La llet de vaca

Teòricament poden menjar de tot.

pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

La llet de vaca

EntradaAutor: pigadeta » dl. juny 29, 2009 9:33 am

Hola, avui hem introduit la llet de vaca al Roger, algú ja ho ha fet,???? M'he trobat amb un problema, la llet de la nevera es massa freda, li he escalfat una mica i no l'ha volgut (ell sempre s'ha pres dels bibes temperatura ambient) Com ho faig..... no puc deixar fora la llet!!!!

Ttotal l'he deixat refredar i en lloc de got, li he fet papilla de cereals!!
Blanca07
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: La llet de vaca

EntradaAutor: Blanca07 » dl. juny 29, 2009 9:50 am

Jo li calento només una mica per treure-li la fredor de la nevera... no sé jo en un bibi de 210 amb 40 segons al micro ja queda tibia la llet...

Ves provant a veure quants segons son els que la llet es posa a temperatura ambient
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. juny 29, 2009 11:38 am

Si ho escalfes molt pocs segons no arriba a estar calent, arriba a estar a temperatura ambient. prova amb 10 0 15 segons a veure que.
La Lia ja és tota una princesa!
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. juny 29, 2009 11:42 am

Li he posat avui 40 segons... aniré rebaixant.... potser tornarem al bibe, ara haviem aconseguite que s prengués la lleteta amb una got-tassa.... no sé m'ho pensaré
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dl. juny 29, 2009 2:37 pm

El que jo faig és escalfar tant com vulguis un terç de la llet que s'ha de beure i després hi afegeixo llet freda fins a la quantitat que li correspongui. De seguida li trobaràs el punt adequat.
Amb el gran que té 2 anys encara ho faig així!
Imatge
Lopez@Jaen
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. juny 30, 2009 12:16 pm

Pigadeta jo la trec una mica abans de la nevera i amb la calor que fa en 5 min ja esta a temperatura ambient.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. jul. 01, 2009 12:23 pm

Bé... ahir com que al final va acabar enfadat, si, si enfadat amb els papis!!!!! Vaya caracter el nen!!!

Avui l'he tret tot just e la nevera al llevar-me i mentres preparava el nostre esmorçar, ja ha agafat temperatura ambient.... primer no volia ni probar-la (quina memoria que tenen!!! Jo que tinc memoria peix :-D :-D ) Despres de anar provant TOT :ok: :ok:

A veure si continuem igual!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. jul. 01, 2009 12:40 pm

>.-<: >.-<: :ok:
La Lia ja és tota una princesa!
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. jul. 02, 2009 9:08 am

Parte d'avui 4ª dia de llet de vaca....... primer he de dir que la llet avui era natural (es a dir no la tenia a la nevera) primer he barrejat amb un quart els cereals... :ok: i l'he reomplert..... temperatura ambient :ok: :ok: :ok: :ok:

Doncs ell solet s'ha fotut 3/4 (el bibe es de 210 ml) la resta he hagut d'anar insistint pero vaja.... de moment donem, la prova per superada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Lopez@Jaen
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. jul. 13, 2009 11:44 am

Pigadeta com ho porte-ho? jo avui a la Lucía con nomes li poso un got petit de llet amb nesquik (Puleva amb cereals) no se si es veu 210 o menys, pero avui la la volia i li he posat amb una ampolla d'aigua d'aquestes que tene pitorro i aixi si que la ha volgut es son d'un capritxoso aquets peques.....
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. jul. 13, 2009 12:47 pm

Tema llet :ok: hi ha dies que no se l'acaba perque s'enfada prque no li donem el que vol..... sempre es menjar eh!!!!

El que ha apres també es a xuclar amb canyeta!!!! quina gracia, bé noomés us he de dir que m'he de demanar un granissat més gran perque el tio se'l fot!!!!
mamavi
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dl. jul. 20, 2009 3:59 pm

Doncs jo noies tinc un problema... la meva peque de 18 mesos encara pren LM i no vol tastar ni per casualitat la llet de vaca. I jo voldria anar destetant poc a poc però no la vull deixar sense l'aportació de calci que li cal. Iogurts en menja, però no cada dia, tampoc li va gaire, formatge sí, però només amb formatge no fem el mig litre (l'equivalent vaja).
No sé què fer. He provat la llet natural, fresca, amb cereals, amb neskuik (ja vaig provar de tot ;-) ) pero ni obrir la boca.
Avui he mullat el dit a la llet i li he posat a la boca i ecsssss.
Com "el pitet" res de res.
Algunaidea? Crec que m'hauré d'esperar un temps per poder destetar-la... :p-)
Lopez@Jaen
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 21, 2009 11:11 am

Ostres la meva tambe encara popa pero si que prova la llet de vaca, prova de donar-li aquestes llets que son especials per a ells puleva amb cereals, etc... son una mica mes dolçetes i pot ser li agrada i amb el temps li podras anar canviat.
mamavi
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dt. jul. 21, 2009 5:40 pm

Aiss ja ho he fet i em diu que no!
El nen també va prendre pit i no va tenir problemes en beure llet, però ella res de res!
Aniré provant.
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » ds. ago. 01, 2009 5:58 pm

Yo con Maia tambien tengo ese problema,ella si que toma yogures y queso,pero la leche alguna vez me pide como por capricho,pero es muy raro que tome mas de dos xucladitas,la unica que le hacia un poco mas de gracia era la de nestle,porque salen unos niños en la caja y sabe como a vainilla,pero el brick lo tiro casi entero,otra cosa que al principio le gusto fue los bricks individuales y iva chupando de la pajita,pero parece que ya lo ha aborrecido,además cuand le planto el vaso de leche siempre me dice,-"esta no mama,de la teti" :-:).
Así llevamos desde que empezamos con la leche de vaca,al menos queso como un monton y todos los dias le doy yogures y petit suise,en los postres,la fruta es para el desayuno y la merienda,aunque a veces cuando se a acabado el yogur pide algún trozo de fruta si te ve comiendo
ImatgeImatge
bixu
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. març 03, 2009 6:28 pm

EntradaAutor: bixu » dl. ago. 03, 2009 11:04 am

Nosaltres fa 15 dies hem començat amb la llet de vaca ( te 17 mesos) i fins ara li donavem l'adaptada del nestle. No tenim cap problema per que se la begui pero ens trobem que fa 1 setmana que va molt restreta.
Sabeu si pot ser degut a la llet de vaca o simplement és una coincidencia?
gracies

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::