SOS QUÈ ESMORZAR ABANS DE L'ESCOLA BRESSOL?!
SOS QUÈ ESMORZAR ABANS DE L'ESCOLA BRESSOL?!
La meva filla sempre li ha costat molt esmorzar i la llet i el cereals ja fa temps que els te creuats.
Ara que ja te 2 anys normalment li dono pa amb tomaquet amb algo tipus pernil, formatge i despres un iogur.
Ara que ja comença el l'escola bressol a les 9 del mati no se que donar-li per esmorzar perquè per menjar-se el de sempre tardem 1 hora de rellotge!! o sigui que ens hauriem de llevar...............tela! i això suposant que tingui gana per esmorzar a aquelles hores!
Penso que el iogur se'l pot emportar com a esmorzar a l'escola però I A CASA? QUE LI DONO QUE NO SIGUI LLET I CEREALS?
NECESSITO IDEES!!!
Ara que ja te 2 anys normalment li dono pa amb tomaquet amb algo tipus pernil, formatge i despres un iogur.
Ara que ja comença el l'escola bressol a les 9 del mati no se que donar-li per esmorzar perquè per menjar-se el de sempre tardem 1 hora de rellotge!! o sigui que ens hauriem de llevar...............tela! i això suposant que tingui gana per esmorzar a aquelles hores!
Penso que el iogur se'l pot emportar com a esmorzar a l'escola però I A CASA? QUE LI DONO QUE NO SIGUI LLET I CEREALS?
NECESSITO IDEES!!!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: SOS QUÈ ESMORZAR ABANS DE L'ESCOLA BRESSOL?!
Plufi has provat de donar-li akelles barretes de cereals del choco-crispies (n'hi han de diferents maneres) i a més porten llet!
A mi m'encanten!
A mi m'encanten!
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
i a la guarde no li donarien l'esmorçar??
la meva nena tb entra a la guarde a les 8:30-9 i li donen allà la papilla de cereals,
la cual no se la menja a casa ni en somnis,....jo encara li donc pit,..llavors quan
s'aixeca li donc una miqueta i desprès allà li donen els seus cereals,..desprès alguna galeta, suc,....depen de la gana q tingui,....
Moltes vegades quan veuen menjar als altres nens, ells tb menjen lo que sigui,...per imitació,...jo de tu preguntaria a la guarde si li poden donar elles i ja esta,....
la meva nena tb entra a la guarde a les 8:30-9 i li donen allà la papilla de cereals,
la cual no se la menja a casa ni en somnis,....jo encara li donc pit,..llavors quan
s'aixeca li donc una miqueta i desprès allà li donen els seus cereals,..desprès alguna galeta, suc,....depen de la gana q tingui,....
Moltes vegades quan veuen menjar als altres nens, ells tb menjen lo que sigui,...per imitació,...jo de tu preguntaria a la guarde si li poden donar elles i ja esta,....
A mig mati esmorzen alguna coseta però ha de ser tipus, iogur, unes galetes........una tonteria per arribar a l'hora de dinar perquè l'esmorzar fort s'ha de fer a casa.
Jo els he he de llevar molt d´hora ja que l hem de deixar a les 8 h del matí a l´hora d'acollida. L´Ona farà 2 anys a l´octubre i ja fa temps que vam deixar els cereals així que al matí ( a quarts de 8) menja una llesqueta de pa amb tomàquet amb embotit i llet (180 cc). A l´escola a mig matí esmorzen i li vaig variant a vegades palets o galetes o un petit-suis o cereals (d´aquells que es tiren a la llet), un formatget...Ha de ser alguna cosa així. La sort és que la senyora s´ho menja tot.
A Maia nunca le ha gustado la leche y el desayuno no le va mucho(pero su teti que nunca le falte),menos mal que compensa y de sobras con el resto de las comidas,yo al final descubri que es como algunas personas que nada mas levantarse no pueden comer nada,así que empece dandole una manzana para desayunar,empezabamos a las 8:15 que es cuando se levanta y de camino al cole aun nos la llevabamos y se la iva comiendo entra de 9 a 9:30,ahora ya le doy pera,melocoton,ciruelas,uvas y al menos lleva algo en el estomago,ahora le ha dado por tomarse medio vasito de los pequeñitos de leche nestle que es la que parece que poco a poco se va acostumbrando a ella,al menos va con algo mas en el estomago,vamos que es cuestión de encontrarle el truco de lo que quiere o le apetece de desayunar y ya no tardamos tanto y vamos de camino a la guarderia sin el plato de fruta.
Tambien puedes probar con zumos,batidos(a Maia le gusta uno que hago de leche,platano y un poquito de miel,eso si de vez en cuando ya que empalaga mucho),galletas.
Tambien puedes probar con zumos,batidos(a Maia le gusta uno que hago de leche,platano y un poquito de miel,eso si de vez en cuando ya que empalaga mucho),galletas.
has provat un iogurt amb galetes??? no ho sé, el meu nen és més petit, però ell tampoc vol llet al matí i això s'ho menja bé. després a mig matí a l'escola li donen frutia
Gràcies noies, veig que és qüestió d'anar provant.
Jo a l'escola li poso un iogur i se que no hi ha problema però el tema que esmorzi algo a casa li costa molt i si no ho aconsegueixo doncs estic pensant tot el mati com deu estar a l'escola i perquè sense esmorzar segur q no està tranquila.
Jo a l'escola li poso un iogur i se que no hi ha problema però el tema que esmorzi algo a casa li costa molt i si no ho aconsegueixo doncs estic pensant tot el mati com deu estar a l'escola i perquè sense esmorzar segur q no està tranquila.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]