papilla de fruites a partir de l'any
papilla de fruites a partir de l'any
Hola noies,
El pediatra em va dir que li continues donant la papilla de fruites. Fins quan la prenen?. Li podria donar una altra cosa?, potser que porti tanta quantitat de vitamines com la papilla de fruites no hi ha res, oi?
El pediatra em va dir que li continues donant la papilla de fruites. Fins quan la prenen?. Li podria donar una altra cosa?, potser que porti tanta quantitat de vitamines com la papilla de fruites no hi ha res, oi?
Re: papilla de fruites a partir de l'any
Hola Gemmy,
Com que a la meva petita que ara te 17 mesos, no li agradava massa la papilla de fruita, ara li dono barregat amb la farinetes de cereals del mati, i com a postres del dinar, per exemple, al mati li posso una poma amb els cereals, i de postres un platen xafadet amb suc de tronja. Aixi menja fruita, pero d'una altre manera, i al berenar vaig varian, iogurt i galetes, o pa amb tomaquet i pernil, depen del dia.
Com que a la meva petita que ara te 17 mesos, no li agradava massa la papilla de fruita, ara li dono barregat amb la farinetes de cereals del mati, i com a postres del dinar, per exemple, al mati li posso una poma amb els cereals, i de postres un platen xafadet amb suc de tronja. Aixi menja fruita, pero d'una altre manera, i al berenar vaig varian, iogurt i galetes, o pa amb tomaquet i pernil, depen del dia.
ui... jo des dels 10 mesos que li donc la fruita sencera. Pero és que li van sortir les dents molt d'hora, i a la que va tenir dents em va dir que les papilles me les fiqués allà on no sona...
Hola RA26! La poma o la fruita que tries tu i que li poses als cereals del matí,la tritures i li afegeixes o com ho fas?

Normalment li trituro i li barrejo amb els cereals. A l'hora de dinar, a vegades mentres li acabo el dinar, li dono el platan a trocets. Es que el problema es que la meva nena va molt lenta amb la soritda de dents, i ara tot just li començen a sortir els queixals.
Gràcies RA26! Ho provaré! Suposo que se li deu poder posar pera, no? És la que més li agrada i com també va dureta de cacones haig de vigilar amb la poma i el plàtan.
La meva fa ara els 11 mesos i només té 1 dent d'abaix , li està trencant la segona d'abaix i se li marquen les quatre de dalt, així que també va endarerida amb les dentetes.
La meva fa ara els 11 mesos i només té 1 dent d'abaix , li està trencant la segona d'abaix i se li marquen les quatre de dalt, així que també va endarerida amb les dentetes.

No se com quedara amb la pera pq no ho he fet mai, a la meva nena no li agrada gents i a part ella es al contrari de la teva petita no te problemes per fer caquetes. El que et recomano es que ho provis abans tu, si a tu t'agrada a ella tb li pot agradar. El meu pediatre sempre hem diu que abans de donar-li coses ho provi,i sempre ho faig
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |