 am
Ubicació: Gràcia (Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: petitjoel » dl. abr. 09, 2012 6:51 am

Hola noies! Molt interessant aquest post, jo també tinc un lio amb el tema de la llet, jeje. En Joel acaba de fer 17 mesos i encara estem amb la llet de continuació de l'etapa 3, però jo ja fa un temps que penso que hem de canviar ja a la llet de vaca sencera.

El meu dubte és si el canvi ha de ser progressiu, o es fa de cop i ja està. Per exemple, a l'hora de preparar-li els cereals li dono en menys quantitat de l'habitual (270 ml) per si de cas?
Imatge
Imatge
Botiga de Joguines i Jocs de Fusta
http://www.petitjoel.com
vicky1983
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dl. abr. 09, 2012 8:48 am

Nosaltres al final hem canviat a una llet semidesnatada i la nena encantada!! ara PER FI tots a casa bebem la mateixa llet jejeje i la mar de pràctic!!!!!!! >.-<:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. abr. 09, 2012 9:21 am

petitjoel ha escrit:
El meu dubte és si el canvi ha de ser progressiu, o es fa de cop i ja està. Per exemple, a l'hora de preparar-li els cereals li dono en menys quantitat de l'habitual (270 ml) per si de cas?

Jo ho vaig fer de cop i no va notar gens la diferència. Tu prepara-li amb cereals com sempre, amb la mateixa quantitat i ja està.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. abr. 09, 2012 11:14 pm

petitjoel ha escrit:El meu dubte és si el canvi ha de ser progressiu, o es fa de cop i ja està. Per exemple, a l'hora de preparar-li els cereals li dono en menys quantitat de l'habitual (270 ml) per si de cas?

Nosaltres, als 15 mesos vam passar directament a la de vaca sencera i cap problema :ok: .
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dt. abr. 10, 2012 8:54 am

En el nostre cas ha estat gradual perquè continua amb l'alletament matern. Vam començar a oferir-li llet sencera als 12 mesos i al principi en bevia molt poca, la tastava i prou. Des de llavors ha anat augmentant, alhora que han disminuit les preses de pit, i hores d'ara (19 mesos) li agrada molt la llet sola o amb cereals (dels mateixos que prenem nosaltres). Sembla com si ella mateixa s'anès regulant, conforme va disminuint el consum de llet materna va augmentant el de llet de vaca. Trobo que, si es pot fer així, és una bona opció per fer la transició sense recórrer a llets especials.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::