Que fer-li de menjar quan ha vomitat

Teòricament poden menjar de tot.

pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Que fer-li de menjar quan ha vomitat

EntradaAutor: pigadeta » dl. set. 21, 2009 11:15 am

Ja sé que sona una mica pregunta tonta!!

Pero no m'hi havia trobat.... havia vomitat quan prenia lleteta... pero ara ... ahir el Roger va vomitar després de dinar i després de sopar.... de moment s'ha llevat bé i no ha vomitat... li he fet patata amb bajoca pero no sé???? Potser es massa fort????

Aiiiiiiii no m'agrada que vomiti!!!! Jo hem trobo fatal durant dos dies després pobret meu :plora:

De moment li he tret la llet del matí i els petitsuis o ioghurts...
GLG
:: pantera
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Re: Que fer-li de menjar quan ha vomitat

EntradaAutor: GLG » dl. set. 21, 2009 12:01 pm

Has provat l'arros amb pastanaga bullidet? També li post possar pernil dolç.
nunu
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 11:35 am

EntradaAutor: nunu » dl. set. 21, 2009 12:31 pm

Hola!

Jo també t'anava a dir arrosset i pernil dolç, això no li pot fer mal i almeny ja menjarà alguna coseta, i també una miqueta de pa torrat d'aquelles torrades que vene tipus Lu.

Que es millori! :love:
pigadeta
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. set. 21, 2009 2:59 pm

No havia pensat a dir-vos que al Roger l'arrós no li agrada... o sigui que ja hem direu... pasarem un parell de dies amb pa torrat i pure de patata..... i pastanaga graciesn o hi havia caigut....

De moment no ha tornat a treure, ha fet una cagada radioctiva de pudenta.... potser si que tenia un "racó" que diuen les iaies
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dl. set. 21, 2009 3:22 pm

Jo he tingut a la Marta igual i li he donat brou de verdures i pollastre tot sol i amb sopeta o sèmola d'arròs. També pa torradet amb oli o bastonets de pa, pernil dolç, puré de patata, pastanaga i sèmola d'arròs. També va menjar una mica de compota de poma.
No sé procura donar´li cosetes que li venguin de gust, perquè si no, ho tornarà a treure :-:)
Imatge
Imatge

Imatge
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

EntradaAutor: riglesias » dg. nov. 29, 2009 10:38 am

Tambè li pots donar platan madur i poma, tambe poma bullida o compota
Imatge
Pukeko
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. nov. 30, 2009 10:03 am

Azzure ha escrit:No sé procura donar´li cosetes que li venguin de gust, perquè si no, ho tornarà a treure :-:)

T'anava a dir exactament el mateix: l'Elna va estar així el dissabte, va treure esmorzar i dinar, i va passar la resta del dia amb galetes i torradetes de pa sec amb tomàquet.
Si vol menjar més consistent, tot el que t'han dit és el que em va dir a mi la pediatra dies enrere.
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. des. 13, 2009 7:34 pm

Pukeko ha escrit:
Azzure ha escrit:No sé procura donar´li cosetes que li venguin de gust, perquè si no, ho tornarà a treure :-:)

T'anava a dir exactament el mateix: l'Elna va estar així el dissabte, va treure esmorzar i dinar, i va passar la resta del dia amb galetes i torradetes de pa sec amb tomàquet.
Si vol menjar més consistent, tot el que t'han dit és el que em va dir a mi la pediatra dies enrere.

Jo també anava a dir el mateix. Fa 2 mesos la nena va passar una gastroenteritis, ho vomitava tot, TOT! va passar dos o tres dies sense menjar gran cosa. Al final vam passar amb llet sense lactosa, iogurs de soja, caldo, puré de patata, compota de poma, torradetes amb pernil dolç, galetes i sobretot molta aigua i suero.
Intenta donar-li coses que li agradin i que no siguin massa copioses, que mengi poc però sovint i sobretot hidrata'l molt amb sucs de fruita, caldo, llet, aigua, suero...
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: carlotta » dt. des. 15, 2009 12:03 pm

Si es una grastroenteritis forta, només líquids, des de suero oral, aigüa... poc a poc. Desprès dieta astringent, arròs, bullits pastanaga una mica pit pollastre, i desprès també pa, pernil dolç. De vegadnes només els hi ve de gust un troçet de pa i això ja fa cuixi. Jo els he arribat a donar iogurt, sé que no es pot, però un bifidus i un troç de pa els hi he donat.
Imatge Imatge
mammamia
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. des. 11, 2009 8:35 am

EntradaAutor: mammamia » dt. des. 15, 2009 1:51 pm

Si no li agrada l'arros, hi ha al mercat uns fideus per sopa, de la casa gallo hem penso, que sòn d'arros. Es una bona alternativa si li agrada la sopa, però llavors no li facis el caldo molt fort.
A la meva filla li funciona genial. I si veus que segueix bomitant, esperat a donar-li solids. Per que un dia no mengi no passa res, però dona-li molt lìquid. Suquet de poma sobretot, i si pot ser natural millor. Tambè existeis llet d'arros, esta bonisima, la pots trovar a la dietètica.
Espero que ja estigui be.
ImatgeImatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::