Mel i propolis
Mel i propolis
Hola!
A partir de quina edat se'ls hi pot donar mel?
Hi ha algun problema en donar-los pròpolis? Cal esperar?
A veure si algú ho sap, voldria comprar un xarop o algun medicament pels moquets i tots porten una cosa o l'altra...
Gràcies!!
A partir de quina edat se'ls hi pot donar mel?
Hi ha algun problema en donar-los pròpolis? Cal esperar?
A veure si algú ho sap, voldria comprar un xarop o algun medicament pels moquets i tots porten una cosa o l'altra...
Gràcies!!
Re: Mel i propolis
Hola Pepeta! Doncs jo al gran li dono un xarop de l'herbolari que es diu "Propolbaby" de Propolaid. Allà hi posa a partir dels tres anys però a mi el pediatra me'n va receptar una cullerada al matí des de que tenia uns dos anys i poc. Pots pregunta-ho al herbolari i al teu pediatra.
La mel es pot donar a partir de l'any. Jo també li dono una infusió (barreja de farigola, eucaliptus,...) per expectorar i li poso una culleradeta de mel. Les infusions també des dels dos anys i poc. Però crec que es poden donar abans. La veritat és que tenim sort perquè li agraden i quan té tos ell ja les demana abans d'anar a dormir!
A veure si més mamis et donen més consells!
La mel es pot donar a partir de l'any. Jo també li dono una infusió (barreja de farigola, eucaliptus,...) per expectorar i li poso una culleradeta de mel. Les infusions també des dels dos anys i poc. Però crec que es poden donar abans. La veritat és que tenim sort perquè li agraden i quan té tos ell ja les demana abans d'anar a dormir!
A veure si més mamis et donen més consells!
Pepeta, el propolis no en tinc ni idea, però la mel entre l'any i l'any i mig (depèn dels pediatres, cada un hi diu la seva...) jo ahir li vaig posar una culleradeta de mel al bibi de la nit, perquè pobrissona té una tos molt agafada i sembla que li va anar bé. De mica en mica, jo crec que ja li podries donar a la Mar.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Mel a l'any o any i mig???
A mi el meu pediatra quan vaig començar a donar-li els cereals amb 5 mesos em va dir que si volia li posés mel per endolcir-lo i que s'ho mengés més facilment.

A mi el meu pediatra quan vaig començar a donar-li els cereals amb 5 mesos em va dir que si volia li posés mel per endolcir-lo i que s'ho mengés més facilment.

La Lia ja és tota una princesa!
El que jo et deia, que cada pediatre hi diu la seva !
el maravilloso mundo dels metges...
el maravilloso mundo dels metges...- mareandreu
- :: pantera

- Entrades: 879
- Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
- Ubicació: PENEDES
Doncs al meravellos mon dels metges a mi em van dir que la mel fins al 2 anys perquè pot provocar botulisme o algo així, total que jo encara no li he donat mai

- petazetas

Botulisme?
i com es que hi ha cereals que en porten?
Ja li preguntaré al meu pediatra. No li dono mel per que no ha fet falta cap dia però els cereals que menja si.
i com es que hi ha cereals que en porten?
Ja li preguntaré al meu pediatra. No li dono mel per que no ha fet falta cap dia però els cereals que menja si.
- petazetas

Doncs si senyora ho acabo de mirar per internet i diu que millor no donar als bebés per que el seu sistema digestiu no està preparat per destruir la toxina del botulisme (cosa que els adults si).
He mirat i diu que mínim fins l'any res...
i també he mirat que diu de la mel que porten els cereals i que cap problema, que aquesta mel està tractada a grans temperatures que destrueixen qualsevol toxina que pugui portar.
He mirat i diu que mínim fins l'any res...
i també he mirat que diu de la mel que porten els cereals i que cap problema, que aquesta mel està tractada a grans temperatures que destrueixen qualsevol toxina que pugui portar.
Ostres! Doncs jo ja fa temps que n'hi poso sempre una culleradeta a l'esmorzar i al sopar!! ....
I he buscat "botulisme" al wikipedia i tela tu, no ho havia sentit mai... és ben bé que l'ignorància...!!
I he buscat "botulisme" al wikipedia i tela tu, no ho havia sentit mai... és ben bé que l'ignorància...!!
Jo no li havia donat mel fins fa poc, un mes o així quan va començar la guarde, vaig llegir lo del botulisme i em va fer por donar-n'hi abans. Ara li dono cada dia el Propolbaby com tu, Montsant! Aviam si així evitem una mica els refredats, diuen que el própolis fa "miracles", que va molt bé, aviam si és cert!!
Isa, jo amb el Propolbaby encantada! En serio, és el segón any que li dono per aquestes dates i em va anar tant bé l'any passat que ni m'ho he pensat... Entre això i les infusions estem aconseguint mantenir la tos i els mocs a ratlla
per ara... que segur que d'algún encostipat no ens lliurarem!
Ei si??? Que bé, Montsant!! Jo he començat a donar-li fa poquet, quan va començar el curs, de moment hem pillat refredats, tos i mocs per un tub!! Així que espero notar l'efecte del propolis aviat.... M'has animat!
petazetas, el propolbaby segons diu a la capsa és a partir dels 3 anys però jo vaig començar una mica abans, m'ho va receptar el pediatra quan tenia 2 anys i pico i enlloc de donar-li dues cullerades només n'hi donava una al matí.
i isa, anims!!! la veritat és que potser també ha coincidit amb que el Ton creix i amb el temps també es posen menys malalts... però la veritat és que n'estic molt contenta, és de prevenció i a llarg terme però jo per ara ni un moc!
Sort!
Sort!- petazetas

montsant ha escrit:petazetas, el propolbaby segons diu a la capsa és a partir dels 3 anys però jo vaig començar una mica abans, m'ho va receptar el pediatra quan tenia 2 anys i pico i enlloc de donar-li dues cullerades només n'hi donava una al matí.
Així m'ahuré d'esperar una mica
aquest any anem a constipat cada dues setmanes... buf!La Lia ja és tota una princesa!
Nenes jo he començat a donar-li a la Pao fa un mes o així, però a la caixa diu 3 anys, cert. Jo vaig començar segons prescripció del meu farmacèutic, el meu pare! jejeje Li vaig comentar a la pediatra i em va dir que molt bé, que bona idea i que li donés una culleradeta diària i prou.
Aixxxx ojalà tinguis raó Montsant i comencem a notar una millora, anem com tu petazetas, a encostipat cada dues setmanes!
Aixxxx ojalà tinguis raó Montsant i comencem a notar una millora, anem com tu petazetas, a encostipat cada dues setmanes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |