neteja de la babycook!
neteja de la babycook!
Hola noies! ja fa dies que no utilitzo la babycook pq no em dóna bon rotllo.
Resulta que vaig veure que la caldera on s'hi posa l'aigua està bruta i plena de pòsit, i llavors vaig llegir que de tant en tant calia descalcificar-la amb vinagre segons posa a les instruccions, a algú li ha passa i ho ha fet?!
El tema és que després de fer això em dóna la sensació que la caldera està com rovellada, i per tant no m'en refio de fer el menjar d'en Roc.
Algú em pot aconsellar!
Gràcies per tot
Resulta que vaig veure que la caldera on s'hi posa l'aigua està bruta i plena de pòsit, i llavors vaig llegir que de tant en tant calia descalcificar-la amb vinagre segons posa a les instruccions, a algú li ha passa i ho ha fet?!
El tema és que després de fer això em dóna la sensació que la caldera està com rovellada, i per tant no m'en refio de fer el menjar d'en Roc.
Algú em pot aconsellar!
Gràcies per tot
Re: neteja de la babycook!
Hola guapaaaaaaaa!!!
Jo també vaig fer això del vinagre i, sí, la caldera em va canviar de color...
Al principi també em va fer mala espina.... però vaig fer la primera "cuinada i la vaig tastar... i va quedar igual de bonaaaaaa!!!
No sé si t'ha quedat com a mi però fes aquesta prova... si ho tastes i no té un gust estrany, segur que no ha passat res, no???
Jo també vaig fer això del vinagre i, sí, la caldera em va canviar de color...
Al principi també em va fer mala espina.... però vaig fer la primera "cuinada i la vaig tastar... i va quedar igual de bonaaaaaa!!!No sé si t'ha quedat com a mi però fes aquesta prova... si ho tastes i no té un gust estrany, segur que no ha passat res, no???

Cada quan s'ha de fer això del vinagre
???
Jo fa molt poquet que la utilitzo, però va bé saber-ho
???Jo fa molt poquet que la utilitzo, però va bé saber-ho

Mira, aprofito i faig una altra pregunta: poseu les parts "rentables" al rentaplats?? Em refereixo a la gerra, la tapa, els talants, etc...... És que a mi m'agrada posar-ho tot al rentaplats perquè em fa l'efecte que "s'esterilitza".
Per cert, hola eh Imma, que ets caríssima de veure..... Ja està bé!!!!
Per cert, hola eh Imma, que ets caríssima de veure..... Ja està bé!!!!
Hola Pukeko!!! guapetona!!!
He estat super super desconectada i mira ara que tinc estonetes a vegades fai algun cop d'ull!!
Jo si que poso les parts que es poden rentar al rentaplats i no hi ha hagut cap problema!
Com està la teva nina?!
He estat super super desconectada i mira ara que tinc estonetes a vegades fai algun cop d'ull!!
Jo si que poso les parts que es poden rentar al rentaplats i no hi ha hagut cap problema!
Com està la teva nina?!

Merci, doncs ja ho faré això de posar-la al rentaplats.
La meva nina està d'escàndol!!! I és que és taaaaan guapa!!!
La meva nina està d'escàndol!!! I és que és taaaaan guapa!!!
Sí que està guapa l'Elna, sí!!!
Jo també ho poso tot al rentaplats excepte la ganiveta i la rosca de plàstic... més que res per a que no es ressequi la goma de la ganiveta i deixi de tancar bé per sota...
Jo també ho poso tot al rentaplats excepte la ganiveta i la rosca de plàstic... més que res per a que no es ressequi la goma de la ganiveta i deixi de tancar bé per sota...
Jo ho vaig fer una vegada lo del vinagre. Resulta que feia dies que no la feia servir i el dipòsit feia olor com d'aigua estancada. Em va fer fàtic i vaig decidir netejar-la com deia a les instruccions. A mi també em va passar que el dipòsit va canviar de color i l'aigua del vapor quedava com fosca les primeres vegades que la vaig fer servir. Vaig haver de fer mooooltes "fornades" perquè tot tornés a la normalitat.
Han sacado un liquido especial para la babycook, asi no queda ese olor tan desagradable a vinagre 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |