Entre l'esmorzar i el dinar
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Entre l'esmorzar i el dinar
Porto uns dies que em sembla que el Roger es queda amb gana a l'esmorzar... bé tampoc es això, a veure, ell esmorça un bibe amb una mica de cerals de 240 ml (més gran me'l deixa) i mentres esmorcem nosaltres es menja una galeta... això es a les 8 del matí.
Quan arriben les 12 i em poso a preparar-li el dinar, només veure'm ja ve cap a la cuina o llepa els llavis o obre la boca..... segur que durant el matí s'ha emportat un trosset de pa o alguna cosa similar....
No sé que fer si afegir-li durant el matí alguna altra cosa o que.... li donaría mes quantitat al matí pero ja ho he probat i ho deixa..... algu li dona papilla de cereals? `potser es massa? Puc afegir al bibe, donar-li despres un suc o que.....
Tampoc vull donar-li massa galetes, son massa galetes al dia!
Quan arriben les 12 i em poso a preparar-li el dinar, només veure'm ja ve cap a la cuina o llepa els llavis o obre la boca..... segur que durant el matí s'ha emportat un trosset de pa o alguna cosa similar....
No sé que fer si afegir-li durant el matí alguna altra cosa o que.... li donaría mes quantitat al matí pero ja ho he probat i ho deixa..... algu li dona papilla de cereals? `potser es massa? Puc afegir al bibe, donar-li despres un suc o que.....
Tampoc vull donar-li massa galetes, son massa galetes al dia!
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Re: Entre l'esmorzar i el dinar
I trocets de fruita? A la guarde del Marçal és el que fan i a mi em sembla genial!
...i un bastonet de pa? a l'escola d'en Nil sempre els donen un bastonet o bcí de pas per arribar a les 12.00h. Jo sempre porto bastonets de pa.
- pigadeta

- Contacta:
Els trossets de fruita m'ha agradat.... una mica marranot pero
Els trossets de pa ja els fem servir pero clar si també sopa pa amb tomaca!!!
Gracies wapetes
Els trossets de pa ja els fem servir pero clar si també sopa pa amb tomaca!!!
Gracies wapetes
...a vegades també hem menjat algun formatget tipus minibabybel...li encanten!!!
A mi la pediatra me dijo qu le diera un petitsuisse, que además es leche y va bien.
Bones, i si li prepares la papilla de cereals? Jo ho provaria.... A mi la pediatre als 10 mesos em va dir que li dones la papilla als matins i als vespres. Potser et quedaria mès tip no? Ara que la donar-li una miqueta de fruita a mig matí és una bona idea!!!
- alexsilvia
- :: formigueta

- Entrades: 62
- Membre des de: dj. set. 04, 2008 8:59 am
- Ubicació: Barcelona
Hola,
Nosaltres li donem sempre el suc de 1 o 2 taronges a mig matí, i a més si el cap de setmana tenim previst dinar una mica més tard, cap a les 2 0 2.30, aleshores li dono algun formatget o basto de pa...
Nosaltres li donem sempre el suc de 1 o 2 taronges a mig matí, i a més si el cap de setmana tenim previst dinar una mica més tard, cap a les 2 0 2.30, aleshores li dono algun formatget o basto de pa...
Jo t'anava a dir el mateix. I un suc a mig matí? Això alimenta, aguantarà mitja horeta o una hora més i hidrata...
Ostres!!! Si esmorza a les 8, cap a les 11 li hauries de donar alguna cosa més que un bastonet de pa... no???
La meva no aguantaria fins a les 12 sense menjar res!!!
A veure, nosaltres ho fem així: esmorzar, esmorza teta i galetes a les 8-8:30 i, a la guarde, cap a les 10:30-11 li donen un iogurt natural i/o fruita... llavors dina a la 1... la meva filla ha de menjar cada 3 hores com a mooooooolt!!! No aguanta gaire sense jalar...
De totes maneres, sempre he llegit que els nens han d'anar fent això, diferents "petits" àpats: matí, mig-matí, dinar, berenar, sopar i ressopó.
La meva no aguantaria fins a les 12 sense menjar res!!!A veure, nosaltres ho fem així: esmorzar, esmorza teta i galetes a les 8-8:30 i, a la guarde, cap a les 10:30-11 li donen un iogurt natural i/o fruita... llavors dina a la 1... la meva filla ha de menjar cada 3 hores com a mooooooolt!!! No aguanta gaire sense jalar...
De totes maneres, sempre he llegit que els nens han d'anar fent això, diferents "petits" àpats: matí, mig-matí, dinar, berenar, sopar i ressopó.
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Trastu ha escrit:De totes maneres, sempre he llegit que els nens han d'anar fent això, diferents "petits" àpats: matí, mig-matí, dinar, berenar, sopar i ressopó.
Aix.... també fa ressopó? El meu no!!! Otie la Greta, com jala, no?

txellchen ha escrit:Trastu ha escrit:De totes maneres, sempre he llegit que els nens han d'anar fent això, diferents "petits" àpats: matí, mig-matí, dinar, berenar, sopar i ressopó.
Aix.... també fa ressopó? El meu no!!! Otie la Greta, com jala, no?![]()
![]()
![]()
Sort que encara fem teta que sinó aquesta paya m'arruinaaaaaaaaaaa!!!

...ja,ja,ja!!!!!!

- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
l'Octavi menja un iogurt a mig matí.
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- pigadeta

- Contacta:
Hem estat probant diferents variants.... la fruita no h atriunfat massa... aquest nen, només veure la fruita ja la rebutja..... pufffff. el que si ha triunfat es totes les varietats de pa i galetes.... els petitsuis no els hem probat, pero vaja segur que triunfen, per dinar algun dia, el devora...
Bon dia ! Nos li donem un iogurt natural a mig matí ( té 1 any ).
jo vaig canviant, sobre les 8 li dono papilla de cereals (abans menjava 150-180 ml) i ara 240. després a mig matí (10,30 més o menys o 11) vaig canviant, pots probar una mica de formatge fresc i suc, fruita (tot i que la meva la fruita como que no, així que la reservo pel berenar i postres del dinar). avui la meva mare li ha donat per primer cop natilles i diu que s'ha menjat tot i encantada! d'aquesta manera també arribo als 500 ml de llet perque a vegades em costa...
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |