petit dubte sobre la quantitat de mel

Teòricament poden menjar de tot.

akane2008
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

petit dubte sobre la quantitat de mel

EntradaAutor: akane2008 » dc. oct. 21, 2009 8:57 am

es un dubte tonto però ara m'he trobat... jo als matins ara desde que està enconstipada en comptes de donar-li cereals amb mel ja fets li vaig comprar de 8 cereals i li poso una cullerada de mel (que ja pot prendre) i he descobert que li agrada molt més i s'acaba l'esmorzar millor.a més´dic jo que serà més sa perque és mel natural del poble del meu pare.
el meu dubte és... si li poso també a la nit una cullerada de mel en el bibe (que després de sopar sempre li faig amb un parell de cullerades de cereals) és massa? es que com és molt dolç no sé... però d'altra banda va molt bé per la tos... :-:)

aprofito per un altre dubte que he posat en un altre post però encara no tinc resposta... la soja a partir de quan poden prendre?... perque a la meva nena li agraden més els yogurs de soja que els normals... i això que a mi em donen fastic...

gràcies!
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
ANNNA
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

Re: petit dubte sobre la quantitat de mel

EntradaAutor: ANNNA » dc. oct. 21, 2009 10:34 am

Hola!
Jo també li poso una culleradeta de mel als cereals de l'esmorzar i als del sopar, i li encanta! No em passo de quantitat peruqè sinó queda massa dolç, però ho faig a ull.

Segons el tipus de mel (taronger, romaní, castanyer, etc...) queden gustos diferents, així que quan acabo un pot de mel en compro un altre d'un altre tipus.
akane2008
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

Re: petit dubte sobre la quantitat de mel

EntradaAutor: akane2008 » dc. oct. 21, 2009 12:35 pm

però no passa res si li posem a l'esmorzar i al sopar una miqueta no? li poso poqueta coseta però com és tan dolça la mel...
molt bona idea anna això d'anar canviant el tipus de mel, m'ho apunto... mira, a mi és que no m'agrada la mel però jo noto que a la nena li agrada més amb mel que sense...
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::