Diarrea pel canvi de llet?
Diarrea pel canvi de llet?
Fa 2 setmanes li vaig canviar la llet a la Laia, de la Enfalac crecimiento 3 en pols a la de brick de la Nestle Crecimiento 1, fa cosa de una setmana que va amb diarrea, nomes fa caca un cop o dos al dia però molt tova.
He llegit que a vegades encara es millor donar-li llet normal sencera que no aquestes de crecimiento. No sé
potser ho provare, que m' aconselleu?
He llegit que a vegades encara es millor donar-li llet normal sencera que no aquestes de crecimiento. No sé
potser ho provare, que m' aconselleu?
Re: Diarrea pel canvi de llet?
Ostres i no pot ser la ditxosa passa de gastrointeritis que hi ha? Nosaltres hem estat igual!! Te n'ha dit alguna cosa el metge?
Hi ha passa de gastrointeritis?
No la hi he portat pq no fa només un o dos cops per dia i no es aigua, sino nomes molt tova ...
aquesta setmana te la revisió dels 2 anys a veure que hi diu si encara segueix igual.
De totes maneres jo no crec que sigui gastrointeritis pq atres vegades, fa molts més cops i perd la gana, i
aquest cop menja força bé.
No la hi he portat pq no fa només un o dos cops per dia i no es aigua, sino nomes molt tova ...
aquesta setmana te la revisió dels 2 anys a veure que hi diu si encara segueix igual.
De totes maneres jo no crec que sigui gastrointeritis pq atres vegades, fa molts més cops i perd la gana, i
aquest cop menja força bé.
Ahir va anar restreta, no sé pq ha passat tan ràpid d' un extrem a l' altre, potser al donar-li cereals d' arròs ... i arròs bullit
Ja no sé que pensar, segurament no tenia res a veure amb la llet pq de moment li seguia donant la mateixa, potser si
que era una mica de passa de gastrointerits
Ja no sé que pensar, segurament no tenia res a veure amb la llet pq de moment li seguia donant la mateixa, potser si
que era una mica de passa de gastrointerits

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |